Tänään juodaan viinaa!
Kommentit (24)
Olutta on niin kuin meille kertoi jo Koveron Esko takavuosien liittymämainoksessa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki juopot tulisi kaasuttaa hengiltä.
Haista sinä liimanhaistelija pitkätukka pitkä paska
Vierailija kirjoitti:
Kaikki juopot tulisi kaasuttaa hengiltä.
Anna kun arvaan: sua ei toivottu työpaikan pikkujoulujen etkoille eikä jatkoille?
Niin tehään! Kossu on vielä Alkossa, mutta ei ole kauan!!!
Ainut ns. viihde, johon köyhällä työssäkäyvällä on varaa. Joku teatterilippu maksaisi jo liikaa.
Kuuntele ap samalla Hectorin biisiä: Juodaan viinaa.
Se lisää tunnelmaa nousuhumalassa.
Mä join jo eilen. Kohta lähden kaupungille pitkälle lounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Ainut ns. viihde, johon köyhällä työssäkäyvällä on varaa. Joku teatterilippu maksaisi jo liikaa.
Aikuisviihde on ilmaista
Vierailija kirjoitti:
Maailman rikkaan eliitin ajama köyhdyttämisen agenda 2020-2024 etenee, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen...
Aamusta join kaljaa ja just kävin Alkossa eli viinaakin on, jee!
Vierailija kirjoitti:
Olutta on niin kuin meille kertoi jo Koveron Esko takavuosien liittymämainoksessa
Meillä juodaan punaviiniä ja muutama brandy shotti, saunan jälkeen.
Mukava päätös tälle vapaapäivälle, kun saa ensin siivottua asunnon pyhiksi.
Hyvää Pyhäinpäivän vkonloppua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mä join jo eilen. Kohta lähden kaupungille pitkälle lounaalle.
Minäkin join eilen vaan juon tänäänkin. Hienoa lounasta ei ole, mutta tein hyvän makkarakeiton.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset= läskikasajuoppoja, hyvä, että n eekereille kelpaa.311
Useissa maissa juodaan useammin kuin Suomessa. Nimittäin lähes päivittäin, kaikissa yhteiskunta luokissa.
Suomalainen erikoisuus tai paremmin outous on se, että Suomessa juominen on varsin usein, humalahakuista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset= läskikasajuoppoja, hyvä, että n eekereille kelpaa.311
..eekereille kelpaa 311. 😂😂😂
Kiire oli saada mielipiteensä julkaistua.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan ostaa kossua. Siinä on se paha ominaismaku. Pari euroa lisää ja saa parempaa kirkasta viinaa.
Minulle taanoin Kossun sijaintia kysyessäni Alkon myyjätär ystävällisesti sanoi "Ootko kokeillut Tapsaa? Sinä on prossa enemmän alkoholia ja on halvempaa" - sen jälkeen on Kossun ostot ollut harvassa.
PS. Jos kysytte, ninn itse en niitä mausta erottaisi
Kyllä meillä vietetään Kekriä, perinteistä syysjuhlaa. Käytiin korjaamassa satoa Alkosta ja vähän juhlavammat ruuat ruokakaupasta.
Eipä näitä juhlapyhiä ole usein ollut ja seuraavaksi niitä on joulukuussa.
Wau!