Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan ymmärrä miten kesällä voi olla noin kylmä mitä eilen oli.

Vierailija
10.07.2022 |

Joutu lähtee 10 aikaan himaan kun en ottanut toppatakkia päälle kotoa lähtiessä. Aivan sairasta toi pakkanen mitä nyt on. Ei tämä kesältä tunnu.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut ovat niin paksuja, että läkähtyvät jo +18-22 asteessa, ja siitä sitten syntyy harha jostain jatkuvasta helteestä.

Tuo +18-22 kun on Suomen kesässä aika normaalia, toisin kuin helteet.

Vierailija
42/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eteläisessä Suomessa kyllä normaalia heinäkuun säätä, ettei pärjää illalla ilman paksua takkia.

Toki tuollaista säätä välillä -kuten eilen- on, mutta ei ole mitenkään perus heinäkuun säätä.

Enkä tarkoita, että pitäisi olla jotain hellettä ja trooppisia öitä Suomen kesässä, mutta kyllä heinäkuussa yleensä pärjää ohuella kesätakilla, toisin kuin nyt.

No ei tarvita paksua takkia, jos on 12 astetta lämmintä, haloo.

Häh? Ei +12 millään ohuella kesätakilla pärjää.

Villapaitakeli, ei tod mikään kesävaatekeli.

Lämpimät syysvaatteet käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eteläisessä Suomessa kyllä normaalia heinäkuun säätä, ettei pärjää illalla ilman paksua takkia.

Toki tuollaista säätä välillä -kuten eilen- on, mutta ei ole mitenkään perus heinäkuun säätä.

Enkä tarkoita, että pitäisi olla jotain hellettä ja trooppisia öitä Suomen kesässä, mutta kyllä heinäkuussa yleensä pärjää ohuella kesätakilla, toisin kuin nyt.

Mitä? En minä noin lämpimällä laita edes mitään kesätakkia, jos ei ole ihan hirveä tuuli. Ohuella pitkähihaisella paidalla pärjää hyvin. Miten te palelijat oikein selviätte talvella, jos kesälläkin käytätte paksuja takkeja?

Vierailija
44/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? En minä noin lämpimällä laita edes mitään kesätakkia, jos ei ole ihan hirveä tuuli. Ohuella pitkähihaisella paidalla pärjää hyvin. Miten te palelijat oikein selviätte talvella, jos kesälläkin käytätte paksuja takkeja?

Talvella käytän talvivaatteita, eli vielä paljon paksumpia. Enkä oleskele talvella ulkona juurikaan, ja sen mitä oleskelen olen lämpimästi pukeutunut.

En edes ole mikään erityinen palelija, mutta kyllä +12 astetta vaatii jo paksumpia vaatteita kuin ohut paita ja ohut kesätakki.

Vierailija
45/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vähän viileämmät säät haittaa, mutta nämä jatkuvat sateet kylläkin.

Silloin kun olin töissä niin silloin hellepäiviä riitti urakalla ja nyt kun oon lomalla niin päänsääntöisesti vaan sadetta.

Jatkuvat sateet?! Tämähän on ollut tosi kuiva kesä, kaikki nurmikotkin keltaisina. Eilen vihdoin ja viimein satoi kunnolla.

Täällä mökillä on satanut joka päivä tällä viikolla. Taisi olla maanantai ainoa päivä, jolloin ei satanut ja viime viikon perjantaina vettä tuli enemmän kuin esterin perseestä. Ainaskin kahtena päivänä oli lisäksi ukkostanut myös.

Vierailija
46/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni koko viikonloppu pilalle tän paskan sään takii. Onneksi en lähtenyt Ruisrockiin. Oisin varmasti kuollu sinne pakkaseen. Katoin lehdestä kuvia, hyi hemmetti! Mutaa ja rakeita, ihmiset värjötteli katosten alla toisissaan kiinni kun palelivat. Kuka tuollaisesta haluaa vielä maksaa?

Mä olin Rockfesteillä kesäkuun alussa ja sielläkin satoi ensimmäisenä päivänä, mutta noi Ruisrokin kuvat kun näin niin ajattelin, että vähällä pääsin kun tuohon Ruisrokkiin vertaa.

Vierailija
47/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa vetää vaihteeksi yöpuku päälle. Illalla oli lisänä aamutakki. Mukava kuunnella sateen ropinaa ja juoda kupponen kamomillateetä.

Vierailija
48/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihanaa vetää vaihteeksi yöpuku päälle. Illalla oli lisänä aamutakki. Mukava kuunnella sateen ropinaa ja juoda kupponen kamomillateetä.

Joo itellä loppui kahdella peitolla nukkuminen vasta kesäkuussa kun helteet tuli, mutta tässähän joutuu ottamaan taas kaksi peittoa kohta käyttöön.

Tänään kyllä Helsingissä ihan lämmintä, ei valittamista :)

Ja ei tietty muutenkaan auta Suomessa valittaa, kun tämä nyt vaan on kylmä maa ja jos ei sitä siedä, pitää muuttaa muualle.

Mutta kyllä itseäni harmittaa, että kotimaa sattuu olemaan näin kylmä. Täällä kuitenkin kasvanut ja asunut, sukulaiset ym. Olisihan se ihanaa jos olisi sattunut syntymään johonkin (kulttuuri)ilmastoltaan lämpimämpään paikkaan.

Vierailija
49/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä hemmettiä te taas noilla alanuolilla tarkoitatte?

Mä sanoin, että täällä päin missä itse olen niin on satanut lähes joka päivä niin mitä alanuolitettavaa siinä on? Ette usko vai?

Katsokaa vaikka sääkarttoja missä sataa ja missä ei. Jos teilläpäin ei sada niin se ei tarkoita, etteikö muualla sada.

Vierailija
50/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin, että täällä päin missä itse olen niin on satanut lähes joka päivä niin mitä alanuolitettavaa siinä on? Ette usko vai?

Katsokaa vaikka sääkarttoja missä sataa ja missä ei. Jos teilläpäin ei sada niin se ei tarkoita, etteikö muualla sada.

No täällähän on nuolien perusteella aivan todellisuudesta irti olevia ihmisiä, harhaisia kerrassaan.

Uskovat, että Suomessa on +30 asteen helteet toukokuusta syyskuuhun, dislikettävät jos kertoo ettei näin ole jne.

No, liekö vaan trollaavat. Kun ei kai kukaan oikeasti ole noin pihalla.

Vierailija
51/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette te toistaitoiset helteenrakastajat vain muuta vaikka afrikkaan? Siellä teitä jo odotetaan.

Siksi kun se elämä on rakentunut tänne, työpaikka, perhe jne. Ei sitä voi vaan niinvain lähteä. Miksette te kylmien säiden rakastajat muuta johonkin pohjoiseen, jossa ei lämpötilat juurikaan nouse yli +20?

Me ollaan jo Suomessa.

Vierailija
52/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällähän on nuolien perusteella aivan todellisuudesta irti olevia ihmisiä, harhaisia kerrassaan.

Uskovat, että Suomessa on +30 asteen helteet toukokuusta syyskuuhun, dislikettävät jos kertoo ettei näin ole jne.

No, liekö vaan trollaavat. Kun ei kai kukaan oikeasti ole noin pihalla.

Yhdyn kommenttiisi.

Ihan järjetöntä käyttäytymistä täällä.

Vierailija
53/53 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seksihelteet takaisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi