Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori A.W. Yrjänä ja Mikko Leppilampi niin samannäköisiä. Onko ne sukua?

Vierailija
07.07.2022 |

ovatko tutkineet, että onko heillä samoja esi-isiä. Molemmat kuitenkin jostain Pohjois-Pohjanmaalta tai sieltä Ouusta päin kotoisin.

Kommentit (17)

Vierailija
2/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käynti optikolla riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko ei taida olla 100% hörhö kuitenkaan.

Vierailija
4/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sukua. Itse en näe juurikaan samaa näköä heissä, toki ovat tummia molemmat.

Vierailija
5/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole sukua. Itse en näe juurikaan samaa näköä heissä, toki ovat tummia molemmat.

Tumma, pieni nenä ja aasialaiset silmät. Pohjanmaalla venäläiset aikoinaan ryösti ja tappoi paljon ihmisiä. Kai niistä sotilaista on osa sinne jäänytkin. Ja äpäröitä syntynyt.

Vierailija
6/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujeni salat voisi selvittää tämän

Vierailija
7/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.W. Yrjänä on ihana. Oon aina tykännyt kuitenkin.

Vierailija
8/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma, pieni nenä ja aasialaiset silmät. Pohjanmaalla venäläiset aikoinaan ryösti ja tappoi paljon ihmisiä. Kai niistä sotilaista on osa sinne jäänytkin. Ja äpäröitä syntynyt.

A. W. Yrjänällä pieni nenä? Hänen party trickinsä on työntää kahden euron kolikko sieraimeensa. Tämän esitteli mm Uutisvuoto ohjelmassa aikoinaan.

Vierailija
9/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A. W. Yrjänällä pieni nenä? Hänen party trickinsä on työntää kahden euron kolikko sieraimeensa. Tämän esitteli mm Uutisvuoto ohjelmassa aikoinaan.

Mikon nenää taas on jouduttu operoimaan tapaturman vuoksi. Tosin ei hänen nenänsä muistuttanut pätkääkään A. W. Yrjänän tuulenhalkojaa ennen sitäkään.

Vierailija
10/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenä on pieni, mutta nenänreijät ei sitten kai. Mutta kyllä kaikilla mahtuu kahden euron kolikko nenään.

Vierailija
11/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nenä on pieni, mutta nenänreijät ei sitten kai. Mutta kyllä kaikilla mahtuu kahden euron kolikko nenään.

Missä ne isot nenäreijät sitten ovat ellei nenässä? Ja ei. Kaikille ei mahdu kahden euron kolikko sieraimeen, vaikka tällä herralla se sinne sujahtaakin helposti ja venyttämättä.

Vierailija
12/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla taitaa olla päähänpinttymä.

Vierailija
13/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan etnisillä suomalaisilla nimenomaan on pienet vinot silmät. Usein tumma tukkakin.

Venäläisillä on slaavilaiset mollosilmät ja pitkä nenä ja hevosnaama.

Vierailija
14/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samaa näköä silmissä ja kulmissa. AW:sta tulee myös Jack Nicholson välillä mieleen, leppilammesta ei.

Vierailija
15/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole juuri yhdennäköisyyttä.

Vierailija
16/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kun tuo Mikko on kaunis mies!

Vierailija
17/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On samaa näköä silmissä ja kulmissa. AW:sta tulee myös Jack Nicholson välillä mieleen, leppilammesta ei.

ei tule. Mutta on hänessä sellaista eläimellista kuumuutta, tai oli ainakin nuorena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan