Miehet, kertokaa pervoiluistanne joita pidätte "normaaleina"?
Mulle tuttu mies tunnusteli haistelevansa pikkuhousuja ja kuvaavansa naisten pyllyjä kaupassa. Ei pitänyt minään.
Vastaavia juttuja?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mun ex tunnusti, et menkkojen aikaan tekee aivan sairaasti mieltä. Pitihän sitä sitten kokeilla. Saatiin sitten molemmat vti. Tunnusti, et kirveltää, ja sama mulla. Mietittiin, et lähetäänkö lekurille? - Ei nyt sentään, omista "väkösistä kiinni". Sovittiin, et ei muutamaan päivään nähdä.
Kk:n päästä, punalipun aikaan, handjob ja laitto mut pesulle. Kävin, ja sit se alko: eikö voida?
Sanoin, et ei, etkö muista miltä viimeks tuntu? ;)
Aamulla kiitteli, et onneks mulla oli järki päässä.
"Reissumies ajaa kelillä kun kelillä", - reissumies on hyvin hiljainen, kun vti iskee.
Meillä on harrastettu ihan punaliputuksenkin aikana.
Ei mitään ongelmia, melkeenpä paremmin luistanut.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän tyttöystävääni pukeutumaan hutsuksi ja vaadin että saan sitoa hänet iltaisin sänkyyn suupallo suussa, silmät peitettynä ja kaulapanta kaulassa. Vastineeksi hän saa elatuksen. On sanonut ettei ole hänen lempipuuhaansa, mutta en pakota häntä. Hän saa valita asuuko luonani vai ei.
Onko se vastustelu ja pakottaminen se juttu siinä?
Tarkotan että meitä on aika monta jotka pidämme just tälläsestä seksistä. Tietty ei tulis vastusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tutusta naisesta valokuva, jossa hän on avojaloin varpaat kameraan päin. Runkkaan sille kuvalle ja tulen todella äkkiä kun kuvittelen itseni nuolemassa niitä.
Tämä se tästä vielä puuttui kun, ilmeisesti mulla on jalkafetissi.
Heräsin siihen kun exäni imi varpaitani. Nyt ymmärrän että saatto olla toi jalkafetissi.
Oltii parikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei saa avautua ilmeisesti omista pervomieltymyksistään...?
Joo ei. Tämä on naisvihamielinen ketju, kuten jo otsikkokin osoittaa.
haluan aikuisen naisen elaytyvan alaikaisen tyttaren rooliin. ja elainseksi toki myos.
en voi sietää ketään naista. omat mielestäni niin alle kaiken mitä maailma voi miehelle tarjota. voin sanoa että inhottaa olla joka kerta naisen kanssa samassa tilassa.
pervointa mitä olen omasta mielestäni ikinä elämässäni tehnyt on: harrastanut naisen kanssa..
seksiä. (taisin olla vähän kännissä silloin..)
Tykkään katsella tiukkoja naisten peppuja. Saatan kävellä kaupassa tai kadulla hieman ylimääräistä, jos edellä kävelee tiukkapeppuinen nainen. Jatkuvaa taiteilua nautinnon ja kiinnijäämisen välillä. Pidän sitä normaalina, koska useammat miehet tekevät niin. Lisäksi minulla joitain fetissejä, mutta en pidä niitä normaaleina vaan ainoastaan pervoina.
Imuroin lukaalin alasti, koska muuten tulee hiki.
Työnnän vaimon kiiltävän teräksisen kynsienhoitopuikon virtsaputkeeni. Siinä on pallomainen kahvapää, joka on juuri sopivan kokoinen, 11,5 mm. Se putkahtaa sisään terskan sisällä olevasta poimusta, mutta ei putoa, kun kävelen ympäri. Se tuottaa mielihyvänsävyistä ärsytystä heiluessaan.
Vaimo on perjantai-aamuisin asioilla kun imuroin.
M74v
Vierailija kirjoitti:
Työnnän vaimon kiiltävän teräksisen kynsienhoitopuikon virtsaputkeeni. Siinä on pallomainen kahvapää, joka on juuri sopivan kokoinen, 11,5 mm. Se putkahtaa sisään terskan sisällä olevasta poimusta, mutta ei putoa, kun kävelen ympäri. Se tuottaa mielihyvänsävyistä ärsytystä heiluessaan.
M74v
M74v? Siis olet 74 vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M74v
Eri, mutta onko se tosiaan yllätys sinulle, että 74-vuotiaalla miehellä voi olla seksihaluja?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsella tiukkoja naisten peppuja. Saatan kävellä kaupassa tai kadulla hieman ylimääräistä, jos edellä kävelee tiukkapeppuinen nainen. Jatkuvaa taiteilua nautinnon ja kiinnijäämisen välillä. Pidän sitä normaalina, koska useammat miehet tekevät niin. Lisäksi minulla joitain fetissejä, mutta en pidä niitä normaaleina vaan ainoastaan pervoina.
Itse teen peppumiehenä samaa. Salaa vilkuilla hyvän muotoista peppua tiukoissa housuissa, ihana näky. Samoin kyllä joskus vaikea olla tiirailematta, jos nainen on tiukoissa housuissa ja kamelinvarvas suorastaan loistaa läpi.
En tiedä oliko mitenkään epänormaalia kun aamuyöllä näytin puolijäykkää kulliani kahdelle ilmeisesti kapakasta palailevalle naiselle. Kävelivät ensin ohi mutta pysähtyivät sitten katsomaan, tilanne oli niin kiihottava että muutamalla vedolla laukesin, kuulen yhä heidän naurunsa. Tuskin traumatisoituivat, ehkä vähän kiihottava kokemus heillekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M74v
Olen todellakin. Vaimo on 71 v ja harjoitamme säännöllistä seksiä. Ks. ketju, jossa puhutaan aikataulutaetsta seksistä. Vähintään kerta viikkoon, usein kaksi.
M74v
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehet on sairaita
Nykysuominaiset on heikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pissailla ulkona ja kiihotun siitä etenkin silloin, jos joku nainen näkee. Pissaan kuitenkin vain syrjäisiin puistonnurkkiin, lenkkipolkujen varsille ja muille sellaisille, jotka ovat sosiaalisesti hyväksyttyjä ulkopissapaikkoja. En yritä esitellä elintäni kenellekään, mutta jos joku sattuu sen näkemään niin se ei haittaa ollenkaan. Ihanaa olisi, jos joku kaunis nainen jäisi vaivihkaa katselemaan, kun pissaan.
Saattaisin jäädäkin... Ja kenties jopa lähestyä, sekä käyttää kieltäni vessapaperin korvikkeena... ;P
"Tyttö"
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä sekopäitä
Mitä helvettiä sinä roikut ja haaskaat aikaasi ketjuissa, jonka sisältö ei ole sinun juttusi? En voi käsittää. Ei sinun kommentointisi deletoi ihmismielten kummallisuuksia. Joku tykkää suklaasta ja toinen tykkää kakasta.
Pikkupervoilu? Se on aina vhän paikoillaan. Vähän riippuu vaan mielialasta mikä sattuu olemaan, siinä kielenpäällä tissi, tussu vai perse ensin. Kyllä se siitä aina sitten lähtee.
Vaimoni panee minua nyrkillä pyllyyn vähintään kerran viikossa, meillä normaalia jossain muualla ei