Maraboun keksit, kuka noita pystyy syömään?
Ostettiin tuollaisia leivoskeksejä. Hyi miten imeliä 🤮. Ei viitsi roskiin heittää, mutta vien jollekin makealle persolle, jos sellainenkaan noihin kykenee.
Kommentit (12)
Joo, ulkonäkö todella pettää. Maku on kaikissa keinotekoisen teennäinen, rasvainen ja imelä. Parempia saa kun tekee itse wilhelmiinoja
Vierailija kirjoitti:
Keksit on ehkä kaikista suurinta kalorien ja terveyden väärinkäyttöä.
Eivät maistu hyvältä ja kaloreita on hemmetisti ja juuri niitä huonoimpia rasvoja kaiken lisäksi.
No jos niitä ahmii paketillisen. Mut joku suklaapatukka on pahempi kuin yksi keksi ja jotkut sokerijugurtit on yhtä pahoja, tai vanukkaat tai murot tms.
Tarkoitatko niitä Choco Woopies -nimisiä keksejä? Nehän on ihania, olen muutaman kerran ostanut.
Makeita ne kyllä ovat, mutta ei niitä ole tarkoitettukaan syötäväksi niin kuin leipää. Yksi keksi kahvikupillisen kanssa vaimentaa just sopivasti sekä kahvi- että sokerihampaan kolotuksen.
Sokeria tuli Ruotsista jo ammoin. Halpa on
hyvää? Voi laittaa myös leipään.
Onneksi? tanakkana ei enää maistu.
Jos tulisi maailmanloppu eikä olisi muuta syötävää kuin maraboun tuotteet, kuolisin nälkään suklaavuoren keskelle.
Oikeasti. Jätetään tuo imelyys ruotsalaisille.
Minusta ne chocolate-filled suklaakeksit on hyviä. Makeita toki ovat.
Vierailija kirjoitti:
Eivät maistu hyvältä ja kaloreita on hemmetisti ja juuri niitä huonoimpia rasvoja kaiken lisäksi.
No riippuu ihan siitä, mihin vertaa. Esim. karkit ovat pelkkää tyhjää energiaa, kekseistä saa sentään vähän kuitua.
Minä olen sellainen noita, että pystyn Maraboun keksejä syömään. 😁
Olisikohan mahdollista, että eri ihmiset pitävät eri asioista? Ja jopa samakin ihminen voisi eri aikoina haluta erilaisia asioita? Ei kai sentään.
Todennäköisempää lienee, että kukaan EI PYSTY syömään noita, ja niitä valmistetaan ja kuljetetaan kauppojen hyllyille ihan vaan kännissä ja läpällä. Näin sen on oltava.