Hämmentävä hääkutsu - menisitkö?
Joitakin vuosia sitten olin noin puoli vuotta samassa työpaikassa erään henkilön kanssa. Ihan tultiin juttuun mutta ei mitenkään erityisesti ystävystytty, kerran käytiin elokuvissa yhdessä, ei muuta. Yhteisen työrupeaman jälkeen joulutoivotukset puolin ja toisin. Ja nyt tuli hääkutsu?! Aivan toiselle puolen Suomea hankalan matkan päähän ventovieraiden juhliin. Lähtemisen kynnys korkea - mikä neuvoksi? Menisitkö sinä?
Kommentit (49)
Tietenkin kiität kutsusta ja menet iloisesti juhlistamaan ystäväsi-tuttusi -what ever häitä. Onnea ja rakkautta valitsemallesi polulle.
Olen kade. Aina hääkutsun saajat ovat näitä ikuisia valittavia negoja, kun ite sen saa koskaan kutsuja mihinkään. V.idud.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en menisi. En vaikka juhlat olisi lähelläkin.
Ihme tupaumeja täällä.
Min en lähe!
Kantakaa vaikka!
Ihmisiä? Joku kutsuu? Häh👀 omituista.Mitä tässä nyt pitäis tehdä?
Tekisin kesäretken ja ottaisin nuo häät yhdeksi kohteeksi. Kiva mahdollisuus.
Olet tehnyt positiivisen vaikutuksen.Itse menisin. En ottaisi ihan hirveän vakavasti vaan ottaisin niin, että saan olla osallisena täältä ulkoringistä. Kiva mahdollisuus!
Jos totta suurta stressiä, niin en menisi. Jos osaat ottaa lunkisti, niin sinuna menisin.
Joskus o hyvä katsoa eri suunnilta maailmaa. Tässä et ole sisäpiiriä etkä keskipisteenä.
Voit ottaa roolisi ihan vaan jää vieraana haltuun.Saattaa olla, että pääset isoihin perinteisiin häihin. Niitä ei enää nykyään paljoa ole.
Tee itsellesi sopiva valinta.
Ensin kun luin aloituksen, ajattelin etten todellakaan menisi. Mutta tämä ja tuo edellinen teksti ystävyyksien ja yhteyksien ylläpitämisestä muutti mieleni. Hyviä kirjoituksia molemmat👍
Eli mieleni muuttui ja kyllä menisin, mitä pahaa siitä tosiaan voisi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuttavuus on joulukorttien lähettämis tasolla eikä muuta yhteydenpitoa ole, niin en kyllä lähtisi häihin varsinkaan toiselle puolelle Suomea. Jos häät olisi lähellä niin asiaa voisi harkita juuri tuosta näkökulmasta ettei kyseisellä ihmisellä ole muita kutsuttavia.
Mitä sitten vaikka ei olisikaan muita kutsuttavia? Ei kai se olisi niin kamalaa osallistua ja mahdollisesti antaa toiselle hyvä mieli, ehkä jopa itselläkin voisi olla ihan mukavaa.
Pidän kunnia-asiana sitä, että joku kutsuu. Hän ajattelee minua ja haluaisi, että olisin mukana hänen tärkeässä päivässä.
Joulutervehdykset kahtena vuotena whatsupilla, kortteja ei ole siis lähetetty. Miestä en ole koskaan tavannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä hämmentävää siinä kutsussa on? Itse olet joulukorttejakin hänelle lähetellyt ja käynyt leffassa hänen kanssaan.
Niin siis en ole lähetellyt joulukortteja, whatsuppina on parina vuotena joulut toivoteltu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kade. Aina hääkutsun saajat ovat näitä ikuisia valittavia negoja, kun ite sen saa koskaan kutsuja mihinkään. V.idud.
Päivän naurut, kiitos!
Ja miksi et ihmeessä??