Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi flunssaiset, yskivät ihmiset menevät elokuviin?

Vierailija
05.07.2022 |

Menee muilta kallis elokuvaelämys hukkaan kun vieressä koko ajan joku yskii ja niistää nenäänsä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ihmettelen, miksi ihmiset menevät nyt tosi kipeinä kaikkialle. Ei ennen koronaa 90 % ihmisistä räkinyt kaupassa. Nyt, kun korona on ohitse, on ihmisten mielestä selkeästi oikeus mennä kipeänä kaikkialle.

Elokuvateatterista sama kokemus kuin aloittajalla pari päivää sitten Jyväskylässä. Lähes kaikki yskivät ja niistivät.

Vierailija
2/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella se on vaan tupakkayskää. Ei tartu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskä ja nenän niistäminen ei automaattisesti tarkoita flunssaa. Kyse voi olla vaikka sinun hajuvetesi aiheuttamasta reaktiosta. 

Vierailija
4/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään ihmettelen, miksi ihmiset menevät nyt tosi kipeinä kaikkialle. Ei ennen koronaa 90 % ihmisistä räkinyt kaupassa. Nyt, kun korona on ohitse, on ihmisten mielestä selkeästi oikeus mennä kipeänä kaikkialle.

Elokuvateatterista sama kokemus kuin aloittajalla pari päivää sitten Jyväskylässä. Lähes kaikki yskivät ja niistivät.

Kesällä kukkivat heinät ja moni on niille allerginen. Tuliko yllätyksenä, että maailmassa on muutakin kuin korona?

Vierailija
5/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne tarvi eksyä kuin yksi kunnon marsu-, kissa- tai koirafarmari niin taattu pärskintä alkaa.

Toinen on joku AXE-uimari tai muu parfyymifanaatikko.

Vierailija
6/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet alkavat yskittää minuakin, joten sori siitä. En silti jätä elokuvareissuja väliin vaikka se sinua häiritseekin. Jään saikulle, jos ottaa pahasti henkeen.

Vierailija
7/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen koronaa ihmiset sairastelivat kausiflunssansa köhimättä ja niiskuttelematta huhti-toukokuuhun mennessä, tulivat toimistolle töihin levittämään flunssiaan sekä tartuttivat muiden flunssia itseensä koskettelemalla sormillaan omia silmäkulmiaan. Huhti-toukokuussa allergikot kärsivät lepän ja koivun siitepölykaudet valtaosin hiljaa itsekseen, mutta kyky harrastaa raskasta liikuntaa romahti. Kesä-heinäkuussa heinän siitepölykausi avasi tulvaportit, ja limaneritys kiihtyi voimakkaasti. Tämä ei ole suositus vaan elämäkerta.

Toki koronan myötä yhteiskuntajärjestys sellaisena kuin sen tunnemme romahti.

Vierailija
8/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tultiin just kipeäksi ilmeisesti siitä, kun kauppareissulla ihmiset kröhii päälle välittämättä mistään mitään. Sairastetaan kotona kiitos, ja terveenä vasta kauppaan, elokuvateattereihin ja muualle julkisiin tiloihin.

Vierailija
9/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain köyhä sivistymätön käy elokuvissa 2022. Elokuvat ovat kirjoja lukutaidottomille.

Vierailija
10/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeenä ei jaksa mennä salille niin leffa on hyvä vaihtoehto kun kotona makaaminen alkaa kyllästyttää... 

Vierailija
11/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla flunssan jälkiyskä kestää aina jotain kuukauden, astman takia. En ole enää siinä vaiheessa tartuttava ja saatan käydä leffassa.

Vierailija
12/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki yskivät ihmiset ole flunssaisena. Itellä ollu käsittämätön yskä jo yli 35- v, ja nyt koronan aikoihin siitä huomautettiin joka paikas. Vaik mul onki kaikki vaaditut rokotukset, niin ei uskota, vaik oon sanonu, et oon yskiny monta kymmentä vuotta ennen mitään kotonaan yms. No nyt se sit o selvinnyt. Mulla o 2 pienen pientä etäpesäkettä kurkussa. En oo IKINÄ tupakoinut, en voi SIETTÄÄ SITÄ ollenkaan, enkä ole koskaan koskenut alkoholiin, huumeisiin yms. Tämä on tasan tiedän tupakoitsijoiden SYYTÄ !!!! Olette täysin korvausvelvollisia. Tälle ei voida tehdä mitään. Olen nyt siis 48-v nainen. Ja meilläkin on täysi oikeus päästä leffaan. Sitä ei voi kukaan kieltää. Eikä estää. Jos et kestä, nii mee muualle, kauas muista. Siis sä, joka et kestä, ku joku yskii. Se markkaa sitä ainaki mulle, et en saa hengittää ollenkaan. Ajatelkaa sitä !!!!!!!!

Vierailija
13/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki yskivät ihmiset ole flunssaisena. Itellä ollu käsittämätön yskä jo yli 35- v, ja nyt koronan aikoihin siitä huomautettiin joka paikas. Vaik mul onki kaikki vaaditut rokotukset, niin ei uskota, vaik oon sanonu, et oon yskiny monta kymmentä vuotta ennen mitään kotonaan yms. No nyt se sit o selvinnyt. Mulla o 2 pienen pientä etäpesäkettä kurkussa. En oo IKINÄ tupakoinut, en voi SIETTÄÄ SITÄ ollenkaan, enkä ole koskaan koskenut alkoholiin, huumeisiin yms. Tämä on tasan tiedän tupakoitsijoiden SYYTÄ !!!! Olette täysin korvausvelvollisia. Tälle ei voida tehdä mitään. Olen nyt siis 48-v nainen. Ja meilläkin on täysi oikeus päästä leffaan. Sitä ei voi kukaan kieltää. Eikä estää. Jos et kestä, nii mee muualle, kauas muista. Siis sä, joka et kestä, ku joku yskii. Se markkaa sitä ainaki mulle, et en saa hengittää ollenkaan. Ajatelkaa sitä !!!!!!!!

Ei ne etäpesäkkeet voi olla tuon 35v kestäneen yskän syy. Ei sellaiset ole olleet siellä vuosikymmeniä.

14/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä ei saa mennä ihmisten ilmoille. Toisaalta niistäminen ja niiskuttaminen voi johtua monella siitä että on siirtynyt ulkoa sisätiloihin, eli lämpötilan vaihtuminen voi saada nenän valumaan ilman mitään tautia.

Vierailija
15/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut.

Unohtui ottaa yskänlääkettä ennen kotoa lähtöä, ja nämä ensimmäiset kunnolla kylmemmät ilmat ärsyttivät astmakeuhkojani liikaa yhdistettynä kaupungilla muutenkin törmäämiini esimerkiksi ihmisten käyttämiin hajusteisiin. 

Vierailija
16/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se yskimisen ja niiskuttamisen ÄÄNI on elokuvissa se ärsyttävä juttu, ihan sama onko kyseessä flunssa vai tupakkayskä, mutta vtuttaa kun ihmiset eivät osaa olla HILJAA.

Vierailija
17/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että suht lähelläni istuva henkilö yski teatterissa varmaan kymmeniä kertoja. Ajattelin, ettei hän tule väliajan jälkeen enää, vaan poistui kotiin sairastamaan, mutta oli taas paikallaan yskimässä. Se häiritsi minuakin, mutta miten mahtoikaan häiritä vieruskavereitaan. 

Vierailija
18/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupassa töissä ennen koronaa, kyllä siellä laukkasi räkätautiset ja maha tautiset. Minulla on yskä ollut jo elokuusta, pitäisikö pysyä kotona ? 

Vierailija
19/19 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussakin kutsuttiin katsomaan Kaupungintaloa. No korona sieltä tarttui sillä reissulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan