Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan jotain herkullista kahvipöytään, oli ottanut pirkka-kääretortun

Vierailija
08.07.2022 |

minun käsitykseni kahvipöydän herkusta ei todellakaan ole joku kälynen pirkka-torttu

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-tortut löytyy muistaakseni kaupoista läheltä leipähyllyjä. Tuota ei tarvi paljoa etsiskellä. Sattuu helposti silmään makeannälkäisille.

Vierailija
42/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, oma olisi tuonut kauppahallista meetwurstia ja ruisleipää :D Sillä onhan se kauppahallin irtomyynnissä oleva metukka nyt hienompaa kuin K-kaupan!

Sulla on mies, joka ymmärtää herkun päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselkaahan kaupassa niitä kahvipöytäherkkuja, todella vähissä ovat. Leipävalikoimiin verrattuna. Niitä kuukauskaupalla säilyviä ankimuksia löytyy tai joku kälyne rusinapitko pussissa. Tuoretuotteissa AINA ne samat muutamat. Suomeen kaivattas konditoriarenessanssi!

Kahvipöytäherkut löytyy pääasiassa pakastealtaista. Paistovalmiit pullat, lihapasteijat, kakut ja jäätelöt.

Vierailija
44/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, oma olisi tuonut kauppahallista meetwurstia ja ruisleipää :D Sillä onhan se kauppahallin irtomyynnissä oleva metukka nyt hienompaa kuin K-kaupan!

Onhan se hyvää, muttei menkkojen aikaan pajon naurata kun silmissä siintää irtokarkkien kuva ja toinen tuo ruisleipää :D

Vierailija
45/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et määritellyt että mitä saa tai ei saa tuoda, niin miksi vingut asiasta täällä? Ei se sillä parane eikä me jakseta sun juttua. Puhu sille ukolles. Vai soitatko jokaisesta ongelmasta lehteen etkä asiasta vastaavalle taholle? Näitä riittää....

Vierailija
46/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun toisi kylmäsavuhevosta ja luomuvoita ruisleivän lisäksi 😋. Herkkua!

Vierailija
47/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tod.näk. menty vain hinta edellä. Herkulliset, laadukkaat leivokset ja kakut on nykyään aika kalliita.

Miehet ostaa monesti sitä, mitä äiti aina tarjosi kahvin kanssa arkena.

Vierailija
48/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaakopissa oli viikolla nimipäivien kunniaksi samaa torttua? Oli tykännyt ja toi vaimolleenkin kaupasta maistettavaksi.

Vierailija
49/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä pitää ohjeistaa toimimaan oikein, koska hän ei voi tietää sinun käsitystäsi "jostain herkullisesta".

Nyt on kummallakin paha mieli sinun takiasi.

Mutta säälin vain miestä, joka teki parhaansa naistaan miellyttääkseen, ja saa sitten prima donnalta tämmöisen palautteen.  Mielestäni jopa julmaa.  Ei toinen voi tietää, mitä toinen haluaa, jos tämä ei ole itsekään osannut määritellä tarkasti.

Vierailija
50/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jos haluatte jotakin tiettyä niin älkää tehkö avoimia pyyntöjä. Jos minä haluan, että vaimoni tuo minulle pussin Kouvolan lakritsaa niin pyydän Kouvolan lakritsaa.

Vierailija
51/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pihalle, tällaisia avauksia ei tarvitse kukaan.

Vierailija
52/84 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella sanomaan selvin sanoin, mitä sieltä kaupasta pitää tuoda, jos on itsellä jokin tuollainen spesiaalitoive. Koskee myös miehiä. Ensi kerralla vältyt pettymykseltä.

Vierailija
53/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
54/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jos haluatte jotakin tiettyä niin älkää tehkö avoimia pyyntöjä. Jos minä haluan, että vaimoni tuo minulle pussin Kouvolan lakritsaa niin pyydän Kouvolan lakritsaa.

Harva on tosiaan ajatustenlukija. Itse pyysin kerran yhtä exää (nainen) ulos syömään . Hänelle ei sopinut, olisikohan nettimaailmassa ja sometus ollut sillä hetkellä tärkeämpää. Kävin sitten yksin kiinalaisessa, koska oli nälkä. Nainen suuttui ja vihoiteli pitkään. Mykkäkouluakin kesti pari päivää.

Vierailija
55/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ensi kerralla itse kun ei kelpaa, vai jäikö torttu syömättä??

Nainen söi sen pahaan mieleensä.

Vierailija
56/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin tuonut palvikinkkua.

Samat sanat. Makeat leivonnaiset ei ole yhtään mun juttu. Seuraavalla kerralla sitten ap osaa kertoa ihan täsmälleen, mitä haluaa, eikö? N51

Vierailija
57/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni lempiherkku. Hän laittaa päälle vielä vähän kermavaahtoa.

Vierailija
58/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvää, muttei menkkojen aikaan pajon naurata kun silmissä siintää irtokarkkien kuva ja toinen tuo ruisleipää :D

Hae ite karkkis.

Vierailija
59/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan valmiskääretorttuja, johtuen siitä ällöttävästä valkoisesta rasvaisesta mönjästä, jota niissä on aina välissä. Samaa mitä dominokekseissäkin. Sokerisiakin ovat, hyi. 

Vierailija
60/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kerrot mitä pitää tuoda. Jos mies saa päättää mikä on herkku - se on se mitä mies tuo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän