Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni pilasi urani

Vierailija
06.07.2022 |

Teen etätöitä, ja tietokoneella oli joku ongelma. En päässyt mihinkään työssäni. Mies tarjoutui päivittämään koneen, vaikka olisin itsekin osannut. Annoin hänen tehdä sen.

Päivityksen jälkeen hän oli mennyt työohjelmiini "päivittämään" ja tuhosi meneillään olevat projektit. Hänellä ei ole mitään asiaa työohjelmiini.

Tulos: hän sai minut näyttämään täydelliseltä idiootilta. En usko, että saan enää töitä. Olen musertunut ja niin vihainen.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollilta loppui tarina.

Aika heikkotasoista

Vierailija
42/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva provo. Mun työura tuhottiin joukkovoimalla, koska olin ihmiskaupassa. Ei enää jaksa tosin edes kiinnostaa koko pas ka ja planeetta saa palaa poroksi mun puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tyhmyyttä, jos projektit on tallennettuna vain omalle koneelle eikä esim firman verkkoon tai ulkoiselle kovalevylle. Oli vain ajan kysymys, milloin vahinko käy.

Vierailija
44/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te jaksatte itkeä kuinka mies teki sitä ja tätä.

Mitä te saatte näistä trolleista? Ihmetyttää.

Vierailija
45/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tiedä työpaikkasi it tukea ja miksi et ottanut sinne yhteyttä? Sinä olet vastuussa.

Vierailija
46/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä mieleesi tuli päästää hänet TYÖkoneellesi? Tekemään jotain, ihan mitään? Tiedätkö mitä tarkoittaa etätyö? Luuletko, että työnantajalle on ok tuollainen toiminta?

En jaksa uskoa, että teet oikeasti etätöitä.

Kyllä se sinä olit joka kaiken pilasi, jos et ymmärrä ettei työkoneelle tai -puhelimelle päästetä ketään ulkopuolisia.

Vierailija
47/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen backup -systeemi sinulla on käytössä?

V tun amatööri.

Vierailija
48/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvipalvelut olleet jo vuosia olemassa ja vielä joku tunari ei edes tallenna sinne

Vierailija
49/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys 1/5. Mihin muka tarvitset uraa, jos sinulla on mies.

Vierailija
50/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Voit alkaa tarjoilijaksi koska ravintoloissa on työvoimapulaa

Vierailija
51/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et tehnyt itse sinulle kuuluvia hommia?

Vierailija
52/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ytitti auttaa ja tuhosi kaikki tiedostot.

Ap

Tärkeän tiedoston ainoa kopio ei saa koskaan olla pelkästään siinä läppärillä, sen sanoo jokaisen firman tietoturvapolitiikka. Noita läppäreitä hajoaa sen verran usein. Varmuuskopio pitää vähintään olla tai tallentaa kopio verkkolevylle tahi pilveen.

Vierailija
53/61 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän työelämä lienee sinulle aika vieras. MITÄÄN ei ole pelkästään työasemalla. Teams, pilvi, OneDrive...

Vierailija
54/61 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin firman koneilla on estot ettei niihin voi asentaa / päivittää itse juuri mitään. Toiseksi jos olet antanut miehellesi työtilisi tunnukset joilla hän on päässyt duunipaikkasi ohjelmiin ja tiedostoihin, olet rikkonut yrityksesi tietoturvaa ja ansaitset potkut.

Olen yrittäjä, jolla asiakkaita.

Ap

Aina pahempaa, olet laskenut täysin ulkopuolisen omien asiakkaidesi tiedostoihin. Asiakkaiden, joiden yksityisyydestä SINÄ vastaat, koski asia ihan mitä hyvänsä.

Sen ymmärrän, että tätä ei voi asiakkaille kertoa, mutta eihän he tiedä, onko sun kone rikki, joten sano, että paloi tulipalossa.

Vierailija
55/61 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työhommat ovat vain yhellä kiintolevyllä tallella ansaitset kaiken minkä sait.

jep tärkeet laitetaan pilveen

Vierailija
56/61 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ytitti auttaa ja tuhosi kaikki tiedostot.

Ap

Tärkeän tiedoston ainoa kopio ei saa koskaan olla pelkästään siinä läppärillä, sen sanoo jokaisen firman tietoturvapolitiikka. Noita läppäreitä hajoaa sen verran usein. Varmuuskopio pitää vähintään olla tai tallentaa kopio verkkolevylle tahi pilveen.

Verkkolevy on pilvi

Vierailija
57/61 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap kun sinut tunnistaa aina! Mikä ihme sinua vaivaa? Mikä saa ihmisen keksimään juttuja päivästä toiseen? Persoonallisuushäiriö? Huomiohakuinen persoonallisuus?

Yksikään asiantuntijatyötä tekevä ei päästäisi ulkopuolista työtiedostoihin, ne ovat aina salasanan takana JA niistä on aina kopio pilvessä tai jossain muualla.

Hae ap ammattiapua ennen kuin tuhlaat elämäsi näihin satuihin.

Vierailija
58/61 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ite saa alkaa mitään päivityksiä tekeen, sitä varten on helpdesk. Näin on ollu kaikissa paikoissa joissa oon ollu töissä juurikin sen takia, ettei tule mitään sählättyä.

Vierailija
59/61 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tekin täällä uskotte...

Vierailija
60/61 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksessä on yleensä IT tuki, joka toimii toki myös etänä.