Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon kynsisienestä??

Vierailija
06.02.2023 |

Tai en ole varma onko tuo sitä, mutta toisen ukkovarpaan kynnen väri osittain muuttunut, on sellainen samea tmv ja mielestäni varvas on hieman arka..
Että ällöttää, mistä lie olen saanut en tiedä.

Onko tälle mitään tehokkaita kotikonsteja vai onko tähän varatta ihan lääkärin aika? Ei viitsisi..enkä tiedä, tuskin työterveys edes antaisi aikaa moiselle vaivalle..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla laittaa siihen kookosöljyä. Ei siitä haittaakaan ole.

Vierailija
2/12 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sienestä keltainen isovarvas, niin olen hoitanut laittamalla etikkaa aamuin illoin kynnelle. Nyt näyttää jo ihan terveeltä, tosin puolitoista vuotta siihen mennyt... Joten suosittelen ehkä sitä lääkäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde kynsisieni muulla kuin sillä lääkärin määräämällä suun kautta otettavalla lääkekuurilla joka kestää ainakin 3kk. Kaikki kotikonstit yritin, mutta sitten kun kynsisieni alkoi leviämään viereisten varpaiden kynsiin menin lääkäriin. Kynnestä otettiin näyte ja siinä oli sieni. Sain lääkekuurin ja kynnet paranivat. Pitkäkestoinen hoito siis ja vahva kuuri.

Vierailija
4/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin perkeleen ristiriitaista, koska lukenut ihan muutakin eli, että voisi päästä eroon ilman sisäisesti otettavaa lääkekuuria ja, että tuo lääkekuuri on juurikin vahvuutensa vuoksi vihoviimeinen hoitokeino+saattaa vaatia paljon pidemmänkin ajanjakson kuin 3kk..

Ei helvetti mikä riesa, oikein kirsikka kakun päällä

Ap

Vierailija
5/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan päässyt eroon kuin lääkekuurilla ja sillä, että jalkahoitaja liotti vioittuneet kynnet pois.

Vierailija
6/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parani teepuuöljyllä. Pitää muistaa vaan laittaa joka päivä kunnes paranee.

Vierailija
7/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ihan sienestä keltainen isovarvas, niin olen hoitanut laittamalla etikkaa aamuin illoin kynnelle. Nyt näyttää jo ihan terveeltä, tosin puolitoista vuotta siihen mennyt... Joten suosittelen ehkä sitä lääkäriä.

Ei mene sienimyrkyillä juurikaan nopeampaa ja niissä on kovasti sivuvaikutuksia. Sinun metodisi on parempi.

Vierailija
8/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin perkeleen ristiriitaista, koska lukenut ihan muutakin eli, että voisi päästä eroon ilman sisäisesti otettavaa lääkekuuria ja, että tuo lääkekuuri on juurikin vahvuutensa vuoksi vihoviimeinen hoitokeino+saattaa vaatia paljon pidemmänkin ajanjakson kuin 3kk..

Ap

Kaikki kotikonstit on humpuukia,myös apteekkssa myytävä lääkelakka.

Vain se tablettikuuri auttaa jos auttaa. Kaikilla ei parane silläkään, ja sieni myös uusiutuu helposti.

Minulla on kynsisientä monessa varpaassa. Leikkaan ja hion kynsiä, ja pidän tietysti huolen jalkahygieniasta. Olen valinnut tämän tien, kun pitkä lääkekuuri käy maksan ja muun elimistön päälle, eikä tämä sieni-infektio ole kuin lähinnä esteettinen haitta. Enimmäkseen näkymätön kenellekään.

Vierailija
9/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki kotikonstit on humpuukia,myös apteekkssa myytävä lääkelakka.

Vain se tablettikuuri auttaa jos auttaa. Kaikilla ei parane silläkään, ja sieni myös uusiutuu helposti.

Minulla on kynsisientä monessa varpaassa. Leikkaan ja hion kynsiä, ja pidän tietysti huolen jalkahygieniasta. Olen valinnut tämän tien, kun pitkä lääkekuuri käy maksan ja muun elimistön päälle, eikä tämä sieni-infektio ole kuin lähinnä esteettinen haitta. Enimmäkseen näkymätön kenellekään.

Unohdin mainita, että sienikynsien laserhoito on tehokas mutta kallis. Vaatii useita hoitokertoja. Ja tosiaan, silti uusii helposti.

Kynnenpoisto?

Vierailija
10/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene sienimyrkyillä juurikaan nopeampaa ja niissä on kovasti sivuvaikutuksia. Sinun metodisi on parempi.

Kynsisieni ei parane etikalla. Piste.

Onko sienitartuntasi todettu kynsinäytteen laboratorioviljelyllä?

Vierailija
11/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynsisieni ei parane etikalla. Piste.

Onko sienitartuntasi todettu kynsinäytteen laboratorioviljelyllä?

Tietääkseni ei ole etikkahapon vaikutuksesta kynsisieneen tehty tutkimuksia. Riittävän vahva etikkahappo kyllä tappaa kaikki elävät solut, myös sienet.

Vierailija
12/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että hankkisin Abicinia ja vetyperoksidia, laittaisko teepuuöljun myös ostoslistalle...

Eikö tuo kynnen irti luottaminen, hrrrrh, ole hemmetin kivuliasta, siis varvas ilman kynttä??

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi