Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Jos lapsesi pitäisi pukea vain yhden merkin vaatteisiin, mikä se olisi?

19.10.2006 |

Olen kai liikaa pohtinut viimeaikoina näitä vaateasioita, kun näin jo untakin aiheesta. Minulle tuli ylemmiltä tahoilta unessa käsky vaatettaa lapseni samanmerkin vaatteilla. Tytölle ja pojalle sai valita eri merkin. Unessa itkin, että eikö saisi ulkovaatteetkin olla eri merkkiä. Tähän suostuttiin. (Joo, tiedän ihan älyvapaa uni ;).

Minä valitsin unessani tytön vaatteet Lili Gaufrettelta ja pojan Timberlandilta, ulkovaatteet molemmille Ticketiltä. Näin taitaisin päättää nytkin.. Vaikka kuinka kauheaa olisi löytää lapselle vaatteet yhden merkin sisältä.

Miten sinä valitsisit? Vähän kevennystä keskelle viikkoa :).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä itse valitsisin varmaan PO.Pin, jos yksi merkki pitäisi valita. Ulkovaatteista Ticket olisi myös minun valintani.:)

Vierailija
2/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin harkitsisin timberlandia pojalle, mutta jos nuo vaatteet pitäisi vielä rahoittaa, valinta olisi tällä hetkellä mayoral. On meidän hoikalle pojalle sellainen perusvaatemerkki eli kaikista herkuista olisi sitten luovuttava ja samalla varsinaisesti shoppailusta. Ulkovaatteeksi taitaisi tulla kuitenkin reima. On tuo välikausipuoli sen verran kehnoa ticketillä lähikaupoissa. Tosin jos diiliin kuuluisi mahdollisuus päästä käsiksi ko. merkin koko valikoimaan helposti....;)

Ja jos merkin pitää kuitenkin kattaa myös kengät ja esim. pakolliset villavaatteet, on melkein pakko valita timberland ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle ehdottomasti Timbe. En tiedä mikä niissä vaatteissa on, mutta pojalle ne on ehdottomia. Tytön puolelta en sitten osaakkaan päättää. Harvoin on tarjolla miltään valmistajalta montaa vaatekappaletta mitkä miellyttää, mutta miltei kaikiltä löytyy jotain aivan ihanaa. Gymboree valmistaa kyllä kauttaaltaan kauniita vaatteita tytöille!

Vierailija
4/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a...tytölle valitsen Nextin vaatteet,tosi kauniita vaatteita.Pojille ostaisin ehkä Gapin vaatteita,värikkäitä ja kivannäköisiä.Muitakin hyviä löytyy,mut jos on pakko sanoa vain yksi merkki.Kengistä Primigi,aivan ihania kenkiä....

Vierailija
5/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pääosa lasten vaatteista nyt muutenkin GAPia, hinta-laatusuhteeseen olen ollut tosi tyytyväinen. Löytyy niin klassisempaa kuin ' pintamuotityyliä' , käytännöllisiä ja ulkovaatteetkin kivoja.

Vierailija
6/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saako Suomesta ostettua jostain Gapin vaatteita???? Meillä on muutamat Gapin vaatteet ostettu jenkkireissuilta ja oon ollut niihin niin tyytyväinen! Samoin kun Children' s Placen ja Old Navyn vaatteisiin.

Suomessa Name it on ollut mun suosikki.

Vierailija
7/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymme säännöllisin väliajoin Englannissa, josta ostan kerralla paljon. Viime aikoina olen myös tilaillut aika paljon ebaysta (Enkkuversio) sekä jotain myös www.designerbabes.com -nettiputiikista.

Vierailija
8/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteisssa kallistun minäkin Tickettiin.

Vierailija
9/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle ehdottamasti Reiman vaatteita. On sen verran tukeva ja pyöreä, että muiden valmistajien vaatteet ei oikein sovi.

Ulkovaatteet ehdottomasti niin tytölle kuin pojalle Reimalta.

Mutta sitten tytön vaatteissa tulee ongelma... On sen verran ruipelo ja pitkä, ettei mitkään vaatteet sovi eli pitää tehdä itse. Kaupasta kun ostan on jokaista vaatetta aina pakko korjata, jotta istuisi tytön päälle nätisti.

Vierailija
10/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalle pojalle olisi varmaan valittava myös Timberland. Ulkovaatteista Reima.

Nuoremmalle pojalle sisävaatteiksi varmaan Lego. Me Too, jos saatavuusongelmia ei olisi olemassa. Ulkovaatteiksi Ticket.

Jos kenkämerkin saisi vielä valita, niin se olisi kavat molemmille. löytyy kenkiä joka säähän, niin kesähelteeseen, syksysäähän kuin pakkaseenkin.

Vierailija
11/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tälläistä rajoitetta ei oikeassa elämässä ole, niin on ed. lisäksi on paljon Benettonia, Burberrya, Ralph Laurenia, NameIt/Exitia, Zaraa ja h&m:a ja vähän vähemmän, mutta ihania ranskiksia: Bonpoint, Jean Bourget, IKKS, yms.

Vierailija
12/12 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommalle Molo

pienemmälle Po.P