Mitä selittämätöntä tapahtui viime yönä Pihlajavedellä?
Mitä hel*ettiä viime yönä tapahtui Puumalan suunnalla? Olimme yökalassa (kello oli noin 2) kaverin kanssa Pihlajavedellä lähellä Puumalaa, peilityynellä järvellä kun kesken uistelun yhtäkkiä näimme yläpuolellamme
kirkkaan valkoisen valon. Se liikkui edestakaisin, ehkä noin parinsadan metrin matkan, parin minuutin ajan jonka jälkeen valo pysähtyi liki yläpuolellemme ja alkoi imeä vettä "itseensä". Sellainen ~10 metriä läpimitaltaan oleva vesipatsas nousi valoa kohti, noin 200-300 metrin korkeuteen. Mietittiin ensin, että voiko olla (jättimäinen) trombi.
No, vähän ajan päästä valosta tai sen "takaa" ilmestyi v:n muotoinen (ns. kulmikkaan bumerangin muotoinen) esine, tai ilmiö tai miksi tuota kutsuisi. Siis ufo, ei sitä voi nyt kierrellä.
Teknisesti ainakin ufo: tunnistamaton lentävä objekti. Kaveri vitsaili, että russkit hyökkää mutta todellisuudessa molempia pelotti aika julmetusti.
Mikään lentokone se ei todellakaan ollut sitä paitsi se oli täysin äänetön ja liian matalalla. Soitimme aamulla Ursaan ja siellä sanottiin että ei ole meteoreita ollut siellä päin siihen aikaan. Paikalliset revontulet voisi kuulemma selittää tuon, mutta revontulia nähneenä voin sanoa, että se mitä näimme oli jotain täysin muuta eikä revontulia nähnytkään. Ja miten se vesipatsas joka "imeytyi" valonlähdettä kohden?
Puolustusvoimien päivystäjä tarkisti ja sanoi, ettei sillä suunnalla ole ollut mitään yöllisiä lento- tai muita harjoituksia. Mitä ihmettä me nyt näimme?? Meillä oli pari kaljaa alla, mutta emme todellakaan olleet humalassa tms.
Kaveri sai videoitua suurimman osan ko. tapahtumasta ja hän lähetti videon Iltalehdelle, joka julkaissee sen kaiketi ihan nyt tänään/huomenna. (Saamme siitä 200€ jos/kun video julkaistaan).
Onko joku muu kuullut tai nähnyt jotain omituista tuolla eteläisellä Saimaalla viime yönä - tai kuullut jonkun muun kertovan jotain joka voisi liittyä tuohon meidän kokemukseen?
Kommentit (21)
Sammuta ja kaveri pani peppuun, teki vielä videon siitä.
No nyt tänne meidän mökille on tulossa sisäministeriöstä joku virkamies ja hän sanoi että älkää julkaisko videota, mutta myöhäistä se nyt enää on, kun se lähetettiin Iltalehdelle. On "pikkaisen" hullu tilanne. Kaverini uskoo, että kyseessä on jokin venäläinen kone/aparaatti joka liittyy armeijan toimintaan tavalla tai toisella, mutta se mitä me näimme oli ufo. Mikään järjellinen selitys ei päde tähän. Ja se nopeus, jolla tuo "kone" liikkui, ei ole tästä maailmasta. Kattelkaa Iltistä, luulen että julkaisee sen videon tänään. -Ap
Mä näin (Savonlinnassa) jonkun tähdenlennon, tai niin luulin, mutta nyt kun luin tuon niin aloin miettimään että oliko sittenkään. Liikkui nimittäin epäsymmetrisesti ns mutkitellen. Mistä näen sun videos?
Minä pieraisin mökillä, oli pitkä ja ilmava pieru. Laita ne sisäministeriön heput mun luo, on ilmaa suolessa, voin näyttää uusinnan.
Uhvomiehiä ne oli. Jakaisit videon tänne. Minua kiehtoo tällaiset selittämättömät ilmiöt.
Säähavaintopallo tai lentokoneen valot.
Selittämättömän hyvä mielikuvitus tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttu.
Toivoa sopii. Nimittäin siinä vaiheessa ei varmaan naurata yhtään, jos tuollainen video on iltalehden sivuilla katsottavissa eikä kukaan tiedä mikä v:ttu siinä lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttu.
Toivoa sopii. Nimittäin siinä vaiheessa ei varmaan naurata yhtään, jos tuollainen video on iltalehden sivuilla katsottavissa eikä kukaan tiedä mikä v:ttu siinä lentää.
Se se oli. Suuri v:ttu joka imaisee kaiken sisäänsä...
Muuten .elkein uskoisin, mutta viime yönä ei ollut täällä tyyntä...
Olen nähnyt useinkin valopalloja rajan takaa
Pihlajavedellä olisi haluja asuntoja. Kiinnostaisi
Muuttaa täältä Helsingistä!
Lonkkaa se video tänne, sitten kun on julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Lonkkaa se video tänne, sitten kun on julkaistu.
*linkkaa
Vierailija kirjoitti:
Pihlajavedellä olisi haluja asuntoja. Kiinnostaisi
Muuttaa täältä Helsingistä!
Saimaaseenko?
No nyt pitäisi ensimmäiseksi nähdä se video.