Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häissä puuttui minun paikkani, niin seinäkartalta, kuin itse pöydästä

Vierailija
08.07.2022 |

Morsian oli hämmästynyt, kun olin juhlissa. Meinasi itku tulla. Miehen kanssa ilmoitimme tulevamme ja kutsu koski myös minua. Minulle laitettiin sitten paikka pöydän päähän. Oli kyllä nöyryyttävää. Ja kyseessä oli mieheni ystävän häät (sulhanen).

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, mutta sattuuhan noita.

Itse jäin pois miehen kaverin häistä (ei edes seurusteltu vakavasti silloin ) kun kutsussa ei lukenut mun nimeäni. Kuitenkin selvisi, että kutsu oli tarkoitettu molemmille, oli kai sit vaan unohtunut.

Mulle pahoiteltiin asiaa jälkeenpäin hääparin toimesta. Heille se oli raskaampi asia kuin mulle kun en niin häistä välitä muutenkaan :P

Vierailija
22/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä& avomies, eikä mun isää, kutsuttu ollenkaan mun serkun häihin, vaikka kaikki muut oli käsketty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu. Minä olen yhdeltä listalta jäänyt pois, listan tekijä kämmäsi. Sukunimen mukaan oli listat laadittu. Edellä oli saman etuniminen henkilö ja seuraavana saman sukuniminen henkilö.

Vierailija
24/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit lähtenyt pois, minä ainakin olisin.

Oikeesti miksi? Mieto jos itse olisit mokannut ja unohtanut yhden nimen laittaa listaan ja sit se henkilö lähtee menemään.

Saahan sillä pahoitettua varmaan hääparin mielen, mutta onko tuo moka tosiaan niin paha juttu?

Vierailija
25/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit lähtenyt pois, minä ainakin olisin.

Oikeesti miksi? Mieto jos itse olisit mokannut ja unohtanut yhden nimen laittaa listaan ja sit se henkilö lähtee menemään.

Saahan sillä pahoitettua varmaan hääparin mielen, mutta onko tuo moka tosiaan niin paha juttu?

Vai oliko kyseessä tahallinen nöyryytys? Onko ap:lla jotain vihanpitoa ollut jo aiemmin morsiammen tai sulhasen kanssa ?

Vierailija
26/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kyllä tiukaksi vedetty paikat ja tarjoilut, jos muutama lisähenkilö aiheuttaa ongelmat. IMO. No olenkin vieraanvarainen itäsuomalainen.

Ja ennen kaikkea: todella, todella noloa juhlan järjestäjille, että ilmoittautumiset kämmätty eikä ole juhlijoille paikkaa.

Vierailija
27/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin pois. Tosin epäilisin että mies on perunut tuloni, kun ei mene kovin hyvin.

Vierailija
28/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Sanoisin 3/5.

Vierailija
30/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on kyllä tiukaksi vedetty paikat ja tarjoilut, jos muutama lisähenkilö aiheuttaa ongelmat. IMO. No olenkin vieraanvarainen itäsuomalainen.

Ja ennen kaikkea: todella, todella noloa juhlan järjestäjille, että ilmoittautumiset kämmätty eikä ole juhlijoille paikkaa.

Kun ruoka astioineen maksaa sen 50€/ hlö, niin kyllä, en kovin montaa annosta tilaa vaan huvikseni.

Vierailija
31/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä& avomies, eikä mun isää, kutsuttu ollenkaan mun serkun häihin, vaikka kaikki muut oli käsketty

Nämä tulevat joskus yllätyksenä ihmisille, jos on itse ajatellut välien olevan ihan hyvät. Hääparihan yleensä kutsuu ne, jotka haluaa paikalle. Kaikista ei aina pidetä.

Vierailija
32/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo nyt päättynyt ihan hyvin kumminkin?

Vierailija
33/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki siitä, miten me ihmiset asennoidumme erilaisiin sattumuksiin hyvin eri tavoilla. 1. Joku suuttuu 2. joku nolostuu 3. joku vaan pikkasen ihmettelee 4. joku ottaa huumorilla koko asian jne. Minä olisin ap:n tilanteessa suhtautunut joko 3. tai 4. tavalla.

Kaikkea sattuu, so ist das leben.

Vierailija
34/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi