Lue keskustelun säännöt.
Alue: Seksi
Naiset vaativat miehiä posliineiksi?
07.07.2022 |
Posliini on epäilemättä yleisempi naisilla kuin miehillä. Vaativatko posliininaiset, että heidän miehensäkin täytyisi olla posliini? Onko sellaisia naisia, joilla on täysin sheivaamaton alapää, mutta silti haluavat, että mies olisi posliini? Onko tässä takana feministien juoni viedä mieheltä miehekkyyden merkkI tasa-arvon vuoksi?
Kommentit (23)
Omalle vaimolle tuntuu olevan sama olenko karvoilla vai ilman, siis ilman koska itse pidän siitä enemmän. Joskus on pyytänyt ajamaan pois kun sänki kuulemma pisteli. Tuolloin olin jopa päättänyt kasvattaa jopa hieman karvoja takaisin. Monta kertaa oon kasvattanut parin sentin karvan mutta sit ajan sen kumminkin pois, posliini parempi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
En ole posliininainen, vaan omistan reunoilta siistityn karvoituksen. Myönnän, että nykyiselle miehelle tuli ehdotettua että voisiko hän kasvatella vähän karvoja sinne. Hän oli siis suhteen alussa posliini. Joskus päädyin seksin jälkeen ehdottamaan että tykkäisin enemmän jos ei olisi ihan posliini, ja hän oli vaan että "ok ihan sama", ja alkoi kasvattaa karvoja. Nykyään hänellä on sheivatut pallit, mutta muuten tavallinen karvoitus. Minun mielestäni se on esteettisesti paremman näköinen, ja sitten mietin sitäkin, että kun omalla pojallani on murrosikä alkanut, niin on parempi näyttää sellaista esimerkkiä, ettei karvoja tarvitse ajella.