Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa kun vauva nukkui koko yön hyvin!
19.10.2006 |
Kolmena yönä on ollut ihan hirveetä. On ollut vaan hereillä eikä nukkunut kun pieniä jaksoja.
Viime yönä nukkui tosi hyvin. Nukahti yhdentoista jälkeen ja heräsi 7.45!!! Sai onneks itsekin nukuttua
Kommentit (3)
Meidän 1 kk vauveli nukkui klo 22-05, ihana lapsi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aika hyvä, ottaen huomioon että tähän saakka vakiomäärä heräämisissä on ollut se 3-5.... zzzzzzzzzzzzz.......... :)
Tosin tämä toinen vauvamme ei ole valvottanut yhtään, mutta ensimmäinen valvotti senkin edestä.