Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22v avopuolison mielestä pullojen palauttaminen ja kestokassien käyttäminen on "noloa" En voi tajuta

Vierailija
06.07.2022 |

Kun palautan pullot, teen sen yksin. Jos mies on mukana, hän odottaa autossa. Kestokassit ovat myös "mummojen juttu" Ja roskapusseja tarvitaan kuitenkin aina. Joo, mutta se tulee kappalehinnaltaan "hieman" halvemmaksi ostaa siivoushyllyltä. Tätä ei ole sanonut ääneen, mutta aina jos ostan siteitä tai tamponeja, hänelle tulee muka yhtäkkiä jotain jonka unohti ja lähtee eri suuntaan. Miten hitossa aikuinen mies on noin lapsellinen? Kierrättäminen on noloa myös ja minä sitten nostelen banaanin kuoret ja muut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias onkin kakara. Etenkin miehet.

Vierailija
2/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niille pulloille sitten pitäisi tehdä?

Ja varsinaisen miehen olet itsellesi hankkinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittäisi pitää yhteistä taloutta lapsen kanssa.

Vierailija
4/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä pienituloisten keskuudessa. Vakavaraiset taas innokkaasti palauttaa jokaisen pullon. 😆

Vierailija
5/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi jo vetää johtopäätökset? Toivottavasti pidät kiinni kierrätyksestä ja kestokasseista, maapallo ei kestä avokkisi kaltaisia ihmisiä yhtään enempää.

Vierailija
6/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet muuttanut yhteen tuollaisen kanssa?

Vierailija
7/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
8/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI SUOMESSA EI PANTATA PURKKEJA?

Vierailija
9/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie myös mies kierrätykseen. Ei tuollaista häpeilijää jaksa kuin toinen samanlainen. Kehtaako kuitenkin ostaa vessapaperia?

Vierailija
10/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v nyt ei ole vielä miestä nähnytkään.

Vierailija
11/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti 22, henkisesti 13.

Vierailija
12/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt väärän valinnan. Vaihda aikuiseen.

Vierailija
13/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan kangaskassien keräily omanlaisensa idiootinpaljastin.

Pullopalautusvastaisuutta en tajua.

Vierailija
14/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan höpöä, että suomalaiset palauttaisivat pulloja intopiukeena kauppaan. Olen törmännyt tähän asenteeseen useassakin paikassa, että pulloja keräävät ja/tai palauttavat ovat luuseri-puliveivareita.

Yksi kaveripiirimme pojista aloitti pullonkeräämisen jo ala-asteella ja osti myöhemmin niillä rahoilla mopon, pleikkarin ja tehotietokoneen. Rahaa jäi vielä ajokorttiakin varten. Tätä poikaa heiteltiin pulloilla koulun käytävillä ja myös kaduilla aikuiset tekivät sitä!! "Säälittävä puliukko jo nuorella iällä", huudeltiin

Sanoi että  pullojen keruulla voi rikastua kun ihmiset on keksimäärin niin tyhmiä, että heittävät rahaa roskiin tai luontoon.

Vierailija
15/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan kangaskassien keräily omanlaisensa idiootinpaljastin.

Pullopalautusvastaisuutta en tajua.

Mikä kangaskassien keräily? Minulla on kolme ikean kestokassia käytössä jo kymmenettä vuotta, tämän lisäksi teininä saamani ohut kangaskassi pieniin ostoksiin aina käsilaukussa. Ei tässä mitään ole tarvinnut keräillä.

Vierailija
16/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on noloa, että joku 22 vuotias käyttäytyy kuin teini-ikäinen. Kyllä minuakin nuorena teininä nolotti kaikki, mutta eipä ole nolottanut sen jälkeen kun muutin pois kotoa 16 vuotiaana.

Vissiin ollaan sitten mieheni kanssa nyt tosi noloja, kun palautetaan pulloja ja säilytetään kestokasseja eri tarkoituksiin. Onko myös hintojen vertailu ja bonusten kerryttäminen noloa? Sitäkin tehdään ja bonukset menee yhteiselle säästötilille.

T.N22

Vierailija
17/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on noloa, että joku 22 vuotias käyttäytyy kuin teini-ikäinen. Kyllä minuakin nuorena teininä nolotti kaikki, mutta eipä ole nolottanut sen jälkeen kun muutin pois kotoa 16 vuotiaana.

Vissiin ollaan sitten mieheni kanssa nyt tosi noloja, kun palautetaan pulloja ja säilytetään kestokasseja eri tarkoituksiin. Onko myös hintojen vertailu ja bonusten kerryttäminen noloa? Sitäkin tehdään ja bonukset menee yhteiselle säästötilille.

T.N22

Ai niin ja mieheni jopa tuo kotiin välillä siteitä jos menkat sattuu yllättämään. Tosi noloa.

N22

Vierailija
18/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan höpöä, että suomalaiset palauttaisivat pulloja intopiukeena kauppaan. Olen törmännyt tähän asenteeseen useassakin paikassa, että pulloja keräävät ja/tai palauttavat ovat luuseri-puliveivareita.

Yksi kaveripiirimme pojista aloitti pullonkeräämisen jo ala-asteella ja osti myöhemmin niillä rahoilla mopon, pleikkarin ja tehotietokoneen. Rahaa jäi vielä ajokorttiakin varten. Tätä poikaa heiteltiin pulloilla koulun käytävillä ja myös kaduilla aikuiset tekivät sitä!! "Säälittävä puliukko jo nuorella iällä", huudeltiin

Sanoi että  pullojen keruulla voi rikastua kun ihmiset on keksimäärin niin tyhmiä, että heittävät rahaa roskiin tai luontoon.

Mua on myös heitelty pulloilla kun olen kerännyt niitä. Viimeisin välikohtaus sattui eilen. Eniten oksettaa luonnossa lojuva muovi ja oon tässä parin vuoden ajan harrastanut pullojen keruun ohella roskien noukkimista.

Varsinkin läpinäkyvät pullot kaduilla lojuessaan aiheuttavat vaaran.

Vierailija
19/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hänet olet valinnut. Onnea tulevaisuudellenne.

Vierailija
20/25 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot kehittyvät fyysisestikin vähintään 25v asti. Ei hän siis mikään aikuinen mies ole vaan nuori keskenkasvuinen poika, siksi käytöskin sen mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan