Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla kesäloma vielä pitämättä?

Vierailija
05.07.2022 |

Milloin pidätte?
Itsellä vielä heinäkuu töitä, sitten 5 viikkoa vapaata.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa kaksi viikkoa ja syyskuussa kaksi viikkoa. Missä töissä on enemmän kuin neljä viikkoa kesälomaa?

Vierailija
22/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuussa kaksi viikkoa ja syyskuussa kaksi viikkoa. Missä töissä on enemmän kuin neljä viikkoa kesälomaa?

Valtiolla ja kunnilla on ihan muhkeat lomat, jos palvelusvuosia on kertynyt riittävästi. Mun työkavereilla on parhaimmillaan 38 vuosilomapäivää, eli siitä riittää hyvin jaettavaa: viisi viikkoa voi pitää kesällä ja loput pitkin vuotta. Ja toki opettajien lomia kadehtii kaikki.

Yksityisellä on lyhyemmät lomat, käytännössä viisi viikkoa vuodessa ja lauantait lasketaan lomapäiviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, on viikko syyskuun alussa (vuodenvaihteessa aloitin).

Vierailija
24/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syyskuussa kesäloma. Piti olla toukokuussa, mutta siirrettiin. Nyt olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
25/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtiolla ja kunnilla on ihan muhkeat lomat, jos palvelusvuosia on kertynyt riittävästi. Mun työkavereilla on parhaimmillaan 38 vuosilomapäivää, eli siitä riittää hyvin jaettavaa: viisi viikkoa voi pitää kesällä ja loput pitkin vuotta. Ja toki opettajien lomia kadehtii kaikki.

Yksityisellä on lyhyemmät lomat, käytännössä viisi viikkoa vuodessa ja lauantait lasketaan lomapäiviksi.

Eikö valtion ja kuntien lomapäiviin kuulu nuo lauantait? Jos ei, niin tämähän on törkeää. Luulisi että kaikille työntekijöille kuuluisi saman verran lomaa, mutta jotkuthan ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi