Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän, onko mulle tehty jotain pahaa nukkuessani?

Vierailija
10.07.2022 |

Erään henkilön läsnäollessa herään aina outoihin oireisiin, mutta ne voivat aiheutua muustakin. Keuhkoihin sattuu ja on aivosumua, mutta voin kuvitella omianikin. Sanojen löytäminen vaikeaa. Eräs henkilö on hieman sekopää, joten pelottaa nukkua samoissa tiloissa. Mistään en löydä tietoa aiheesta edes googlettamalla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan sen toisen henkilön olevan mies joten syytät sitä vaan raîskauksesta. Opettelet kertomaan kunnon tarinan niin syyte menee läpi jo sillä. 

Vierailija
2/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan sen toisen henkilön olevan mies joten syytät sitä vaan raîskauksesta. Opettelet kertomaan kunnon tarinan niin syyte menee läpi jo sillä. 

En halua mitään tarinoita tai vaikeuksia kenellekään. Ei ole kyse raiskauksesta, sillä kyseinen henkilö on ainoastaan satunnaisesti väkivaltainen, muttei ole kiinnostunut naisista seksuaalisessa mielessä. Haluan vain pysyä turvassa ja terveenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelko ja stressi aiheuttavat nuo oireet. Toivottavasti pystyt hankkimaan itsellesi turvallisen ympäristön pian.

Vierailija
4/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa löytää sanoja ja puhua nopeasti. Voiko olla, että olen kärsinyt hapenpuutteesta nukkuessani?

Vierailija
5/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan nuku sen kanssa.

Vierailija
6/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelko ja stressi aiheuttavat nuo oireet. Toivottavasti pystyt hankkimaan itsellesi turvallisen ympäristön pian.

En todennäköisesti enää koskaan aio yöpyä samoissa tiloissa ihmisen kanssa, joka on henkisesti epävakaa ja joka haluaa minulle pahaa. Pelotti jo etukäteen asia, monta päivää ja viikkoa etukäteen. Hän tosiaan on joskus vuosia sitten huvitellut terveyteni kustannuksella ja pelkään häntä.

Vierailija
7/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet viittaa dissosioimiseen, joka voi johtua traumoista mutta myös mm.ahdistuksestakin.

Vierailija
8/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koskaan nuku sen kanssa.

Lähinnä samoissa tiloissa, en edes vieressä. Sitä en tajua, pitäisikö mun herätä, jos hän tekee jotain nukkuessani. Vai voiko olla mahdollista, että en herää ja mulla on vain oireet ja mahdolliset lievät vauriot.

Vierailija
9/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt jo monenä päivänä kertonut samasta pelosta. Kerrohan nyt mikä kuvio sinulla on siellä menossa, ehkä voimme auttaakin.

Onko kyseessä isä? veli? Serkku?

Vierailija
10/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oireet viittaa dissosioimiseen, joka voi johtua traumoista mutta myös mm.ahdistuksestakin.

Niinkö? Pelkään, että henkilö laittaa jotain kaulani ympärille, kun nukun tai painaa tyynyn kasvoilleni. Tosin pitäiskö mun herätä sellaiseen? Oon pari kertaa herännyt sellaiseen useita vuosia sitten ja pelkään, että se toistuu. En luota erääseen henkilöön lainkaan. Tosin pelottaa muutenkin nukkua ei-yksin.

Vierailija
11/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt jo monenä päivänä kertonut samasta pelosta. Kerrohan nyt mikä kuvio sinulla on siellä menossa, ehkä voimme auttaakin.

Ei ole kukaan sukulaiseni. Mistä voin selvittää, onko pelkoni aihe edes teoriassa mahdollinen. Voi olla, että pelkoni on aiheeton, mutta pitäisikö mun herätä, jos joku tekee mulle pahaa?

Vierailija
12/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan sukulaiseni. Mistä voin selvittää, onko pelkoni aihe edes teoriassa mahdollinen. Voi olla, että pelkoni on aiheeton, mutta pitäisikö mun herätä, jos joku tekee mulle pahaa?

Pitäisi herätä.

Älä syö äläkä juo mitään sen seurassa ja katso, mitä tapahtuu.

Jos jo käytät jotain unilääkkeitä tms. en osaa neuvoa, kun en tiedä miten vaikuttavat.

Itse olen herkkäuninen ja herään pienimpäänkin poikkeavaan ääneen.

Jos tämä jatkuu, asennuta valvontakamera makuuhuoneeseesi tuon henkilön tietämättä.

Vierailija
13/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla töissä yks mies tarjosi kahvia. Halusi sekoittaa kahvin jostain syystä vartavasten minulle. Menin kahvinjuonnin jälkeen vessaan, jonka jälkeen hän kysyi oudosti että menikö vatsa sekaisin tai jotakin vastaavaa. Tuli kumma tunne, että laittoikohan kahviin jotakin. Opiskeli sen jälkeen farmasiaa...

Vierailija
14/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla töissä yks mies tarjosi kahvia. Halusi sekoittaa kahvin jostain syystä vartavasten minulle. Menin kahvinjuonnin jälkeen vessaan, jonka jälkeen hän kysyi oudosti että menikö vatsa sekaisin tai jotakin vastaavaa. Tuli kumma tunne, että laittoikohan kahviin jotakin. Opiskeli sen jälkeen farmasiaa...

Tietämäni henkilö herättäisi samanlaiset vibat, jos tarjoaisi vaikkapa kahvia.

Vierailija
15/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa tilanteissa ajaudut nukkumaan hänen seurassaan?

Liittyykö päihteet näihin kohtaamisiin?

Vierailija
16/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla nukut hyvät päikkärit ennen tapaamistilannetta. Menet normaalisti tapaamisen päätteeksi yöunille, mutta teeskentelet nukkuvaa. Katsot mitä tapahtuu. Veikkaan ettei mitään.

Vierailija
17/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistaa elämästään sellaiset ihmiset, jotka aiheuttavat tuollaista pelkoa ahdistusta. Luota omaan fiilikseesi, että tuo ihminen ei ole sulle sopivaa seuraa. Loppuu ne ahdistavat ajatukset ja pelot. Tsemiä!

Vierailija
18/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Pelkään, että henkilö laittaa jotain kaulani ympärille, kun nukun tai painaa tyynyn kasvoilleni. Tosin pitäiskö mun herätä sellaiseen? Oon pari kertaa herännyt sellaiseen useita vuosia sitten ja pelkään, että se toistuu. En luota erääseen henkilöön lainkaan. Tosin pelottaa muutenkin nukkua ei-yksin.

Kyllähän sinun nyt pitää tuosta pois päästä.

Jos koet turvallisuutesi uhatuksi, niin johonkin muualle. Turvakoti?

Vierailija
19/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluuloisuushäiriöissä ilmenevät harhaluulot liittyvät ainakin periaatteessa joihinkin tilanteisiin, kuten tunne seuratuksi, myrkytetyksi, tartutetuksi, salaa rakastetuksi tai petetyksi tulemisesta tai pelko sairastumisesta.

Vierailija
20/21 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, suosittelisin sinulle terapiaa. Ja jos kyse ei ole sun omista vainoharhaisuuksistasi (joita ehkä kohdistaisit muihinkin ihmisiin), vaan oikeasti tuosta yhdestä ihmisestä, niin miksi ihmeessä olet tuon ihmisen seurassa? Ainoastaan, jos hän on lapsesi (joskushan teinit on väkivaltaisia vanhempiaan kohtaan), niin sitten on hankalampi irrottautua ko. henkilöstä.