Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää olevani raskaana..

Vierailija
08.07.2022 |

Menin eilen vatsakipujen takia päivystykseen ja sain kuulla olevani raskaana. Mitenkähän päin tässä pitäisi nyt olla.
Viikkoja on niin paljon ettei raskautta voi keskeyttää, mitään oireita ei ole ollut. Menkkoja mulla ei muutenkaan koskaan tule kuin ehkä kerran vuodessa niin en osannut siitäkään päätellä mitään.
Tässäpä istun sormi suussa. Kerro vaikka miten sun päivä on mennyt?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen isästä tietoa?

Täytyy sanoa, että lapsi on suoranainen ihme, jos ei sulle edes kuukautisia tule.

Vierailija
2/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vahinkoraskaus. Abortin voisi vielä tehdä, mutta en taida haluta. Välillä kyllä haluan ja välillä en. Pelottaa paljon. Mulla on ollut viimiset 2 viikkoa pahoinvointia ja ihan järkyttävä väsymys eli tiesin kyllä heti mistä on kysymys. Neuvolaan aika ensi viikolla. Kai tästä selviytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te selviätte vauvan kanssa.

Vierailija
4/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Muista aina, että lapset kasvavat ja vauva-aika on lyhyt.

Vierailija
5/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio?

Vierailija
6/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että lapsi on suoranainen ihme, jos ei sulle edes kuukautisia tule.

Joko mun mies tai pyhä henki.. :D

-Ap

Vierailija
7/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptio?

Miksi?

Vierailija
8/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivä on mennyt siten, että siivosin vessan ja pesin lattiat. Ja tunnen kunnon potkuja vauvamasussa. Olin ollut huolissani, kun vauva oli hissunkissun muutaman päivän, ajattelin että kaikki ei ole ok!

Nyt Ap, sinulle tsemppiä. Jos epäilet yhtään abortin tekoa, niin älä tee. Saatat katua sitä jälkeenpäin, ja se tuntuu todella rankalta.

Miten on vointisi nyt? Onko sinulla tukiverkostoa? Tiedätkö lapsen isän?

Älä huomioi mitään tyhmiä viestejä, niitä täällä riittää.

Vierailija
9/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päivä on mennyt siten, että siivosin vessan ja pesin lattiat. Ja tunnen kunnon potkuja vauvamasussa. Olin ollut huolissani, kun vauva oli hissunkissun muutaman päivän, ajattelin että kaikki ei ole ok!

Nyt Ap, sinulle tsemppiä. Jos epäilet yhtään abortin tekoa, niin älä tee. Saatat katua sitä jälkeenpäin, ja se tuntuu todella rankalta.

Miten on vointisi nyt? Onko sinulla tukiverkostoa? Tiedätkö lapsen isän?

Älä huomioi mitään tyhmiä viestejä, niitä täällä riittää.

Hupsista! Sanoitkin ettei abortti ole enää mahdollinen, en huomannut.

Vierailija
10/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa raskaana. Tosin mun munasarjat on poistettu syöpäriskin vuoksi enkä oo munaakaan saanut hetkeen. Mut sen vauvan voisin ottaa. Oisin iloinen ap tilanteessasi jos oisin mä.

Vierailija
11/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mä pelkäsin eilen että ehkäisy on pettänyt ja meille on tulossa kolmas mutta raskaustesti on negatiivinen ja kuukautiset jostain muusta syystä myöhässä.

Vierailija
12/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei yleensä tule kuukautisia? Eli painat jotain 40kg ja tuut repeytymään synnytyksessä ellet sitte saa keskenmenon sitä ennen, hurraa! Ei ois kannatanu puklaa ruuat ulos ja narccaa piriä, toki huvinsa kullakin.

Sektiota ei ole olemassakaan?

Vierailija
13/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo....

Vierailija
14/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas ilkeitä ihmisiä liikenteessä. No sait mulle pahan mielen kirjoittelullasi mikä vissiin oli tavoitekin, onnea.

En paina 40kg enkä ole narkannut tai oksennellut tahallani. Mulla on endometrioosi. Ihan terve 172cm/58kg nainen noin muuten olen.

-Ap

Vierailija
15/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai raskaana.

Enpä usko !!!!

Vierailija
16/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se mustalaisille.

Vierailija
17/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa.

Vierailija
18/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono :((

Vierailija
19/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sukupuolta koet olevasi?

Vierailija
20/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ensimmäinen oletus on, että ap on l''tto joka jakaa itseään useille miehille? Minkälainen ihminen olettaa ensimmäisenä tuollaista ja vielä kysyykin siitä? Ei sitten tullut mieleen, että ap voi olla ihan parisuhteessa ja isäehdokkaita on tasan yksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi