Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT PUHUTAAN ORGASMISTA!

Vierailija
18.10.2006 |

Rubenin keskustelijan innoittamana. Itse saan orgasmin lähes aina. Voin nopeuttaa san tuloa, mutta en aina hidastaa... Seksuaaliterapeutti sanoi ohjelmassa ettei se ole miehen syy, jos nainen ai saa sitä,. Orgasmihan hankitaan omilla lihaksilla pelaamalla, toki miehellä suuri osuus asiaan on :)

Eli te, jotka ette orgasmia saa.. miten te yritätte sen seksin aikana saada?? Vai yritättekö?

Entä te jotka saatte, voitteko ison orgasmin jälkeen jatkaa rakastelua?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitää olla tarpeeksi rentona, eikä mieltä saa painaa kovin moni asia. Tähän liittyy se, että seurustelun alkuvaiheessa mun saattaa olla vaikea saada orkkua, koska yleensä olen aina vähän jännittynyt uuden ihmisen kanssa.

Kuuluisaa emätinorgasmia en ole koskaan saanut, vaikka mitä temppuja tekisin tai yrittäisin hakea sitä " riittävän hyvää oloa" , tulosta ei tule.

Vierailija
2/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voin jatkaa sellaisen ison emätinorkun jälkeen. En halua että klittaa räpelletään rakastellessa koska se orgasmi on ihan erilainen, paljon jotenkin ' pinnallisempi' ja tosiaan sen jälkeen ei tee mieli jatkaa. Jos klitta jätetään esileikin jälkeen rauhaan niin saan sikaison orkun rakastellessa ja sit jos jatketaan, niin vielä monta lisää - ei enää yhtä rajuja kuin se eka, mutta ihania, ja joskus tosi pitkiä --- jos mies on hyvässä vedossa niin voin hyvin saada lähemmäs kymmenen kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksin enkä miehen kanssa vaikka kaikkea on kokeiltu. Seksi on kyllä kaikin puolin mukavaa ilmankin enkä tietenkään edes tiedä mistä jään paitsi.

Vierailija
4/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautintoaan, vaan se on kolme työntöä ja morjens. Mistään esileikistä ei ole puhettakaan, eihän HÄN sellaista tarvitse.

t. mies vaihtoon

Vierailija
5/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silleen on miehen syy, koska jos en koe itseäni rennoks kys. miehen kaa, ni ei sitä orkkua tule sitten millään.

Vierailija
6/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa miehen kanssa millään klittaorkkua, mutta emätinorkun saan. Mutta, pitää olla kyllä todella keskittynyt koko touhuun. Jos vähänkin stressaa ja ajatukset harhailee muualla, ei orkkua tule. Orkun jälkeen koko emätin menee " tunnottomaksi" .

Klittaorkun saan itse tehtyä joka kerta, mutta jonkun takia miehen kanssa en. Korvien välissä vikaa...

Vierailija
7/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen emättimenpuoleinen osa vaan on niin hyvin häpyluun takana, ettei se hankaudu helposti. Sormilla löytyy ja sauvalla saa tuntumaan, kun panee sauvan pystyyn sängylle ja menee päälle selälleen (sauva sisään, tietty...). Miehen elimellä tuo ei onnistu, vaatii melkoista akrobatiaa ja luiskahtelee kipeästi ulos. Mies on normaalikokoinen (jotain 15 cm ja sopusuhtaisen paksuinen) eikä isommillakaan peniksilää varustettujen miesten kanssa ole tullut. Eikä ole kiinni estoisuudesta tai rentouden puutteesta.

Onneksi klitoriksen kautta onnistuu yhdynnässäkin.

Vierailija
8/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman kokenut...

Vierailija
9/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin mikähän kohta tuossa mun tekstissä oli sitä ' paskaa' ?

Jos sulla on näiveä seksielämä niin tee sille jotain äläkä huutele täällä tuntemattomille!

-10

Vierailija
10/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkkuja ja isonkin vielä. Eli laukean yhdynnän aikana monta kertaa ja mies vain kerran. :9

Vierailija
11/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ainoastaan masturboimalla. En pysty rentoutumaan toisen seurassa ja olen jatkuvasti liian " tietoinen" . En osaa selittää tarkemmin, mutta en saa siis suljettua aivojani, jotka raksuttavat milloin mitäkin asiaa. Lisäksi keskityn vain siihen, miten voin miestäni parhaiten miellyttää. Kiltin tytön syndrooma, kiitti äidille.

Vierailija
12/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se tosiaan ole lihaksista kiinni, orgasmi syntyy aivoissa!

Saan orgasmin vain masturboimalla. Ehkä en sitten luota mieheeni tarpeeksi tai jotain, mutta ei se enää ole mulle mikään ongelma. Nautin silti rakastelusta.

Vierailija
13/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tavalla, että vapauduin estoistani ja pinttyneistä tavoista. Uskallan nyt myös antaa ihan selkeitä ohjeita miehelleni, mitä haluan hänen tekevän. Harvemmin sitä enää teen, olen jo kouluttanut mieheni, mutta entisessä suhteessani, en olisi ikimaailmassa kehdannut kesken rakastelun ruveta neuvomaan.

Nyt kympin tavoin, saan yhdynnässä aina, ja myös yleensä useampia orkkuja. Pystyn siis sen ekankin jälkeen jatkamaan.

Vierailija
14/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä vain yhden. Joskus harvoin pieniä vielä lisäksi, mutta jos homma jatkuu kovin pitkään orgasmin jälkeen, se ei enää samalla tavalla jaksa innostaa minua. Pystyn yleensä ajoittamaan orgasmin aika hyvin niin, että saan miehen kanssa samaan aikaan tai juuri ennen. Oikeastaan vasta nykyisen mieheni kanssa olen oppinut saamaan orgasmin näin usein ja helposti. Aikaisemmin en myöskään koskaan saanut niin pitkiä ja voimakkaita orgasmeja. En osaa sanoa mistä se johtuu. Ehkä vain sovimme niin hyvin yhteen.

Vierailija
15/19 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras tulee niin että penis/dildo sisällä ja klittan hierontaa...

Vierailija
16/19 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rubenin keskustelijan innoittamana. Itse saan orgasmin lähes aina. Voin nopeuttaa san tuloa, mutta en aina hidastaa... Seksuaaliterapeutti sanoi ohjelmassa ettei se ole miehen syy, jos nainen ai saa sitä,. Orgasmihan hankitaan omilla lihaksilla pelaamalla, toki miehellä suuri osuus asiaan on :)

Eli te, jotka ette orgasmia saa.. miten te yritätte sen seksin aikana saada?? Vai yritättekö?

Voihan sitä yrittää mielikuvin ja lihaksia tiukentamalla, siis asennon vaihdoin. Harvoin onnistuu.

Entä te jotka saatte, voitteko ison orgasmin jälkeen jatkaa rakastelua?

Kyllähän sitä voi isonkin orgasmin jälkeen jatkaa rakastelua, jos kumppani ei ole vielä lauennut. Tosin vaatii usein pientä hengähdystaukoa ja uudelleen virittäytymistä.

Vierailija
17/19 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat on niiin lähellä uutta orgasmia koko ajan, että ei tule mitään.. Mutta yksikin hyvä kyllä riittää meikäläiselle.

Vierailija
18/19 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan lähes aina sen yhden mutta siihen kyllä lopahtaa halut jatkaa, on paikat sen verran hellänä tai kosketusarka.

Vierailija
19/19 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut orgasmin lapsen saannin jälkeen helpommin. Varmaan olen rentoutunut ja löytänyt omat lihakseni. En yritä seksin aikana muuta kuin pitää hyvän olon yllä. Ja usein miten juuri noin se orgasmi tulee. On asentoja joissa tuntuu todella hyvältä helposti ja saan sen helpommin. Kun taas joissain asennoissa on tunnottomanpaa. Mieheni tietää tämän ja aika hyvin vaihdellaan asentoja toisen fiiliksen mukaan.

Kun olen saanut kunnon orgasmin en pysty jatkamaan seksiä vähään aikaan. Jollain tavoin lihakset supistelee todella kovin ja paikat on hellänä sekä todella liukkaat. Sen jälkeenkin menee kun palautuu, jonkin aikaa.

Jos taas on esileikin aikana harrastettu suuseksiä tai onanointia, ja olen saanut orgasmin, en saa yhdynnässä. Olen huomannut että jomman kumman O:n voin kokea kerralla. En molempia. Tuntoherkyys on väärässäpaikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi