Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko android-tietäjiä paikalla. Hemmetin hankala ja monimutkainen kysymys

Vierailija
06.07.2022 |

Eli olen tallentanut puhelimeeni isäni ja mieheni sähköpostit joilla kummallakin gmail kuten myös itselläni. Hoidan heidän sähköposteja osittain samalla. Kun lisäsin heidän sähköpostitilit omaan gmail-sovellukseeni, niin heiltä siirtyi kaikki puhelimen yhteystiedot samalla. Eli mulla osoitekirjassa on omat, mieheni ja isäni yhteystiedot enkä haluaisi niitä sinne. Miten saan ne pois? Pitääkö poistaa gmail-tilit että saan yhteystiedot veks samalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävää että ilman heidän suostumusta tätä voi tapahtua. 

Vierailija
2/5 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista ne sähköpostitilit ensin, ovat hlökohtaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävää että ilman heidän suostumusta tätä voi tapahtua. 

Ilman heidän suostumustaan? Mitä sä nyt selität :D En kai mä heidän sähköpostejaan hoitais ilman että olisivat pyytäneet. Ihme pösilö :D

AP

Vierailija
4/5 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

How do I Unsync my phone and my husbands contacts?

Turn off the contact sync for that account. Settings > Accounts > her account Disable contact sync. You could also leave the contacts synced and choose to only show contacts from your account in the Contacts app (if it supports it - the Google one does).

Vierailija
5/5 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

How do I Unsync my phone and my husbands contacts?

Turn off the contact sync for that account. Settings > Accounts > her account Disable contact sync. You could also leave the contacts synced and choose to only show contacts from your account in the Contacts app (if it supports it - the Google one does).

Thank you so much <3

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi