Vaimo oli pakannut laukut ja häipyi kylmästi eilen
Puskista tuli vaimon lähtö ja sekin olisi jäänyt näkemättä ellen olisi tullut tuntia aiemmin kotiin. Onko tämä lopullinen ero? Sanokaa naiset että ei ole. Olen aivan rikki ja murrettu. Kahdeksan vuoden avioliitossa ei ole ollut suurempia allikoita, on ollut hyvät puhevälit, rakastettu ja annettu anteeksi. Minä en halua erota, en koska rakastan vaimoa todella paljon ja olen luvannut olla hänen kanssaan kunnes kuolema erottaa eikä vaimokaan ole laittanut eroa vireille. Eilenkään ei maininnut sanallakaan että laittaisi eropaperit vetämään mutta sen verran päättäväisesti lähti ja sanoi vain ettei ole muita (ei ole pettänyt) mutta haluaa aikalisän. Pelkään pahinta mutta miten saan vaimoni palaamaan takaisin? Somesta on poistanut kaikki kuvat eikä vastaa viesteihin. Ei kertonut mihin lähti kun kysyin. Lapsia ei ole, mutta eihän kukaan voi noin vain lähteä. Olen huolissani. Annanko nyt aikaa ja kuinka kauan? Viime yö meni valvoessa ja asioita vatvoessa kun en halua erota vaimosta. Viimeisin viesti jonka vaimolle lähetin oli iltayhdeksän jälkeen mutta en ole sen jälkeen enää tavoitellut. En ole pettänyt enkä kohdellut kaltoin vaimoa mutta toinen vaan lähtee noin vain. Neuvoja kaipaisin.
Kommentit (299)
Anna vaimolle tilaa miettiä. Ottaa myöhemmin yhteyttä, jos tulee ikävä/halu korjata liittonne. Jos painostat ja pommitat nyt vaimoasi viesteillä, paluuta yhteen ei ole.
Minkä verran otti mukaan tavaraa? Voiko siitä päätellä mitään?
Vaimosi lähti pariksi viikoksi Gambiaan tai Turkkiin.
Tulee kyllä takaisin, älä murehdi turhia.
Tuli puskista vai. En usko. Kerro tänne, mistä aiheista vaimosi on halunnut puhua/motkottaa viimeisen kuukauden aikana, niin me täällä osaamme kertoa, miksi lähti. Sä kun et näytä asiaa tajuavan.
En ole koskaan kuullut, että joku lähtisi suhteesta noin, paitsi kahdessa tapauksessa:
-suhteessa on väkivallan uhkaa ja hän pelkää sinua
-olet pettänyt häntä
Muuten se kuulostaa käsittämättömältä.
Jos teillä asiat olisi hyvin, niin eihän vaimosi olisi lähtenytkään. Vaimollasi on siis oma versio asiasta kerran reaktio oli tuo.
Naisia tulee ja naisia menee. Nyt oot vapaa hankkimaan kauniimman ja nuoremman tilalle. Kun sellaisen käyt kotiisi kääntämässä, vaimo on viivana pyrkimässä takaisin. Usko kun sanon: ei kannata, vaihtamalla paranee. Aina.
Naiset seurustelevat nykyään Miesten eikä marjanpoimijoitten kanssa.
"Tyhjä vuotees vierelläin muistuttaa näin jälkeenpäin sä mennyt oot"(Kaseva/Tyhjää).
Vierailija kirjoitti:
Tuli puskista vai. En usko. Kerro tänne, mistä aiheista vaimosi on halunnut puhua/motkottaa viimeisen kuukauden aikana, niin me täällä osaamme kertoa, miksi lähti. Sä kun et näytä asiaa tajuavan.
Kannattaa muuten pyytää vaimoa ajelemaan alapäänsä, niin ei tule jatkossa yllätyksiä puskista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset seurustelevat nykyään Miesten eikä marjanpoimijoitten kanssa.
Mitä vikaa marjanpoimijoissa on?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut, että joku lähtisi suhteesta noin, paitsi kahdessa tapauksessa:
-suhteessa on väkivallan uhkaa ja hän pelkää sinua
-olet pettänyt häntä
Muuten se kuulostaa käsittämättömältä.
Tai nainen löytänyt uuden huuman, muttei halua asiaa selvittää jottei itselleenkin tule paha mieli. Sen sijaan valehtelee ettei ole toista, ja lähtee kylmästi pois.
Näitäkin on kaveripiirissä nähty. Naisissa.
Mä en usko yhtään näihin puska-eroihin. Joku syyhän sille nyt on että vaimo pakkasi kamansa ja lähti.
Käytätkö Ap alkoholia miten paljon? Onko erektion kanssa pulmia?
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko yhtään näihin puska-eroihin. Joku syyhän sille nyt on että vaimo pakkasi kamansa ja lähti.
Kyllä jonkinlainen aavistus on täytynyt olla, jos ei vaimo perinyt miljoonia ja otti hatkat Suomesta.
" ei ole muita "
no aivan varmasti on joku, se oli siinä se.
Ei tuo hetken mielijohdosta tapahdu vaan on käynyt hiljaa päässä läpi kaiken ja käsitellyt tämän myös.
Näitä kepulipelejä naiset osaavat ja jättävät miehen kun nallin kalliolle
Se on nyt game over moro ja näkemiin?