Vessakorit häihin, mitä laittaa?
Hei, mä sain tehtävän koota miehille ja naisille korit vessaan johon tulee kaikkea tarpeellista. Esim, hiuslakkaa, rakkolaastareita yms. Heittäkää ideoita mitä kaikkea niihin voisi laittaa!
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Oikeat laastarit,haavanpuhdistusaine, kosteuspyyhkeitä, jos ei ole bidee- suihkua, ...
Jos ei ole bideesuihkua niin olisi ihanaa, jos vessassa olisi kaunis vesikannu, jonka avulla saa tehdyksi alapesun tarvittaessa. Tai huuhdottua kuukupin. Jos vessassa on pesuallas ilman suihkua, kannu voi olla siinä vain saatavilla. Jos vesipiste on vessan ulkopuolella, kannu voisi odottaa vessassa hyllyllä tai muulla tasolla ja ohjeena täyttää se uudelleen, jos käyttää vedet. Tai sitten kannu odottaa siellä vesipisteellä ja sen voi ottaa vessaan mukaan halutessaan.
Älkää laittako liikaa tavaraa yhteen koriin. Siitä tulee helposti sekamelska varsinkin kun vieraat kaivavat sieltä tarvittavia
Jos mahdollista, niin ne siteet ja tamponit (ja kosteuspyyhkeet jos ei ole suihkua) voisi laittaa vessakoppeihin, olisi helpompi niitä tarvitseville.
Silmälasien pesuneste / pyyhkeet voisi vielä lisätä listaan?
Mulla tuli mielee hammastikkuja/lankaa, suuvettä ja kertakäyttömukeja (pieniä) tai purkkaa. Sitten just jotain laastareita rakoille, Buranaa :D, käsidesiä tai liinoja.
Ja älä unohda vessakirjaa -jätä jokaiseen vessaan pieni vihko minne voi jättää terveiset.
Piilopullo yhdelle onnekkaalle kumpaakin sukupuolta löydettäväksi.
Yksissä häissä oli vain yksi vessa naisille. Alkoholia oli runsaasti tarjolla ja vieraita paljon. Haju vessassa oli loppuillasta tyrmäävä. Raikastin olisi tehnyt asioinnista mukavampaa.
Mä tulin hämmästelemään, että mikä ihmeen vessakori. Kaikkea sitä näemmä onkin. Viihdettä paskantamisen ajaksi. Mä kun luulin, että siihen koriin kakataan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin hämmästelemään, että mikä ihmeen vessakori. Kaikkea sitä näemmä onkin. Viihdettä paskantamisen ajaksi. Mä kun luulin, että siihen koriin kakataan.
Viihdettä? Mitä viihdettä on buranassa ja tamppooneissa??
Babyshowerit ja vessakorit... mitä kaikkea hömpötystä sitä keksitäänkään, ja kyllähän amerikkalainen keksii.
Luen näitä vastauksia äimistyneenä. Ihanko oikeasti aikuiset naiset eivät osaa huolehtia edes henkilökohtaisesta hygieniastaan oma-alotteisesti vaan tarvitsevat vaippa- ja tamponikorit talon puolesta? Siis ihanko oikeasti???? Jessus. Vessoihin tarvitsee siistin miljöön lisäksi kahta asiaa: nestesaippua ja käsipapereita niin, että varmasti riittää. Muu hömpötys on ihmisen itse kyettävä huolehtimaan.
– kuukautissuojia
– hakaneuloja
– buranaa
– suihkutettava dödö
– nenäliinoja
– hiuslakka
Kuka on tarvinnut jonkun häissä hakaneulan ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Babyshowerit ja vessakorit... mitä kaikkea hömpötystä sitä keksitäänkään, ja kyllähän amerikkalainen keksii.
Neukkulaiseen tyyliin ennemmin yksi mummo istumaan vessaan. "Halutaan häihin vessamummo"
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tarvinnut jonkun häissä hakaneulan ja miksi?
Veikkaan vieraan asun revenneen ja se on korjattu hakaneulalla?
Vain jos vessakapasiteetti on riittävä. Monessa juhlapaikassa vessoja on vähän eikä kannata kannustaa ketään viipymään asialla tarpeettoman pitkään.