Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitin tulotaso?

Vierailija
08.07.2022 |

Paljonko deittikumppanisi on tienattava kuukaudessa, että teillä on mitään edellytyksiä parisuhteeseen? Tonnien tarkkuus riittää. Rehellisiä vastauksia, please! Mitään "raha ei merkitse mitään" vastauksia ei tarvitse esittää, koska ei täällä AV-palstalla miljonäärit päivystä. Kyse on siis sitä minkälaista elintasoa odotat parisuhteessa.

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tienata vähintään 8k/kk + bonari + auto ja mieluiten myös hieno puku ja kello t. N23

https://www.vuodenmies.com/

Vierailija
22/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on hassu. Kuka nyt deitin tuloja kyselee? Se selviää yleensä vasta parisuhteessa.

Noin 3 000 brutto olisi sopiva, koska uskon parisuhteen toimivan parhaiten kun molemmat tienaavat suunnilleen yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on vakavarainen. Eli ei tarvitse olla varakas, mutta joka kuukausi pitää tulla toimeen ilman, että rahat loppuu kesken tai elää luotolla. Lainoja saa toki olla, mutta mielellään ei kulutusluottoja vaan fiksuja lainoja. Ja niidenkin lyhennykset pitää pystyä hoitamaan. Usein sellaiset 2000e nettona riittää hyvin.

Lisään vielä, että eihän tätä tietenkään millään deiteillä tai ennen sitä aleta kyselemään. Muutenkaan en ymmärrä, mitä rahalla on tekemistä deitin kanssa. Suhde on eri asia.

Joten itse asiassa deitille riittää, että pystyy itse maksamaan oman kahvinsa.

Etkö tosiaan selvitä deitin tuloja lainkaan!

Jo joku alkaisi minun tulojani setvimään ekoilla deittikerroilla, se olisi siinä

Vierailija
24/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on vakavarainen. Eli ei tarvitse olla varakas, mutta joka kuukausi pitää tulla toimeen ilman, että rahat loppuu kesken tai elää luotolla. Lainoja saa toki olla, mutta mielellään ei kulutusluottoja vaan fiksuja lainoja. Ja niidenkin lyhennykset pitää pystyä hoitamaan. Usein sellaiset 2000e nettona riittää hyvin.

Lisään vielä, että eihän tätä tietenkään millään deiteillä tai ennen sitä aleta kyselemään. Muutenkaan en ymmärrä, mitä rahalla on tekemistä deitin kanssa. Suhde on eri asia.

Olen mieheltäni kuullut huhuja naisista, jotka kyselviät ekoilla treffeillä palkan suuruutta, jostain ihme syystä ne jäi hyvin lyhyiksi ne treffit. Eli ei, en koe, että toisten raha-asioista uteleminen treffailuvaiheessa on millään tavalla ok, todella tahditonta ja tökeröä.

Vierailija
25/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ensin.

Vierailija
26/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua kiinnostaa, että mitä se vastapuoli omistaa. Ennemmin valitsen sen jolla on omistusasunto ja esim auto, ja joka tienaa 2000€/kk, kuin 4000€/kk tienaavan vuokra-asujan.

Itse en ole toisen omaisuuden perään vaan haluan elää tässä ja nyt.

Minä taas haluan kumppanin, joka suunnittelee elämäänsä pidemmälle kuin vain tässä ja nyt-hetkeen.

Vierailija
27/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä väliä DEITIN tulotasolla on. Vaikka menis suhteen asteellekin, niin se elintaso toteutetaan OMILLA tuloilla, ei toisen.

No jos itse omistaa esim oman kämpän ym, ja toinen ei mitään, niin kyllä se nyt vaikuttaa. Tai ei ehkä silloin jos on kaksi p-aukista joiden ajatuksenakin on elää koko ikänsä vuokralla. En minä ainakaan halua vuokra-asujaksi, ja jos toisen omaisuus on lähtöjään suht nolla, niin tympeä tilanne siinä on ruveta esim yhteistä kämppää katselemaan.

Kyllä itse voin hyvin asua vuokralla ja sijoittaa rahat paremmin tuottaviin kohteisiin. Se, että vuokralaiset leimataan luusereiksi on mennyttä maailmaa. 

Vierailija
28/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tällaiset naiset oli ihan urbaanilegendaa... Ei tulisi mieleenkään kysellä tuollaisia! Toki esim ennen yhteenmuuttoa on hyvä tietää, onio toisella lainaa jne, mutta miksi muuten kuuluisi minulle millään tavalla?

Vierailija
29/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 60-v tarvitse enää samaa kuin 30-v.

Vierailija
30/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä väliä DEITIN tulotasolla on. Vaikka menis suhteen asteellekin, niin se elintaso toteutetaan OMILLA tuloilla, ei toisen.

Siis deitinkin, jos hänellä on paljon pienemmät tulot. Itse lähtisin lomareissulle ja toinen istuisi kotona, jos hänellä ei ole rahaa. Idealistista, ei vaan toimi oikeassa maailmassa.

Tämä. Iso osa parisuhteista kaatuu rahan epätasaisuuteen. Sitä vaan ei kehdata sanoa syyksi.

Ei pidä paikkaansa. Moni parisuhde kaatuu siihen, että rahan käyttötottumukset ovat eri. Loppupeleissä niillä summilla on aika vähän väliä, ja enemmän merkkaa esimerkiksi säästäväisyys vs holtittomuus rahankäytössä.

Aika paljon tulee riitoja siitäkin että ei päästä yksimielisyyteen siitä mihin rahaa käytetään. Esim toinen haluaa matkustaa, toinen sisustaa. Jos toinen tienaa 1800 ja toinen 5 000, enemmän tienaava voi miettiä miksi hänen pitäisi maksaa isompi osuus sellaisesta mitä ei itse edes halua.

Vierailija
31/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään loiseläjää, jotka yrittävät hyötyä. Miehissä on paljon näitä, näistä ei vaan puhuta julkisuudessa niin paljon.

Vierailija
32/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulotaso ei ole niin olennainen, rahankäyttötottumukset kylläkin. Jos potentiaalinen seurustelukumppani elää jatkuvasti yli varojensa, pelkään sen olevan deal-breaker. Ei siksi, että arvostaisin rahaa yli kaiken, mutta se kertoo hyvin usein yleisestä elämänhallinnan puutteesta. Voi kuulostaa vähäpätöiseltä asialta, mutta pienemmästäkin vältellään yhteenmuuttoa, esim. siisteyskäsitykset.

Vierailija
33/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saa ruokaa syödäkseen ja elätettyä itse itsensä. Mitä sitten tekeekin. Tulotaso ei ole ykkösasia.

Ihmisen luonne, persoona ja tavat sen sijaan vaikuttavat paljon. 

Vierailija
34/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloiset varmistelee etukäteen paljon on muiden tienaamia rahoja tuhlattavana

Loisia? Olen itsellinen hyvin toimeentuleva nainen, eikä minulle ole mikään ongelma tuoda veroilmoitusta vaikka ekalle deittikerralle. Sittenhän nähdään onko suhteen jatkolle edellytyksiä. Jos miehen kantti ei kestä sitä, sekin kertoo jo paljon.

Vierailija
35/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeaa rakkautta niin tulotasolla ei ole väliä ja kaikki temput tehdään makuuhuoneen puolella.

Vierailija
36/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua kiinnostaa, että mitä se vastapuoli omistaa. Ennemmin valitsen sen jolla on omistusasunto ja esim auto, ja joka tienaa 2000€/kk, kuin 4000€/kk tienaavan vuokra-asujan.

Minä valitsen sen josta tykkään eniten

Vierailija
37/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tällaiset naiset oli ihan urbaanilegendaa... Ei tulisi mieleenkään kysellä tuollaisia! Toki esim ennen yhteenmuuttoa on hyvä tietää, onio toisella lainaa jne, mutta miksi muuten kuuluisi minulle millään tavalla?

Mikä ihme saa sinut luulemaan että kirjoittaja on nainen?

Vierailija
38/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediaanitulo ja vakityö riittää. 

Vierailija
39/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeaa rakkautta niin tulotasolla ei ole väliä ja kaikki temput tehdään makuuhuoneen puolella.

Ei tulotasolla rakkautta yritetäkään varmistaa vaan vuosikymmeniä kestävää ja toimivaa yhteistä arkea.

Vierailija
40/209 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla keskituloinen. Tulorekisteriotteella saa puhelinnumeron.