Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää sopivan, itsenäisen ja täysijärkisen kumppanin

Vierailija
05.07.2022 |

Mistä löytää sopivan, itsenäisen ja täysijärkisen naispuolisen kumppanin joka on noin 40-45 -vuotias? En yhtään tunnista tätä yhä useampi 50-vuotias mies voi valita useasta ehdokkasta -ilmiötä jota jotkut lehdet kuvaavat. Vai onko tuo 50 vuotta se maaginen raja jonka jälkeen naiset lopulliset rupsahtavat ja tajuavat oman sijoittumisensa parisuhdemarkkinoilla. Vai onko se valintamahdollisuus vaan monesta huonosta?

Näin nelkymppisenä tuntuu, että vain ne vialliset kappaleet on vapaana. Mustasukkaisuutta, pinttyneitä rutiineja, mt-ongelmia, palveluvaatimuksia, katkeruutta entisten kumppanien kaltoinkohtelun takia...

Missä olette fiksut maanläheiset sinkkunaiset?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kumppanin pitää olla absolutisti?

Koska samankaltaiset elämäntavat ovat useimmiten se yhdistävä tekijä. En minäkään haluaisi suhteeseen minkään tissuttelijan kanssa, puhumattakaan ihan oikeista juopoista.

Harmillisesti olen huomannut, että etenkin +40v-ikäluokassa alkoholi tuntuu olevan joukon enemmistölle aivan liian isossa roolissa elämässä, mikä on tietysti surullista.

En minä menisi kumppaniltani vaatimaan täyttä nollalinjaa, vaikka itse en juo. Tissuttelijan tai alkoholistin ja absolutistin välillä voi olla huomattava ero. Mikä minä olisin kumppaniani kieltämään, jos haluaa kerran kuussa juoda oluen saunassa, tai kavereiden kanssa juoda lasillisen. Ei se ole minulta mitenkään pois.

Vierailija
62/65 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikin 4/5 niin olisin ikionnellinen. Nyt se on vähän niin kuin 1-2/5.

Ja sä varmaan ite olet 5/5 ja sulla on paljon tarjottavaa...

Muut saa antaa arvosanan, mutta olen akateemisesti koulutettu, lapset kohta täysi-ikäisiä, koulutusta vastaava työ löytyy, asun pk-seudulla...

Ja mikä tässä on 5/5?

Koska kulissit kunnossa? Entä ihminen siellä kulissien takana?

Itse en anna kovinkaan korkeaa arvosanaa ihmiselle jolle pelkkä ulkoinen näyttäminen on pääasia.

En halua seurustella akateemisen koulutuksen tai työn kanssa. Minulle on myös yks hailee mistä päin on, ja jo tuo että pidät mainitsemisen arvoisena tuon pk-seudulla asumisen on turn off.

Koko viestisi kuvastaa hyvin pinnallista ja luultavasti ylimielistä tyyppiä.

Itse ainakin haluan ihmisen jolla sydän ja elämänarvot paikallaan, en tyhjänpäiväistä henkisesti keskenkasvuista keski-ikäistä äijää. 

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kumppanin pitää olla absolutisti?

Koska samankaltaiset elämäntavat ovat useimmiten se yhdistävä tekijä. En minäkään haluaisi suhteeseen minkään tissuttelijan kanssa, puhumattakaan ihan oikeista juopoista.

Harmillisesti olen huomannut, että etenkin +40v-ikäluokassa alkoholi tuntuu olevan joukon enemmistölle aivan liian isossa roolissa elämässä, mikä on tietysti surullista.

En minä menisi kumppaniltani vaatimaan täyttä nollalinjaa, vaikka itse en juo. Tissuttelijan tai alkoholistin ja absolutistin välillä voi olla huomattava ero. Mikä minä olisin kumppaniani kieltämään, jos haluaa kerran kuussa juoda oluen saunassa, tai kavereiden kanssa juoda lasillisen. Ei se ole minulta mitenkään pois.

Harvassapa taitaa olla sellaiset miehet, joille riittäisi saunakalja kerran kuussa tai lasillinen kaverin kanssa. Jos siis ei ole ihan absolutisti.

Vierailija
64/65 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyselee jotain paikkaa josta kumppani taianomaisesti löytyy?

Vierailija
65/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde thaimaaseen vanha poika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä