James Bond uudistetaan, millainen hahmo on tulossa?
Onko mies? britti? valkoinen? hetero? siinä on mietittävää.. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/caab41fa-39cd-49eb-8420-33d9ab…
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Luulen et musta nainen. Ehkä vanhempi, pullukka tai kehitysvammainen. Tai kaikki samassa. Ei tapa pahiksia vaan ajaa vähemmistöjen asiaa mieltä osoittamalla.
Ilman muuta tappaa pahiksia! Jollain on Raamattu piilotettuna salalokeroon, sankari löytää sen ja ampuu rikollisen.
Seuraava bondi on joku kainalopieru koomikko joka vetää kaiken läskiksi. Joku Sasha Baron tai Rowan Aktison
Bond on todellisuudessa murhaaja ja terroristi. Hänestä on leivottu hyvis, koska hän on britti.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava bondi on joku kainalopieru koomikko joka vetää kaiken läskiksi. Joku Sasha Baron tai Rowan Aktison
Atkinson kokeili tuota pari kertaa, mutta aika paskoja ne Johnny English -elokuvat on.
Lihava tummaihoinen vihreätukkainen tatuoitu Nainen. Lessbo tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Homonêèkëri, toivottavasti!
Homonjeegeri Bondiksi ja raizkarisomali Moneypennyksi.
Mä haluun nähdä kun joku 10 vuotias tyttö esittää aikuista sovinistia, kun ei kerran ketään saa syrjiä?
Mustaihoinen, yksijalkainen, tran su joka on rauhanuskonnon edustaja. Käyttää tunnusta 069 ja nimeä Windy James Marielle.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun nähdä kun joku 10 vuotias tyttö esittää aikuista sovinistia, kun ei kerran ketään saa syrjiä?
Tämä olikin hyvä huomio: Bond voi olla kuka tai millainen tahansa.
Haisuli vihreäksi värjättynä ja nenäjobilla vähemmän pilkkaavaksi muutettuna vs. muumilaakson superpahis, täysvalkoinen ja porvarillisesti silinteripäinen Muumipappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Johan James Bondin elokuvat ovat jo nyt olleet laskussa, kun ne on noudattanut aikalailla samaa kaavaa vähän liiankin usein. Onko valkoiset miehet siis jotenkin niin yksipuolisia putkiaivoisia katsojia, että aina pitäisi olla sama tarina? James Bond, kaunis nainen pulassa, James Bond menee sotimaan pahista vastaan, James bond voittaa ja panee nuorta naista? Ei mitään muutosta tuohon ? Oikeasti?
Kyllä, juuri noin sen pitää mennä, koska se on Bondin kaava. Sitä voi turvallisesti rentoutua leffaa katsoen, kun tietää että menee saman kaavan mukaan. Ja olen naiskatsoja enkä mies, ajatella. Viimeisintä Bondia en edes harkitse katsoa. Se ei ole Bond vaan nyyhkyleffa.
Jos halutaan tehdä uudenlainen agentti, voidaan aina tehdä kokonaan uusi sarja. Turha muuttaa kaikkea Bondissa.
Elokuvien kaava. Timothy Da
Jep, tässä keskustelussahan tosiaan puhutaan nyt siis elokuvista.
Itse tykkään Daltonista.
Bond ei ole oikea Bond ilman Q-osaston tekniikkavempaimia.
Vierailija kirjoitti:
Bond on todellisuudessa murhaaja ja terroristi. Hänestä on leivottu hyvis, koska hän on britti.
Olisi kyllä hauska nähdä Bond-leffa jossa 007 ja hänen CIA-kaverinsa Felix järjestävät vallankumouksen jossain kehitysmaassa koska valtion uusi presidentti haluaa kansallistaa maan luonnonvarat.
Hän käy sitten taistelua jotain hirveitä konservatiiveja vastaan ja loppukohtauksessa ampuu sankarillisesti Raamattua siteeranneen ajatusrikollisen,