22v avopuolison mielestä pullojen palauttaminen ja kestokassien käyttäminen on "noloa" En voi tajuta
Kun palautan pullot, teen sen yksin. Jos mies on mukana, hän odottaa autossa. Kestokassit ovat myös "mummojen juttu" Ja roskapusseja tarvitaan kuitenkin aina. Joo, mutta se tulee kappalehinnaltaan "hieman" halvemmaksi ostaa siivoushyllyltä. Tätä ei ole sanonut ääneen, mutta aina jos ostan siteitä tai tamponeja, hänelle tulee muka yhtäkkiä jotain jonka unohti ja lähtee eri suuntaan. Miten hitossa aikuinen mies on noin lapsellinen? Kierrättäminen on noloa myös ja minä sitten nostelen banaanin kuoret ja muut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Aivot kehittyvät fyysisestikin vähintään 25v asti. Ei hän siis mikään aikuinen mies ole vaan nuori keskenkasvuinen poika, siksi käytöskin sen mukaista.
Oma mieheni on 21v ja ihan eri käytös kuin ap:n miehellä. Kierrättää ja kestokassit kelpaa, eikä myöskään luiki pakoon sidehyllyltä. Tuo jopa tarvittaessa itse siteitä minulle kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
On ihan höpöä, että suomalaiset palauttaisivat pulloja intopiukeena kauppaan. Olen törmännyt tähän asenteeseen useassakin paikassa, että pulloja keräävät ja/tai palauttavat ovat luuseri-puliveivareita.
Yksi kaveripiirimme pojista aloitti pullonkeräämisen jo ala-asteella ja osti myöhemmin niillä rahoilla mopon, pleikkarin ja tehotietokoneen. Rahaa jäi vielä ajokorttiakin varten. Tätä poikaa heiteltiin pulloilla koulun käytävillä ja myös kaduilla aikuiset tekivät sitä!! "Säälittävä puliukko jo nuorella iällä", huudeltiin
Sanoi että pullojen keruulla voi rikastua kun ihmiset on keksimäärin niin tyhmiä, että heittävät rahaa roskiin tai luontoon.
Tuo on muuten ihan totta. Törmäsin kerran koiraa ulkoilutteassani arvioilta n. 13-15v tyttöön joka keräsi pulloja. Kysyi että saako silittää koiraani ja annoin luvan ja siinä samalla sitten höpistiin jotain. Tuli puhe pullojenkeräyksestä ja on tienannut sillä kuulemma tosi hyvin, mutta useasti on saanut rumia huuteluja niskaansa.
Outo 22v. Luulin, että kaikki nuoret on nykyään niin ilmastotietoisia ja valittamassa vanhemmille maailman tuhoamisesta.
Avopuolisollasi on kyllä aika nolonnoloisia mielipiteitä...
Parikymppisenä käytetään pumppaamiseen ja keski-ikäisenä yleensä sitten erotaan.