Rohkein tekosi?
Mikä on elämäsi rohkein teko tähän mennessä? Sellainen, jota ei sinulta arjen perusteella heti odottaisi. Mitä siitä sitten seurasi? Oletko tyytyväinen vai pettynyt itseesi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hetero, mutta osallistuin Pride kulkueeseen, koska ihmisoikeudet ja tasa-arvo kaikille ovat minulle tärkeä asia. Ketään tuntemaani ei ollut mukana. N31
Siis sekö on rohkeutta että menee joukon mukana ja hyvesignaloi? Heh taas.
Se olisi ollut rohkeutta jos olisi mennyt valtavirtaa vastaan ja ylistänyt heteroita.
Lähdin Saksaan opiskelemaan vaikka en osannut kielestä kuin ihan perussanaston. Kun on pakko, oppihan senkin jatkuvassa kielikylvyssä. Oli todellinen kasvun paikka heti koulun jälkeen, kun muutenkin piti opetella itsenäinen elämä.
Ryhtymällä vapaaehtoisesti sinkuksi pienellä paikkakunnalla. M27
Vierailija kirjoitti:
Otin lopputilit töistä tyhjän päälle, useampikin väittänyt rohkeaksi teoksi ja että ovat kateellisia kun eivät itse pysty tai uskalla.
Eikö huolettanut miten maksaa elämisen kulut? Mitä te-toimisto oli mieltä asiasta ?
Rakastuin luuseriin. No, ei siitä jälkipolville ole paljon kehuttavaa.
Hakkasin S *malin joka ahdisteli nuorta tyttöä. Vähän kuumotteli tulevatko joukolla kostamaan muttz myöhemmin selvisi että menetti lähimuistinsa eikä kykene muistamaan muiluttajaansa 😀