Kuinka paljon suurinpiirten 90 kiloa painava mies syö päivässä?
Minulla on tulossa mies kylään mutta en itse tiedä paljon tuon painoinen mies syö kun itse syön hiiren annoksia
Kommentit (25)
Noin kolmasosan AV-mamman välipalasta
Sehän riippuu ihan miehestä ja päivästä. Mun mies painaa just ton 90kg, mutta en mä osaa sulle mitään ruokien grammamääriä antaa.
Osta sille lasten vanukkaita niin pääset helpoimmalla!
Saman verran kuin 70 kiloinen tai 120 kiloinen mies tai 50 kiloinen nainen.
Jos teet päivälliseksi vaikka liharuokaa niin varaa 1kg-700g lihaa ja riittävästi lisukkeita. Ette syö kaksistankaan kaikkea varmasti. Mutta miehen ei tarvitse nälissään miettiä voiko ottaa lisää.
Ellei mies ole 2m pitkä, niin ylipainoa on ja paljon. Syö siis merkittäviä määriä jotta paino pysyy. Tyhjästä ei voi generoida energiaa...
Helppo vastata, kun satuin syömään parina päivänä vain pizzaa, eli 350 grammaa päivässä.
Riippuu onko lihasta vai läskiä josta paino koostuu. Jos lihasta löytyy, niin varaisin vähintään 400g lihaa ja lisuketta, perunaa, pastaa, yms.
No mitä ajattelit tarjota, olisi hyvä tietää. Eineksiä vai hernekeittopurkin lämmitettynä?
Vierailija kirjoitti:
Ellei mies ole 2m pitkä, niin ylipainoa on ja paljon. Syö siis merkittäviä määriä jotta paino pysyy. Tyhjästä ei voi generoida energiaa...
Olen 185cm pitkä, painan 90 kiloa ja vatsalihakseni erottuvat pienen rasvakerroksen alta. Olenko siis todella ylipainoinen mielestäsi? Kerran pari viikossa käyn tunnin salilla, etten mikään bodarikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko lihasta vai läskiä josta paino koostuu. Jos lihasta löytyy, niin varaisin vähintään 400g lihaa ja lisuketta, perunaa, pastaa, yms.
Huom, 400g pelkästään miehelle. Ei tuo 400 g ole kuin pihvi tai pari.
Nainen joka viisiin samoissa kiloissa tai enemmän ? Väitää pokkaana syö vain ruokaa illalla normaalin ruoka annoksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Painoin 180 cm 80kg joskus alta 18v. Nyt 35v painan 95 kg. On mulla innbody mukaan 5 kg ylipainoa. Väitän ettei aikuinen mies paina 180cm 80 kg. Jollei ole vailla lihaksia tai todella hentoluinen.
Esim. meillä mies lämmitti juuri mikrossa paketillisen Atrillia iltapalaksi.
No tänään söin aamulla kupin kahvia ja leivän, päivällä yhden pienen lihapiirakan ilman lisukkeita ja illalla kaksi keitettyä perunaa ja kaksi lihapyörykkää. Tuolla paino pysyy kivasti 100:ssa kilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom, 400g pelkästään miehelle. Ei tuo 400 g ole kuin pihvi tai pari.
Tirsk, nainen odottaa miehen maksavan ravintolassa muttei raaski ostaa itse edes lihaa niin ettei tarvitse silmäkkäin miettiä montako lihapullaa voi ottaa.
Ei se kun keijukainen syö, mutta jos on alkoholiin menevä, saattaa riittää snapsien naukkailu joskus.
Ei sillä hirveästi väliä, kunhan p*llua tarjoat tarpeeksi.