Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun miehet eivät halua naimisiin?

Vierailija
10.07.2022 |

Yleistäen siis, olen 33v ja haluan lapsia, perinteisellä tavalla ja etsin myös ns niitä kiltimpiä lenkkipoluilta ja en käy baareissa. Kaikki haluaa kyllä suhteen mutta ei naimisiin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaiselle miehelle enää sovi perhe-elämä. Halutaan vain rusinat pullasta, lähinnä käydä naisen luona pimpalla ja syömässä. Kannattaa katsoa ulkomaalaista. Heillä on vielä perhearvot eikä avioliittoa, kakkavaippoja ja yöheräilyjä pelätä.

Vierailija
2/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin ei kannata mennä, ero tulee kuitenkin jossain vaiheessa. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todeta että jos mies ei vie vihille niin varautukoon siihen että hän on välittömästi korvattavissa jos/kun parempi ja sitoutumeempi vaihtoehto kävelee vastaan.

Sano suoraan seurustelun alkuvaiheessa että kolmen (tai muun kiinteän ajan) jälkeen molempien tulisi tietää miten suhde etenee tai sitten se päättyy, mutta että et halua olla vuosikausia tyttöystävä.

Monella myös ilmoitusluontoisesti toteaminen että jos tulee yhteinen lapsi, se tulee olemaan samalla sukunimellä kuin äitinsä ja jos syntyy avioliiton ulkopuolelle, mies huolehtii itse lastenvalvojalla isyydentunnustukset.

Vierailija
4/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin ei kannata mennä, ero tulee kuitenkin jossain vaiheessa. 😊

Tuolla asenteella varmasti tuleekin.

Vierailija
5/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei? Mua on kosinut tähän mennessä elämääni kahdeksan eri miestä. Olen 39v enkä mielestäni mitenkään erityinen. Joten aivan päinvastaiset kokemukset, aina ne haluavat naimisiin, minä en.

Vierailija
6/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lesbohommii sit vaan.

Vierailija
7/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin meno on varakkaiden juttu, samoin lapset.

Vierailija
8/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei? Mua on kosinut tähän mennessä elämääni kahdeksan eri miestä. Olen 39v enkä mielestäni mitenkään erityinen. Joten aivan päinvastaiset kokemukset, aina ne haluavat naimisiin, minä en.

Olisipa kiinnostavaa tietää, millainen on ihminen jota kositaan jatkuvasti.

Vierailija
9/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu omassa asunnossa ja siivoaa vain sen, mies siivoaa oman asuntonsa.

Vierailija
10/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaiselle miehelle enää sovi perhe-elämä. Halutaan vain rusinat pullasta, lähinnä käydä naisen luona pimpalla ja syömässä. Kannattaa katsoa ulkomaalaista. Heillä on vielä perhearvot eikä avioliittoa, kakkavaippoja ja yöheräilyjä pelätä.

Riippuu vähän ulkomaalaisesta. Joillakin on vakaa käsitys, että nainen hoitaa nuo kakkavaipat ja yöheräilyt. Mutta kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä.

Omat pelot siitä, että vaimo ei jaksa, ovat käyneet toteen. Hoidan yöheräilyt enimmäkseen ja kakkavaipat, kun olen kotona. Oma fiilis asioista on sellainen, että lisääntymishimoisilla naisilla ei ole kovin realistista käsitystä itsestä ja omasta jaksamisesta eikä lapsiperhearjesta. No, oma on soppani. Nyt sitten hoidetaan työt ja sen jälkeen lapset. Yöllä sitten kotihommat ja muksujen heräämiset.

Vierailija
11/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää itselleen, miksi haluaa naimisiin.

Itse en ole naimisissa. Onnellista suhdetta on takana 15 vuotta, ja lapsia on siunaantunut kolme. Lasten tunnustaminen avoliitossa tapahtuu jo neuvolassa, eikä vaadi mitään kiusallisia käyntejä lastenvalvojalla.

Joskus vanhana saattaisin avioitua leskeneläkkeen vuoksi, jos sellaista enää silloin on. Mutta käytännössä ainoa syy avioitua nykypäivänä on häät, ja hääihminen en ole.

Vierailija
12/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, vastaukseni meni moderointiin ja ilmeisesti sinne jäi, ei yllätä.

Vierailija
13/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin. Luulin, että naiminen se vasta miesten mielipuuhaa onkin.🤔

Vierailija
14/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan mies tarvitsi sen naisen kodinhoitajaksi. Nykyään miehet osaa hyvin pitkälle itse tai ostavat palvelua, joten ei ole enää sitä tarvetta.  Me äidit ollaan syyllisiä, kun on opetettu miehet pärjäämään itse. T. kahden kolmenkympin molemmin puolin olevan pojan äiti. Heistä kumpaakaan ei vaikuta kiinnostavan parisuhde kenenkään kanssa. 

Vierailija
15/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä haluaisin naimisiin muuten mutta mä en halua erota.

Vierailija
16/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin. Luulin, että naiminen se vasta miesten mielipuuhaa onkin.🤔

Fyysinen naiminen onkin, mutta kun sitä saa mistä vaan menemättä naimisiin.

Vierailija
17/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan niitä avioeroja tekee. Ei ole mitään järkeä mennä naimisiin jos se päättyy eroon.

Vierailija
18/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen "moderointiin" hävinneen vastauksen saa takaisin näkyviin kun klikkaa taaksepäin, sitten vaan vaihtaa sieltä pois ne kirosanat joiden vuoksi se sinne joutui. Sen kummempaa agendaa asiaan ei liity kun ei täällä ole mitään oikeaa modeakaan.

Vierailija
19/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen "moderointiin" hävinneen vastauksen saa takaisin näkyviin kun klikkaa taaksepäin, sitten vaan vaihtaa sieltä pois ne kirosanat joiden vuoksi se sinne joutui. Sen kummempaa agendaa asiaan ei liity kun ei täällä ole mitään oikeaa modeakaan.

Ei siinä ollut kirosanoja, mutta ilmeisesti muuten vaan moden kieltämiä sanoja.

Vierailija
20/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan niitä avioeroja tekee. Ei ole mitään järkeä mennä naimisiin jos se päättyy eroon.

Mutta aika moni avioliitto menee kuraksi heti kun tasaistuu, loppuu ruusujen osto ja yleisesti mies odottaa että nainen maksaa ainakin 50% kustannuksista vaikka miehet tekee enemmän rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme