Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoisitko puolisollesi jos olisit ihastunut toiseen?

Vierailija
05.07.2022 |

Kertoisitko ja/tai pitäisikö mielestäsi kertoa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ihastus kestää pitempään kuin muutaman kuukauden? Se ei menekään ohi.

Vierailija
22/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja ihastunut naimisissa olevaan naiseen. Emme juurikaan edes tunne, mutta olemme sattumalta menossa ensiviikonloppuna samaaan tapahtumaan koko viikonlopuksi. Nähtäväksi jää tutustummeko paremmin. En niin sattumalta myös entinen ihastukseni on tulossa samaan tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro puolisolle enkä halua tietää hänenkään ihastuksista.

Vierailija
24/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi.

Se ei naiselle kuulu pätkääkään, jos vaihdan paremaan. :) M24

Vierailija
25/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
26/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi.

Se ei naiselle kuulu pätkääkään, jos vaihdan paremaan. :) M24

Joidenkin ihmisten sisälukutaito (sen puute) ei lakkaa hämmästyttämästä.

Vierailija
27/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan vaan ihastunut eikä aikomustakaan tehdä asian eteen mitään niin en kertoisi. Miksi turhaan pahoittaa toisen mieltä jos on kuitenkin onnellinen ja hyvä suhde. Ihastuksia tulee ja menee, mutta se kenen kanssa haluaa elämänsä jakaa on ihan eri asia. 

Vierailija
28/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, miten moni ei haluaisi kuulla puolisonsa ihastumisista. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos mieheni ihastuisi toiseen!

Vierailija
29/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, miten moni ei haluaisi kuulla puolisonsa ihastumisista. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos mieheni ihastuisi toiseen!

Etkö pelkää, että se tekisi särön suhteeseenne? Vai onko sinulla niin rautainen itsetunto, että se ei millään tavalla sinua heilauttaisi?

Itse kokisin todennäköisesti riittämättömyyttä ja epävarmuutta, varmaan muitakin tunteita. Siksi uskon siihen, että mitä ei tiedä (=tule koskaan tietämään), se ei voi loukata.

Vierailija
30/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä.Olen ihastunut aika monesti avioliiton aikana, joskus mies arvaa ja joskus ei. En kuitenkaan ole fyysisesti pettänyt.

Vierailija
31/31 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sarjaihastuja. Kun ihastus johonkin henkilöön katoaa, ihastun seuraavaan. Näin oli, kunnes tapasin nykyisen aviomieheni. Ensimmäistä kertaa koskaan minulla on sellainen parisuhde, jossa en ole ihastunut kehenkään muuhun. 

Olen 45- vuotias, joten kyllä tätä elämää on tovi jo kuljettu. 20v parisuhteita ennen mieheni kohtaamista. En kertonut koskaan aiemmille kumppaneilleni ihastumisista. Eikä niillä oikeasti ollut mitään merkitystä itsellekään. Osasin suhtautua niihin ihastuksina, jotka menisivät ohi aikanaan.