Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko älykkäämpi kuin palstailijat keskimäärin?

Vierailija
07.07.2022 |

En ole.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aivan varmasti tohtoreita ym., jotka ovat lukeneempia kuin minä. Miten minä voisin näin laajan kirjoittajakunnan palstalla väittää olevani älykkäämpi kuin kaikki muut?

Vierailija
2/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan Vauva-palstalla kirjoitteleva on kovin älykäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä todella näkee kirjoittajia laidasta laitaan. Ihan sellaisista, jotka rimpuilevat tavallisten sanojen kirjoitusasujen ja kieliopin kanssa, sellaisiin, jotka kirjoittavat hyvinkin älykkäitä kommentteja. Joskus joku on kirjoittanut jostain erikoisalasta sellaista, mitä en edes ymmärrä.

Vierailija
4/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tuo nyt taas oli? Kaikki vauvapalstailijat ovat keskimääräistä vauvapalstailijaa älykkäämpiä.

Vierailija
5/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten älykkyys siten mitataan? Ihmisten mielipiteiden pohjalta voisi päätellä että täällä on paljon heikosti koulutettua kansanosaa ja äly ei loista kovinkaan usein. Sanoisin että asioiden ymmärtämiskykyni on selkeästi tämän palstan keskiarvoa korkeampi ja samoin yleissivistykseni taso. Minulle on mitattu reippaasti Mensan jäsenyysrajojen ylittävä äo, mutta se kattaa vain muutaman osan älykkyydestä. Esimerkiksi sosiaalisissa kyvyissä olen korkeintaan keskinkertainen ja en usko tunneälyni olevan mitenkään erikoisen hyvä. 

Vierailija
6/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä todella näkee kirjoittajia laidasta laitaan. Ihan sellaisista, jotka rimpuilevat tavallisten sanojen kirjoitusasujen ja kieliopin kanssa, sellaisiin, jotka kirjoittavat hyvinkin älykkäitä kommentteja. Joskus joku on kirjoittanut jostain erikoisalasta sellaista, mitä en edes ymmärrä.

Niin, itsellä on äo mitattu 155:en, olen elämässäni hyvin menestynyt, mutta ei mun lukihäiriötä poista. 

Vierailija
7/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki vaan leikkii viisasta ja älykästä. Jotkut varmaan oikein miettimällä miettii miten laittaa viestinsä.

Vierailija
8/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täällä on naisia, eli miehenä olen automaattisesti suurinta osaa älykkäämpi.

Mikko

Vierailija
9/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olen ollut Mensalla töissäkin.

Vierailija
10/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalta kaikki älykkäimmät kirjoitukset poistuvat pikavauhtia. Sensuuri kukoistaa. Tyhmin kansanosa ei kestä itseään älykkäämpiä ja poistattaa muiden mielipiteitä.

Vierailija
11/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsellä on äo mitattu 155:en, olen elämässäni hyvin menestynyt, mutta ei mun lukihäiriötä poista. 

Just näin, oikeinkirjoitus ei korreloi älykkyyden kanssa. Korkeintaan koulutustason kanssa tuo lukihäiriö pois lukien. 

Vierailija
12/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palstalta kaikki älykkäimmät kirjoitukset poistuvat pikavauhtia. Sensuuri kukoistaa. Tyhmin kansanosa ei kestä itseään älykkäämpiä ja poistattaa muiden mielipiteitä.

Slaavilaista kulttuuriperimää.

Vierailija
13/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa täällä on naisia, eli miehenä olen automaattisesti suurinta osaa älykkäämpi.

Mikko

Naiset ovat tutkimusten mukaan keskimääräisesti miehiä älykkäämpiä ja meistä miehistä ne, joilla on tarve painaa naisia alas ovat tyhmyyden lisäksi aina pienimunaisia surkimuksia. Tosimiehellä ei ole tarvetta alentaa muita. 

M53

Vierailija
14/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti ole! Väsyneenä varsinkin tyhmiä laukova kettuilija, joka kuvittelee olevansa fiksu ja filmaattinen, sanavalmis mukamas besserwisseri.

Vierailija
15/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aivan varmasti tohtoreita ym., jotka ovat lukeneempia kuin minä. Miten minä voisin näin laajan kirjoittajakunnan palstalla väittää olevani älykkäämpi kuin kaikki muut?

Sitähän ei kysytty.

Vierailija
16/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko

Naiset ovat tutkimusten mukaan keskimääräisesti miehiä älykkäämpiä ja meistä miehistä ne, joilla on tarve painaa naisia alas ovat tyhmyyden lisäksi aina pienimunaisia surkimuksia. Tosimiehellä ei ole tarvetta alentaa muita. 

M53

Sinä ainakaan et ole kovin älykäs kun et ilmiselvää trollia tunnista.

Vierailija
17/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kommentteja lukee eri ketjuista, on vaikea välttyä kuvittelemasta olevansa useimpia älykkäämpi.

Kommentit ovat täynnä asenteellisuutta, uskomuksia ja eri tahojen syöttämää propandaa, useimmiten ilman perusteluja ja ilman omaa, kulloiseenkin aiheeseen paneutumista.

Vierailija
18/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi on siis että olet älykkäämpi ja muut tyhmiä ja sinulle kateellisena poistavat älykkäät kirjoituksesi? Voi voi.

Vierailija
19/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ylivoimaisesti. Käyn täällä katsomassa ja kirjoittelemassa ihan viihde tarkoituksella. Jotkut tykkää käydä eläintarhassa katsomassa ja ruokkimassa apinoita. Sama logiikka tässä minun vauvapalstan surffailussa.

Vierailija
20/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi on siis että olet älykkäämpi ja muut tyhmiä ja sinulle kateellisena poistavat älykkäät kirjoituksesi? Voi voi.

Sinun älykkyydelläsi ei kannata tehdä johtopäätöksiä muiden kirjoituksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän