Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ultrassa näkyi sikiöpussi ja ruskuais pussi mutta ei sikiötä:(

Vierailija
19.10.2006 |

tietty ovulaatio on voinut olla myöhempääkin mutta tuleko ruskuais pussi myös tuulimunassa? pää löi tyhjää lääkärillä enkä tajunnut aisaaa oikein kysellä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pointti oli se, että minun laskujen mukaan silloin oli 7 viikkoa jo täynnä. Eli jos olet laskenut olevasi viikoilla 6+3 niin viikkoja voi olla vaikka vasta 5+.

Eli odottele nyt vielä rauhassa. Vaikka vaikeaahan se on.

TSEMPPIÄ!

Vierailija:

Olin eilen yksityisellä ultrassa, viikkoja 6+3. Toiveet oli kovat, että näkyis jos ei sydänääniä niin edes alkio. Mutta ei. Pelkkä ruskuaispussi:( Uuden ajan sain kolmen viikon päähän. Luultavasti kuitenkin sekoan ennen sitä. Olen kyllä ihan varma, että tää on tuulimunaraskaus, olishan se liian hyvin ollutkin jos liki neljän vuoden yrityksen jälkeen oltais saatu vauva... Ja kyllä kai siellä olis alkion aihetta jo pitänyt näkyä. Kovin paljon pienemmätkään ei viikot voi olla kun plussasinkin kuitenkin jo 7.10.

Inhottavaa vaan, kun joutuu kärsimään nyt näistä raskausoireista ihan turhan takia. Jos olis vauva ollu tulossa niin olisin kestänyt mitä vaan, mutta nyt tuntuu tosi tylsältä kärsiä pahoinvoinnista ja väsymyksestä yms. Keskeytyis nyt sitten edes itsestään ja mahd. pian, nin ei tarttis kaavintoja/lääkkeellisiä tyhjennyksiä tehdä.

Olo on kyllä tosi surkea nyt ja itkettää koko ajan. Kaikki haaveet valuikin sitten hukkaan.

Vierailija
22/22 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että viikkosi ovat aivan oikein, mutta kuten tässä ketjussa jo aiemmin olen todennut, vauva vaan ei vielä näy. Viikon päästä näkynee kyllä. Tiedän kokemuksesta, että tuo odotus ja tietämättömyyden tunne on kamalaa, mutta siltä varalta että kuitenkin kaikki onkin hyvin, teidän pitää välttää stressiä. Nyt viikonloppuna mars ostamaan jotain pientä lapselle. Vaikka ensimmäinen body.

Vierailija:

Olin eilen yksityisellä ultrassa, viikkoja 6+3. Toiveet oli kovat, että näkyis jos ei sydänääniä niin edes alkio. Mutta ei. Pelkkä ruskuaispussi:( Uuden ajan sain kolmen viikon päähän. Luultavasti kuitenkin sekoan ennen sitä. Olen kyllä ihan varma, että tää on tuulimunaraskaus, olishan se liian hyvin ollutkin jos liki neljän vuoden yrityksen jälkeen oltais saatu vauva... Ja kyllä kai siellä olis alkion aihetta jo pitänyt näkyä. Kovin paljon pienemmätkään ei viikot voi olla kun plussasinkin kuitenkin jo 7.10.

Inhottavaa vaan, kun joutuu kärsimään nyt näistä raskausoireista ihan turhan takia. Jos olis vauva ollu tulossa niin olisin kestänyt mitä vaan, mutta nyt tuntuu tosi tylsältä kärsiä pahoinvoinnista ja väsymyksestä yms. Keskeytyis nyt sitten edes itsestään ja mahd. pian, nin ei tarttis kaavintoja/lääkkeellisiä tyhjennyksiä tehdä.

Olo on kyllä tosi surkea nyt ja itkettää koko ajan. Kaikki haaveet valuikin sitten hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän