Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka silmään värjätyt hiukset ovat alkaneet näyttää tunkkaisilta?

Vierailija
09.07.2022 |

Harvoin näkee kauniita värjättyjä hiuksia. Sitäkin useammin näkee kellastuneita vaaleita, vaaleita hiuksia pitkällä juurikasvulla, luonnottoman tummia hiuksia.. Värjäämättömät hiukset on kauneimmat!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raidoilla saa usein luonnollisemman lopputuloksen kuin värillä.

Tämä ei ole totta. Vaalennuksessa=raidoituksessa hiuksesta poistetaan omaa pigmenttiä, jonka seurauksena hiuksen väri muuttuu keltaiseksi/oranssiksi. Pesupaikalla kampaaja värjää uuden värin piiloon poispeseytyvällä sävytteellä. Sävyte kuluu ajansaatossa ja raidoitettu hius alkaa kellertää. Värjäämätön hius ei ikinä kellerrä.

Ömm. Mulla on värjäämätön vaalea tukka ja kyllä se kellertää. Hopeashampoo auttaa. 

Vierailija
42/45 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat värit on punapohjaisia? Miksi? En pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse ainakin näytän paremmalta mustissa hiuksissa kuin omassa värissä. :) Sorry. :) M27

Etkä näytä.

Vierailija
44/45 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tukka näytä hyvältä värjäämättömänä, jos se on kuiva. Tukka näyttää hyvältä joko erittäin hyvin kosteutettuna tai suoristettuna.

Tummemmaksi värjättynä se näyttää paremmalta, koska näyttää paljon kiiltävämmältä. Saan enemmän katseita ja monet sanoneet, että se sopii mulle paremmin.

Miten kosteutat hiuksesi?

Vierailija
45/45 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Olen täysin samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme