Olenko ainoa, jonka silmään värjätyt hiukset ovat alkaneet näyttää tunkkaisilta?
Harvoin näkee kauniita värjättyjä hiuksia. Sitäkin useammin näkee kellastuneita vaaleita, vaaleita hiuksia pitkällä juurikasvulla, luonnottoman tummia hiuksia.. Värjäämättömät hiukset on kauneimmat!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on hirveän iso ero, että onko valittu hiusväri ja leikkaus ammattilaisen valitsema vai onko se ihmisen oman maun mukainen. Useimmat naistenlehtien muuttumisleikkien tulokset on upeita ja alkukuvasta (toki aina ankea meikitön vs viimeisen päälle laitettu ja stailattu mutta kuitenkin) huomaa, että monet urautuvat siihen samaan tyyliin mikä oli ihan jees joskus nuoruudessa mutta vanhempana ohuemmilla hiuksilla ja harmaammalla naamalla se ei enää näytäkään hyvältä.
Kyllä ne "ammattilaisten" valinnat on yleensä niitä kaikkein pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Hiusammattilaiset näyttävät niin kovin usein valitsevat jotain näyttävää eli esim. keskiväriselle tummaa ruskeeta höystettynä punaisilla osioilla. Ehkä ajatuksena että rahalle vastinetta?
Kyllä sen valinnan tekee asiakas.
t. asiakas, joka haluaa mahdollisimman luonnollisen sävyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on hyvä kampaaja et tiedä Onko värjätyt vai ei??!
Värjätyn kyllä tunnistaa.
t. kampaaja, joka ei omia hiuksiaan värjää
No Nyt se on taas todistettu:
Suomessa on toivotonta löytää ammattitaitoinen kampaaja.
Totta, mutta toisaalta se on myös tarpeetonta jos vain hyväksyy sen oman luonnollisen hiusvärin olevan se kaikista paras ja sopivin niin omaan ihonväriin kuin ripsiin, kulmiin sekä silmiinkin.
Pitkää tukkaa (eli polkkaa pidempää) taasen tasaa latvoista ihan kuka tahansa kampaaja. Jos taas tykkää lyhyestä mallista niin silloin taitoa voisi epäillä löytyvän partureilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raidoilla saa usein luonnollisemman lopputuloksen kuin värillä.
Ja sen oman, luonnollisen värisen hiuksen kesä raidoittaa useimmilla aivan ilmaiseksi. Nämä raidat on lisäksi niin kauniit, ettei niihin kykene taitavinkaan kampaaja.
Paitsi, jos on tummanruskeat hiukset. Teinin "maantienväriset" raidottuvat kesäisin luomusti.
Ei minun tukka näytä hyvältä värjäämättömänä, jos se on kuiva. Tukka näyttää hyvältä joko erittäin hyvin kosteutettuna tai suoristettuna.
Tummemmaksi värjättynä se näyttää paremmalta, koska näyttää paljon kiiltävämmältä. Saan enemmän katseita ja monet sanoneet, että se sopii mulle paremmin.
Sehän on nyt trendinä että kasvatetaan oma hiusväri esiin. Olen huomannut että se minun hiusvärini sopii ihoni sävyyn, joten miksi mennä muuttamaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen oman, luonnollisen värisen hiuksen kesä raidoittaa useimmilla aivan ilmaiseksi. Nämä raidat on lisäksi niin kauniit, ettei niihin kykene taitavinkaan kampaaja.
Useimmilla? Ei minulla vaan. Hiukseni ovat vaaleanruskeat luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on hyvä kampaaja et tiedä Onko värjätyt vai ei??!
Värjätyn kyllä tunnistaa.
t. kampaaja, joka ei omia hiuksiaan värjää
No Nyt se on taas todistettu:
Suomessa on toivotonta löytää ammattitaitoinen kampaaja.Totta, mutta toisaalta se on myös tarpeetonta jos vain hyväksyy sen oman luonnollisen hiusvärin olevan se kaikista paras ja sopivin niin omaan ihonväriin kuin ripsiin, kulmiin sekä silmiinkin.
Pitkää tukkaa (eli polkkaa pidempää) taasen tasaa latvoista ihan kuka tahansa kampaaja. Jos taas tykkää lyhyestä mallista niin silloin taitoa voisi epäillä löytyvän partureilta.
Ei se kaikille ole paras
Et. Myös meikatut naamat tuo tunkkaisen olon, tekee mieli mennä pesemään naama, vaikken enää meikkaakaan.
En ymmärrä miksi yli belikymppiseksi asti plankkasin naamani meikkivoiteella, muita meikkejä en nuoruuden jälkeen enää käyttänyt mutta iho piti maalata, äly hoi. 😂
Tosi vapauttavaa päästä tollasesta turhasta eroon, hiusten värjäilystä ja meikeistä. Mulla on itsellä itselleni sopiva tummanruskea tukka joka harmaantuu, hyvä maidonvalkea iho joka punoittaa jos on kuuma, sehän kertoo vain siitä että olen elossa. Nyt saa ihohuokoset ja hikihuokoset hengittää vapaasti.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, jos on tummanruskeat hiukset. Teinin "maantienväriset" raidottuvat kesäisin luomusti.
Juuri eilen ihailin tyttäreni ruskeaa tukkaa, jossa näkyi kaikki ruskean eri sävyt, kun oli kihartimella laittanut laineita. Mietittiinkin siinä että on niin hienon värinen oma tukka, ettei enää kannattas värjäillä.
On ollut sinistä, kusenkeltasta ja vaikka mitä tytön päässä teinistä alkaen, nyt kasvanu oma väri takasin. On 19.
Varsinkaan ikääntyneemmillä värjätyt hiukset eivät sovi kasvoihin ja se korostaa ikää entisestään. Itse olen päättänyt antaa oman värin kasvaa harmaine raitoineen. Paljon parempi.
En tiedä miksi jotkut ovat niin kiinnostuneita muiden hiusten väreistä. Ei ole sun oma pää, mitä väliä? Antaa jengin värjätä, olla värjäämättä tai vaikka ajaa kaljuksi. Ihanaa että saamme elää yhteiskunnassa missä meillä on vapaus tehdä ulkonäöllemme mitä haluamme, eikä tarvitse piiloutua huiveihin tai valita pohjoiskorealaiseen tyyliin kymmenestä sallitusta hiusmallista.
Kyllä. Suunta on poispäin tatskoista, posliinisheivauksesta ja hiusväreistä. Hyvinvoiva on nyt in.
Luonnollisuus on ihanaa! Maantien väriset hiukset joissa auringon vaalentamat raidat, ihan parhaat!
Kammottavat on sinimustat hiukset suomalaisella maatiaisella. Kaikki epäluonnollisen näköinen on yleensä kauheaa.
Vieläkin näkee niitä palkkikulmakarvoja ja karvamatoripsiä.
Lopettakaa nyt helvet*ssä se puunaaminen, rajansa kaikella.
Ai että ainoa?? Värjätyt hiukset ovat yksiselitteisesti ihan helvetin RUMAT. AINA. Ällöttävän feikin näköiset. Luonnollinen väri on AINA kaunein. Pidän hiuksiaan värjäävät naisia vähän yksinkertaisina ja myös tyylitajuttomina. On se kumma kun ei mitään silmää aidolle, luonnolliselle kauneudelle löydy. Poikkeuksetta kaikki todelliset kaunottaret, joita muutenkin näkee harvoin, omaavat pitkät, paksut ja värjäämättömät, terveen ja hyväkuntoisen näköiset luonnolliset ja kiiltävät hiukset. Nainen jolla on värjätyt hiukset, ei voi olla kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi jotkut ovat niin kiinnostuneita muiden hiusten väreistä. Ei ole sun oma pää, mitä väliä? Antaa jengin värjätä, olla värjäämättä tai vaikka ajaa kaljuksi. Ihanaa että saamme elää yhteiskunnassa missä meillä on vapaus tehdä ulkonäöllemme mitä haluamme, eikä tarvitse piiloutua huiveihin tai valita pohjoiskorealaiseen tyyliin kymmenestä sallitusta hiusmallista.
Joo ja se valinnanvapaus käytetään sitten idiooteimmalla mahdollisimmalla tavalla. Ääliöt. Värjätään rumiksi hiukset, laitatetaan törröttävät kumiankkahuulet, nypitään kulmat kokonaan pois ja tilalle maalataan paksut mustat törkeän näköiset viivat, rinnat tietenkin silikonia ja tekoperse vielä kruunaa koko paketin. Ai niin, ja ne tekoripset ja rumat muoviset tekokynnet vielä antavat loppusilauksen tälle rumuudelle. Siis kuinka tyhmä voi ihminen olla???
Olen monessa kommentissa kysynyt, että miksi värjäätte.