Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa aikuisen naisen keskipituus on 167 senttiä ja miehen 180 senttiä. Oletko lyhyempi vai pidempi?

Vierailija
10.07.2022 |

.

Suomessa aikuisen naisen keskipituus on 167 senttiä ja miehen 180 senttiä. Oletko lyhyempi vai pidempi?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm nainen ja tuntuu, että kaikki miehet ovat lyhyempiä tai juuri samanpituisia.

Vierailija
22/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi 167-senttinen nainen pitää itseään pitkänä. Huvittavaa. Ehkä se eli lapsuutensa hobittien seurassa.

Olen 170 cm pitkä nainen ja minua sanotaan pitkäksi.

170 cm on naiselle siinä mielessä hyvä pituus, että helpottaa montaa työtä: olen ollut pesemässä ikkunoita kesätyössä ja lyhyet joutuivat kiipeilemään. Toimistossa taas esim. arkistokansioita ylimmällä hyllyllä eikä tarvitse kiipeillä.

Ruokakaupassa yletyn ylähyllylle ja vaaatteet esim. housut sopivan pituisia kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi 167-senttinen nainen pitää itseään pitkänä. Huvittavaa. Ehkä se eli lapsuutensa hobittien seurassa.

Jos oot vähän iäkkäämpi ja asut muualla kuin Lounais-Suomessa, niin ehkä oot muihin samanikäisiin nähden pitkä.

Nainen, 173 cm, tunnen itseni keskimittaiseksi täällä Turussa.

Vierailija
24/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen jutussa oli yllättävää että 171-senttinen häpesi pituuttaan eikä uskaltanut käyttää korkokenkiä. Olin nuorena laiha ja joskus äitini kritisoi minua teininä yhtäkkiä, varmaan kirahvivaikutelman vuoksi ja kenkiin liittymättä. Yksittäisen kerran taisi ärsyyntyä korkokengistä, vaikka olivat harmaat.

Baareissa käytin iloisesti korkokenkiä eli olin noin 180-senttinen ja aina riitti tarpeeksi pitkiä miehiä ympärille parikymppisenä. Vanhempana käytin yleensä matalampia kenkiä. Kun taas joskus käytin korkoja, ympärillä oli enemmän lyhyitä miehiä kuin nuorena. Looginen selitys että pitkät miehet viihtyivät nuorten naisten ympärillä ja vanhemmista miehistä lyhyet yrittivät onneaan ympärilläni. Osa kyllä oli yhä pitkiä.

Vierailija
25/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäinen tyttäreni on 166 cm ja kaikki hänen kaverinsa ovat selvästi pidempiä. Tytär pitääkin itseään "tosi lyhyenä".

Vierailija
26/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 80-luvulla. Näin 179 senttisenä tulee jatkuvasti vastaan itseäni pidempiä nuoria naisia. Nykyisin 170 cm on jo keskimittainen.

Vierailija
27/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm on naiselle siinä mielessä hyvä pituus, että helpottaa montaa työtä: olen ollut pesemässä ikkunoita kesätyössä ja lyhyet joutuivat kiipeilemään. Toimistossa taas esim. arkistokansioita ylimmällä hyllyllä eikä tarvitse kiipeillä.

Ruokakaupassa yletyn ylähyllylle ja vaaatteet esim. housut sopivan pituisia kaupassa.

Kerrostalossa pystyn pesemään ikkunat niin ettei tarvitse kiivetä tuolille, ihan kivaa, koska ei ole kivaa kiivetä tuolille esim. 7 kerroksessa, kun ikkuna pihalle auki.

Vierailija
28/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli just ketju jossa väitettiin 163cm ja 177cm.

Ja jos jotain kasvukäyriä juotuu käyttämään niin noille luvuilla voi pyyhkiä pyypyytä. Kasvukäyrät ovat vain kasvaville lapsille.

Nuo on ne vanhat, 80-luvun keskimitat.

Ja tietenkin silloinkin tulee matala keskimitta jos "kutistuneet" vanhukset lasketaan mukaan.

Vierailija
29/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 80-luvulla. Näin 179 senttisenä tulee jatkuvasti vastaan itseäni pidempiä nuoria naisia. Nykyisin 170 cm on jo keskimittainen.

Olen 170 cm ja minua sanottiin pitkäksi viime talvena työpaikalla, kun olin töissä.

Vierailija
30/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm ja minua sanottiin pitkäksi viime talvena työpaikalla, kun olin töissä.

Hönöksi sinua kutsuttiin ;DDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän