Pyysin miestä tuomaan jotain herkullista kahvipöytään, oli ottanut pirkka-kääretortun
minun käsitykseni kahvipöydän herkusta ei todellakaan ole joku kälynen pirkka-torttu
Kommentit (84)
Turha miehille mitään karpalopavloveja on leipoa. Pirkkatorttua pöytään, niin pysyvät tyytyväisinä.
Osta ensi kerralla itse kun ei kelpaa, vai jäikö torttu syömättä??
Vierailija kirjoitti:
Miehet, huoh!
Älkää vaan sanoko ääneen mitä haluatte,kanat.
Olet varmaan ihmisenä aika vaikea tapaus. Sääli miestäsi.
Olisipa ymmärtänyt tuoda yhden tähden jallun niin olisitte saaneet kahviplöröt.
Laiska nainen. Väännä itse torttusi, jos ei kelpaa.
Myötähäpeää. Ole kiitollinen, että on mies ja että on kaupoissa jotain herkkuja vielä joihin rahat riittävät (kohta kaikki hinnat pilvissä). Jos ei sulle toi torttu kelpaa, niin voit hakea itse tai antaa tarkemmat ohjeet. Mies yritti sentään.
Terveisin Nainen, avioliittoa takana 37 vuotta
Olisit antanut ohjeet! Joskus laitan mielelle ihan kuvan siitä millainen pitää ostaa...
Vanhemmat vaimot tietävät miehensä ja osaavat ohjeistaa oikein.
AP:llä on vielä paljon oppimista.
Nyt sentään opit miehesi pitävän Pirkka-tortusta.
Aloittaja kuulostaa miestään alistavalta ja vähättelevältä yksilöltä. Miehenäsi en olisi tuonut mitään vaan sanonut: tuossa on ovi, ota laukkusi ja poistu elämästäni.
Taasko se toi pirkka tortun? Olet tehnyt tästä samasta asiasta aloituksen ennenkin. Olisit silloin sanonut miehelle ettei kyseistä torttua tarvitse tuoda, ei tarvitsisi enää sinun sitten tästä asiasta täällä jankuttaa.
Ole onnellinen, oma olisi tuonut kauppahallista meetwurstia ja ruisleipää :D Sillä onhan se kauppahallin irtomyynnissä oleva metukka nyt hienompaa kuin K-kaupan!
Mikä olisi ollut sinulle, aloittaja, mieluinen "jotain hyvää kahvipöytään"?
Pirkan kääretorttu on kuitenkin sata kertaa parempaa kuin monet muut kaupan halpisleivonnaiset.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Katselkaahan kaupassa niitä kahvipöytäherkkuja, todella vähissä ovat. Leipävalikoimiin verrattuna. Niitä kuukauskaupalla säilyviä ankimuksia löytyy tai joku kälyne rusinapitko pussissa. Tuoretuotteissa AINA ne samat muutamat. Suomeen kaivattas konditoriarenessanssi!
meillä mies ostaa mitä ostaa siksi käyn itse kaupassa kun jotain tarvii ei tuohon roikaleeseen voi luottaa missää asiassa ei kakuissa ei kattauksessa ei töissä käynnissä turha saamaton rotta ukko onpi