Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, kertokaa pervoiluistanne joita pidätte "normaaleina"?

Vierailija
08.07.2022 |

Mulle tuttu mies tunnusteli haistelevansa pikkuhousuja ja kuvaavansa naisten pyllyjä kaupassa. Ei pitänyt minään.

Vastaavia juttuja?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään haistele naisten pyllyjä kaupassa.

Vierailija
2/83 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaan itsekin pyllyjä aina silloin tällöin. Niistä kuvista ei voi tunnistaa ketään, joten ei ole minun mielestäni väärin. Eräällä kaverillani on sama harrastus ja vaihtelemme kuvia joskus.

Jätän joskus kalsarit pois ja kuljen kommandona löysissä housuissa. Kiihottavaa tuntea, kuinka puolikova kalu heiluu vapaasti. Vielä kiihottavampaa, jos joku huomaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mikää jota piän normaalina ei ole epänormaalia saati pervoilua.

Vierailija
4/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haistelen rouvani pikkuhousuja. Pillun tuoksu kiihottaa. Onko se normaalia vai pervoilua?

Vierailija
5/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex tunnusti, et menkkojen aikaan tekee aivan sairaasti mieltä. Pitihän sitä sitten kokeilla. Saatiin sitten molemmat vti. Tunnusti, et kirveltää, ja sama mulla. Mietittiin, et lähetäänkö lekurille? - Ei nyt sentään, omista "väkösistä kiinni". Sovittiin, et ei muutamaan päivään nähdä.

Kk:n päästä, punalipun aikaan, handjob ja laitto mut pesulle. Kävin, ja sit se alko: eikö voida? 

Sanoin, et ei, etkö muista miltä viimeks tuntu? ;)

Aamulla kiitteli, et onneks mulla oli järki päässä.

"Reissumies ajaa kelillä kun kelillä", - reissumies on hyvin hiljainen, kun vti iskee.

Vierailija
6/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin aina naapurin isotissi Tiinaa.

Vierailija
7/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaikea kysymys. En pidä pervoiluja normaalina. Siksi ihan tarkoituksella päihdyttiin ja irstailtiin. Molemmat halusivat ja varsinkin naisella helpotti muutamat juomat. Hän halusi niitä juttuja varmaan enemmän kuin minä. Mikä tuntuu mahdottomalta koska mä olen mies.

Oli kyllä erittäin hyvää vaikka miten päin sen ajattelisi. Kumpikin teki toiselle kaikenlaista. Se voi olla niin parasta kun saa olla toiselle pelkkä seksilelu. Sitten kun ei enää oikeasti jaksanut harrastaa nautittiin päihteitä. Oli se saamari mukavaa.

Vierailija
8/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fetissi naisten uimapukuihin. Käyn viikottain paikallisessa kylpylässä. Sekasauna on ihan parasta! Masturboin sitten vessassa. M24

Vierailija
9/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laueta naisen kasvoille.

M

Vierailija
10/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimoni antoi pikkuhousut haisteltavaksi, vaikka en tälläistä teekkään. Mukava ele, hänen mielikseen haistelin. Ihanaa

Vierailija
11/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän tyttöystävääni pukeutumaan hutsuksi ja vaadin että saan sitoa hänet iltaisin sänkyyn suupallo suussa, silmät peitettynä ja kaulapanta kaulassa. Vastineeksi hän saa elatuksen. On sanonut ettei ole hänen lempipuuhaansa, mutta en pakota häntä. Hän saa valita asuuko luonani vai ei.

Vierailija
12/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen ja maistelen naisten pieruja sekä syön kakkaa suoraan pepusta suuhun tarjoiltuna.

Vierailija
13/83 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naisen kanssa sillai, kaksi lastakin on syntynyt. Pidän kyllä sitä aika normaslina.

Vierailija
14/83 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta itseäni vanhemmat naiset.

Vierailija
15/83 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei saa avautua ilmeisesti omista pervomieltymyksistään...?

Vierailija
16/83 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen pukkarissa tilaisuuden tullen toisten miesten alushousuja ja sukkia. M30

Vierailija
17/83 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bdsm, sadismi.

Vierailija
18/83 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe ppuseksi, sidonta, kahleet, latexasut.

Tykkään myös käskyttää naisystävää käyttämään joskus se ksiasuja työvaatteidensa alla sekä an ustappia. On asiakaspalvelussa :-)Nykymaailmassa pidän näitä aika normaaleina "pervoiluina".

Vierailija
19/83 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haistelen rouvani pikkuhousuja. Pillun tuoksu kiihottaa. Onko se normaalia vai pervoilua?

Minäkin haistelen rouvani pikkuhousuja, ju usein lasken spermani niihin, jos pikkarien omistaja ei ole kotona. Kivaa, mutta harmitonta pervoilua. Parhaimmillaan pikkarit ovat treenin tai hikilenkin jälkeen. Tai jos on hieman lirahtanut pissaa.

Vierailija
20/83 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva heittää pikkarit nurkkaan ja istuu naamalle ja sanoo: haistele siitä, pervo.