Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo oli pakannut laukut ja häipyi kylmästi eilen

Vierailija
06.07.2022 |

Puskista tuli vaimon lähtö ja sekin olisi jäänyt näkemättä ellen olisi tullut tuntia aiemmin kotiin. Onko tämä lopullinen ero? Sanokaa naiset että ei ole. Olen aivan rikki ja murrettu. Kahdeksan vuoden avioliitossa ei ole ollut suurempia allikoita, on ollut hyvät puhevälit, rakastettu ja annettu anteeksi. Minä en halua erota, en koska rakastan vaimoa todella paljon ja olen luvannut olla hänen kanssaan kunnes kuolema erottaa eikä vaimokaan ole laittanut eroa vireille. Eilenkään ei maininnut sanallakaan että laittaisi eropaperit vetämään mutta sen verran päättäväisesti lähti ja sanoi vain ettei ole muita (ei ole pettänyt) mutta haluaa aikalisän. Pelkään pahinta mutta miten saan vaimoni palaamaan takaisin? Somesta on poistanut kaikki kuvat eikä vastaa viesteihin. Ei kertonut mihin lähti kun kysyin. Lapsia ei ole, mutta eihän kukaan voi noin vain lähteä. Olen huolissani. Annanko nyt aikaa ja kuinka kauan? Viime yö meni valvoessa ja asioita vatvoessa kun en halua erota vaimosta. Viimeisin viesti jonka vaimolle lähetin oli iltayhdeksän jälkeen mutta en ole sen jälkeen enää tavoitellut. En ole pettänyt enkä kohdellut kaltoin vaimoa mutta toinen vaan lähtee noin vain. Neuvoja kaipaisin.

Kommentit (299)

Vierailija
81/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli puskista vai. En usko. Kerro tänne, mistä aiheista vaimosi on halunnut puhua/motkottaa viimeisen kuukauden aikana, niin me täällä osaamme kertoa, miksi lähti. Sä kun et näytä asiaa tajuavan.

Ompa kova kontrasti siihen lankaan missä mies lähti "yllättäen", se mikä taas ei yllätä on nämä kommentit. 

Vierailija
82/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko supermustasukkainen?

Olen keskusteleva, en mustasukkainen. Huolestun herkästi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan tuossa ole enää paluuta takaisin, ala ap näkemään tulevaisuutesi niin, että rouva on mallia ex ja jatkat elämääsi ilman häntä. Toivottavasti saat joskus jonkun meriselityksen häneltä ihan oman mielenrauhasi vuoksi mutta sekin voi jäädä saamatta.

Vierailija
84/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä oli puhevälit, osaat sanoa, mistä aiheesta te olette viimeiseksi jutelleet. Se voi toimia vihjeenä vaimosi lähdölle. Kerro siis meille.

Toissapäivänä puhuttiin vihkivalojen uusimisesta ja kysyin haluaako vaimo uuden sormuksen nykyisen rinnalle, mutta ei kuulemma halunnut ja odotti innoissaan valojen uusimista. Sitten vaan pakkasi laukut ja lähti kylmästi. Ap

Varmasti ilo oli aitoa, mutta vaimosi sisällä on jokin asia mitä ei ole pystynyt sinulle sanomaan. Seksiin liittyvää? Jos ei ole pettänyt.

Vierailija
85/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minustakaan tuossa ole enää paluuta takaisin, ala ap näkemään tulevaisuutesi niin, että rouva on mallia ex ja jatkat elämääsi ilman häntä. Toivottavasti saat joskus jonkun meriselityksen häneltä ihan oman mielenrauhasi vuoksi mutta sekin voi jäädä saamatta.

Annan vaimolle omaa aikaa enkä ole yrittänyt soittaa tai viestitellä eilisen jälkeen koska en halua ajaa toista nurkkaan. Pahalta tuntuu silti ja haluan puhua kunhan vaimo on ottanut tarvitsemansa aikalisän. Ap

Vierailija
86/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa just niin joltain, mitä mustasukkainen ihminen sanoo. :D

Vierailija
87/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Tämä on se tilanne, jota en halua kokea enää koskaan elämässäni ja siksipä en halua parisuhdetta.

Vaimo sanoi ettei ole laittanut eroa vireille vaan tarvitsee aikalisän. Syytä en tiedä ja haluan sen aikanaan kuulla. Itsekään en aio hakea eroa ja vaimo on vaimoni kaikesta huolimatta jota tulen aina rakastamaan. Ap

Vierailija
88/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät puhevälit, kaikesta on puhuttu.

Yhtäkkiä toinen ei sano sanaakaan, pakkaa kamansa ja lähtee tosta noin vaan.

Ei kuulosta vakuuttavalta.

Vierailija
89/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puskista tuli vaimon lähtö ja sekin olisi jäänyt näkemättä ellen olisi tullut tuntia aiemmin kotiin. Onko tämä lopullinen ero? Sanokaa naiset että ei ole. Olen aivan rikki ja murrettu. Kahdeksan vuoden avioliitossa ei ole ollut suurempia allikoita, on ollut hyvät puhevälit, rakastettu ja annettu anteeksi. Minä en halua erota, en koska rakastan vaimoa todella paljon ja olen luvannut olla hänen kanssaan kunnes kuolema erottaa eikä vaimokaan ole laittanut eroa vireille. Eilenkään ei maininnut sanallakaan että laittaisi eropaperit vetämään mutta sen verran päättäväisesti lähti ja sanoi vain ettei ole muita (ei ole pettänyt) mutta haluaa aikalisän. Pelkään pahinta mutta miten saan vaimoni palaamaan takaisin? Somesta on poistanut kaikki kuvat eikä vastaa viesteihin. Ei kertonut mihin lähti kun kysyin. Lapsia ei ole, mutta eihän kukaan voi noin vain lähteä. Olen huolissani. Annanko nyt aikaa ja kuinka kauan? Viime yö meni valvoessa ja asioita vatvoessa kun en halua erota vaimosta. Viimeisin viesti jonka vaimolle lähetin oli iltayhdeksän jälkeen mutta en ole sen jälkeen enää tavoitellut. En ole pettänyt enkä kohdellut kaltoin vaimoa mutta toinen vaan lähtee noin vain. Neuvoja kaipaisin.

Kun vaan voi. Anteeksi, mutta mulle tuo jotenkin haiskahti olevan niin, että vaimosi otti omasta elämästään määräysvallan takaisin. 

Itse aikanaan lähdin niin, että repussa oli tärkeät paperit, passi, kortit ja muutama vaihtovaate. Nekin piti sinne reppuun vähitellen salakuljettaa, jotten olisi jäänyt suunnitelmasta kiinni. Ja niin sitten lähdin erääseen tapahtumaan avustajaksi ja sieltä käsin ilmoitin, että takaisin en tule. Mulla ei ollut harmainta hajuakaan, että saanko mitään omaisuuttani ikinä takaisin, tai että mistä saan katon pääni päälle seuraaviksi päiviksi tahi viikoiksi. 

Noin viikko lähdön jälkeen olin saanut vuokrattua asunnon, ja oli aika vinkeää asua täysin tyhjässä asunnossa. Reppu toimi tyynynä ja nukuin lattialla. En voinut edelleenkään kertoa sijaintiani, saati hakea mitään tavaroita itselleni. Muutamien päivien päästä investoin 60 euroa maksaneeseen taittopatjaan. Kalusteita ja tavaroita aloin saamaan/haalimaan, mutta tottakai kaikki lahjoitettu on roinaa ja rikkinäistä. Mutta oli tyhjääkin parempi. 

Kului hieman yli 3kk, kunnes yhtäkkiä rysäyksellä sainkin hakea kaikki tavarani pois ja sitten ne pitikin hakea HETI. Niin oli uutta onnea miehen elämässä. Siihen asti olin saanut elää varpaillani kiristyksen, uhkailun ja maanittelun alla. Mies olisi ilman mitään tunnon tuskia heittänyt minun elämäni roskakoriin. Ja nähtävästi kolmessa kuukaudessa unohtui koko asia, ja tuli uusi kohde. Ihan hyvä, että näin kävi, mutta toisaalta oli aika kornia että kaikki tapahtui lopulta niin veitsellä leikaten. Ja mitä tuo 3kk osoitti, oli se, että oikeastaan melkoisen vähän olin silti kaikesta huolimatta merkinnyt. Jos en olisi lähtenyt, olisin ollut ennemmin tai myöhemmin narun jatkeena. Ja sitten toisaalta olin kolmessa kuukaudessa pyyhkiytynyt täysin pois.

Vierailija
90/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on Jamalin hellässä sylissä ja Jamalin iso sykkivä musta porautuu yhä uudelleen ja uudelleen exäsi reikiin.

Pelisi on pelattu.

Vierailija
91/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt tyttöystävän ja miettii onko edes hetero.

Vierailija
92/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin viime kuukautta, kannattaa miettiä, mitä tapahtui viime talven ja kevään aikana. Mikä vaimoa ilahdutti, mitä murehti? Tapahtuiko elämässä isoja tai pieniä muutoksia, joissa hän olisi kaivannut sinulta enemmän tukea ja myötäelämistä?

Minkälaisia suunnitelmia ja tavoitteita teillä oli? Olivatko ne yhteisiä vai erillisiä?

Pohdi näitä yksin. Odota, että vaimo on sinuun yhteydessä. 

Vierailija
93/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Tämä on se tilanne, jota en halua kokea enää koskaan elämässäni ja siksipä en halua parisuhdetta.

Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.

Vierailija
94/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäsi on Jamalin hellässä sylissä ja Jamalin iso sykkivä musta porautuu yhä uudelleen ja uudelleen exäsi reikiin.

Pelisi on pelattu.

Tämä on todennäköisin vaihtoehto.

Vierailija
95/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on myrkyttänyt vaimosi mieltä ja se joku todennäköisesti tekee työnsä loppuun tämän "aikalisän" aikana.

Vierailija
96/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ilmaiset ja viestit toisille huolestumista?

Vierailija
97/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46 kirjoitti:

Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.

En olekaan yksin. En vaan halua parisuhdetta.

Vierailija
98/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä puska, josta jo toinen pikaero tälle viikolle?

Nyt korkki kiinni.

Vierailija
99/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelisi on pelattu.

Tämä on todennäköisin vaihtoehto.

Täysin absurdi ja poissuljettu vaihtoehto. Ap

Vierailija
100/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämäKin aihe ei ollut trolli, niin komppaan muita.

Aina on syy, ei kukaan lähde hyväsyä liitosta.

Kirjoitit että on annettu anteeksi.....ehkei sitten kuitenkaan. Me naiset harvoin annamme oikeasti anteeksi!

Hän ottaa sitten yhteyttä kun on valmis. Älä painosta. Ja jos tulee takaisin, aseta hänet etusijalle ja kuuntele, älä tunge omia tunteitasi ensin hänen päälleen. Äläkä missään tapauksessa syyllistä, sillon lähtee viimesetki kamppeet seuraavassa ovenavauksessa.

Zemppiä!