Jos olet kiinnostunut vanhemmista miehistä, missä menee raja kun kuitenkin jo liian vanha sinulle?
Kommentit (40)
Tykkään yleensä itseäni nuoremmista, mutta 5v vanhempi on kyllä se maksimi miesten suhteen.
Vain nuorempi mies kelpaa. Vanha ukko ei perässäni pysy.
Vanhoista ukoista ei ole remontoimaan ja korjaamaan. Kuka niitä tarvitsee vaivoikseen? Menkööt hoitokotiin tai ottakoot omaishoitajan.
Vierailija kirjoitti:
On taas naurettavia vastauksia naisilta. Tunnen monta pariskuntaa, joissa mies on 15-20 vuotta naista vanhempi. Ihan taviksia.
Uskis?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan miljardööri ei ole minulle liian vanha.
Realisti. Ettei vaan varttiavaille hauta on se kultamitalliehdokas.
Vierailija kirjoitti:
On taas naurettavia vastauksia naisilta. Tunnen monta pariskuntaa, joissa mies on 15-20 vuotta naista vanhempi. Ihan taviksia.
Liikut uskispiireissä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen minä sellaisiakin pareja, että nainen on 15 vuotta vanhempi.
Mutta sitäpä ei tässä ketjussa kysytty. On se kumma miten miehet raivostuvat, kun kuulevat että parasta ennen päiväys on mennyt ohi.
Olen 25.
Perheen perustaminen: alle 35, mielellään lähellä omaa ikääni.
Hupiseksi: max 40
Bdsm-mies kurittamaan: alle eläkeikä (jos haluaa seksiä, 45 max)
Vierailija kirjoitti:
Vanhoista ukoista ei ole remontoimaan ja korjaamaan. Kuka niitä tarvitsee vaivoikseen? Menkööt hoitokotiin tai ottakoot omaishoitajan.
vanhemmat miehet ei osta käytettyä.
Tapailen 65-vuotiasta ja ihan vaan siksi, että tykkään hänestä. Itse olen 40-vuotias. Ketään en kyllä ala hoitamaan, mun mielestä ihan vanhanaikainen ajatuskin, että pitäisi hoitaa.
Joku 10v vanhempi on jo liian vanha. Yleensä kiinnostun max 7v vanhemmista, sitä vanhempien kanssa ei oikein puhuta "samaa kieltä" että kiinnostaisi tutustua kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vain nuorempi mies kelpaa. Vanha ukko ei perässäni pysy.
Löysä anus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikut uskispiireissä?
Vaivaako se sua?
Kröhöm. Olen 46v. Ja aivan ihastunut 16v vanhempaan. Aiemmin kaikki olleet samanikäisiä. Hän on hyvin nuorekas.
Jos aikoo saada lapsia, kannattaa ikärajaksi asettaa 40 v tai max 45 v, riippuen omasta iästä. Nuorempi mies parantaa raskaaksi tulemisen ja raskauden jatkumisen aina elossa syntyvään lapseen asti mahdollisuutta. Em. vanhempien miesten siittämillä lapsilla on myöskin todettu enemmän kehitysvammoja, autismia yms.
Mies on itseäni 20v vanhempi. Ollaan molemmat aika luovia ja tietyllä tavalla iättömiä ihmisiä ja samalla aaltopituudella ikäerosta huolimatta. Toki mietin asian kunnolla läpi kun alettiin tapailemaan, eli jotkut saattavat olla vastaan ja tulevaisuudessa on riskinä että mies menee huonoon kuntoon paljon ennen minua. Kuitenkin olen valmis ottamaan sen riskin ja se on oma valintani, elämä nyt on muutenkin arvaamatonta. Nyt olen erittäin onnellinen siitä etten ole antanut ikäeron häiritä, ollaan loistava pari.
Vierailija kirjoitti:
Onko saanut paikat hajalle?
Olen 32 ja ihastunut mieheen joka on 46.
Hyvin harvoin noin vanhat kiinnostaa, mutta se kenestä kiinnostun ei liity ikään mitenkään. Olen ihastunut itseäni 8 vuotta nuorempaankin.
Yleensä noin paljon nuoremmatkin ei innosta yhtään.