Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox 15mg ei auta mitään??

Vierailija
05.07.2022 |

Sain uutena lääkkeenä tämän paniikkihäiriöön ja ahdistukseen. Olen ottanut kokonaisen tabletin kaksi tuntia sitten ja en tunne mitään vaikutusta. Aiemmin käyttänyt Xanoria ja oli huomattavasti parempi lääke ahdistukseen. Samanlaisia kokemuksia muilla? Eikö kaksi tuntia pitäisi riittää vaikutuksen alkamiseen?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa puolikaskin Opamox ( = 7,5 mg)

Vierailija
2/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kestää aikansa, ennen kuin sen vaikutus alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa hitaasti, juuri siksi hyvä

Vierailija
4/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wäää wäää äitiii tarviin ksanoreita paniikkihäiriöön wääwää äitii

Semmonen vauvapää siellä

Kuinka monta kertaa sut on lapsena heitetty ilmaan ja annettu tippua pää edellä lattian?

Vierailija
5/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toleranssi noussut niin ei tepsi

Vierailija
6/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toleranssi noussut niin ei tepsi

Mutta kun tää on eka tabletti minkä otin...

Ap

Vierailija
7/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuuteen Opamox vaikuttaa yleensä ihan jees, mutta ei tuosta miksikään paniikkihäiriön kohtauslääkkeeksi ole. Jossain määrin se toki paniikkihäiriötä voi estää jos ottaa ennakoivasti. Mutta tokihan sinä tästä lääkärille mainitset etkä meille täällä?

Vierailija
8/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten tuo paino liittyy noihin vaikutuksiin. Luulisi, että jos on paljon ylipainoa, niin tarttis isommat lääkeannokset. En tiedä onko näin.

Vierailija
9/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kestää monta viikkoakin ennen kuin vaikutus alkaa kunnolla tuntua.

Vierailija
10/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin lääkärissä ja Xanorin tilalle sain tämän, koska Xanor muka liian tuju. Se sentää toimii. Olen lähdössä lennolle viikon päästä ja sitä varten kävin lääkärissä, koska lentokoneessa saan pahimmat kohtaukset. En tiedä kuinka monta tablettia pitäisi ottaa ja kuinka monta tuntia ennen lentoa, koska yksi ei ainakaan auta mitään.

Ap

Vierailija
11/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsodiatsapiinien toleranssi noussut. Siksi nuo huonoja lääkkeitä kun toleranssi nousee eikä siksi enää saa apua niistä. Annosta ei voi nostaa kun tiettyyn määrään asti ja sit sekään ei enää tehoa. Ihan toiset lääkkeet olis ehkä parempi vaihtoehto.

Vierailija
12/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kestää juurikin kaksi tuntia, että Opamox alkaa tehota yhtään. Siksi se ei ole ahdistuskohtauksiin yhtä hyvä lääke minulle kuin esim. Diapam, joka alkaa tehota puolessa tunnissa. En tiedä, miksi näin on Opamoxin kohdalla, on ollut aina. Mutta tosiaan jo 7,5 mg tehoaa, jopa neljäsosa tabletista, jos ottaa harvoin. Vaikeus on tuossa pitkässä vaikutusajassa, joka pitäisi osata arvioida ennakkoon. Akuutissa ahdistuksessa pari tuntia on nimittäin kohtuuttoman pitkä aika...

Vierailija
13/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kolme ja viinaa ainaskin puoli litraa. Pitäisi auttaa

Vierailija
14/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko huippu ollut kolmannen tunnin kohdalla? Itse huomaan vaikutuksen tunnissa ja otan sen ennaltaehkäisevästi tilanteisiin, joissa tiedän todennäköisesti muuten menettäväni ohjat.

Vierailija
15/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Xanor vaihdettiin pois, jos se auttoi? Minulle kyllä myös Opamox tekee nopeasti tehtävänsä, ei sillä...

Vierailija
16/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kestää monta viikkoakin ennen kuin vaikutus alkaa kunnolla tuntua.

Ei rauhoittavan kuulu niin toimia, sen kuuluu toimia heti tai viimeistään tunnin kuluttua. Eihän niitä joka päivä syödä.

Vierailija
17/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eäh, laita 2 kielen alle ja anna sulaa. Vaikuttaa 15 minuutissa. Jos ei helpota, ota 1 lisää.

Vierailija
18/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsodiatsapiinien toleranssi noussut. Siksi nuo huonoja lääkkeitä kun toleranssi nousee eikä siksi enää saa apua niistä. Annosta ei voi nostaa kun tiettyyn määrään asti ja sit sekään ei enää tehoa. Ihan toiset lääkkeet olis ehkä parempi vaihtoehto.

Ei voi olla kun ekaa kertaa otin tabun, ja xanorinkin olen viimeksi ottanut kuukausia sitten. En tiedä miksi piti vaihtaa, oli uusi lääkäri ja väitti xanoria koukuttavaksi, vaikka en käytä lääkkeitä säännöllisesti.

Ap

Vierailija
19/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, täällähän on oikein ammattikäyttäjiä.

Vierailija
20/38 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha, täällähän on oikein ammattikäyttäjiä.

Pääsit siis kaltaistesi seuraan.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi