per#####le!!!
Taas jäätiin viikonlopuksi ilman rahaa. Onko ketään muita kenelle elarit tulee ulosoton kautta? Meillä maksu pv.15 ja kun se sattui taas viikonlopulle ei kuulema ehtinyt ulosoton keskiviikon rahansiirtoon. Eli menee ensi keskiviikkoon ja rahat tän logiikan mukaan tilillä vasta ensi perjantaina.
Kyllä tää on niin tätä. Meidän kunnassa ei suostuta siihen että rahat tulis kaupungin kautta ja sieltä olis perintä ulosottoon. Tässä ei ainakaan ajatella yhtään meitä. Olen miljoonakertaa käyny sekä elatusaputoimistossa että, ulosotossa kysymässä tätä mahdollisuutta mut, vastaus on aina sama.
Olen koettanut ex-mieheltä kysyä josko suostuisi maksamaan suoraan mun tilille- mut ei käy hälle. Niin että, kiusa se on pienikin, ei varmaan voi kuvitellakaan että se minimielatusmaksu /joka määrättiin vain suullisten palkkatietojen perusteella- ja jotka ihan minun kuulteni valehteli-olis mulle elintärkeä!!!!!!!!!!!
Olis kiva tietää jos, muilla samankaltaisia kokemuksia ja mitä voisin vielä kokeilla.
Tsemppiä ja jaksamista kaikille:) Nm.onneksi on ihania ystäviä joilta joutuu taas kysymään lainaa...
Kommentit (2)
mulla on sillee et ex maksaa elatuksen aina 15 päivä. Joten saattaa tuo päivä jolloin rahat saa vaihdella ihan liikaakin. Nyt se renttu sentään maksaa itse elatukset ( tai siis on suoravreloituksena sen tililtä) mutta aikaisemmin kunta maksoi minulle sen elatus avun ja peri sen sitten rentulta takaisin. Heti kun sain tietää että renttu on töissä ilmoitin kuntaan ja elatusmaksu sovittiin korkeammaksi.
toivottavasti alkaa homma sujumaan
Emppu-mamma
Ikävä kuulla tuollaisesta paskiais-isästä (anteeksi!). Kokemusta ei itselläni vielä ole, koska raskaus vasta puoli välissä, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan..ihan pelottaa. Alkaako lapsen isä maksamaan itsellä kohtuudella elatusmaksut vai mikä on hänen kohdallaan ratkaisu. Toivon todella, että saat asiat parempaan suuntaan ja että lapsen isä ymmärtäisi mikä on oikein tehty, tsemppiä!