Maksullinen
Mistä löytäisin työreissuille pks-seudulla ihan suomalaisen maksullisen naisen. En jaksa mitään itäeurooppalaisia silikoni-ihmeitä. Sivusuhde ilman draamaa. Vinkatkaapa.
Kommentit (11)
Sivusuhde? Jahas, PETTÄJÄ täällä etsii salailtavaa puolisolta! Hyi helvetti mikä🤮 paskiainen olet!
Jos olet oikeasti rohkea, kerro puolisollesi että aiot pettää. Ei riitä, ettö sitten vasta paljastut kun jäät paskaläjä kiinni! Ei taida rohkeus riittää, häh mitä???
Vedä käteen, halvempaa etkä saa tauteja: hiv, kondylooma, sukupuoliherpes, apinarokko jne. Etkä vie niitä kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Pilua 5€, torilla.
Ei pilua, vaan vakkari ammattilainen, jota voi käydä painamassa silloin tällöin. Saa maksaa yli 5€.
Ap
Eroa ensin. Raukkamainen kakara käy huo rissa salaa. Olet kuin 15v teinijonne, salaa tupakilla🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilua 5€, torilla.
Ei pilua, vaan vakkari ammattilainen, jota voi käydä painamassa silloin tällöin. Saa maksaa yli 5€.
Ap
Paina flesuun tyhmä!
Kas uskovaisten kesäjuhlat on näköjään päättyneet. Eikö teiltä ole netin käyttö kielletty?
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä vinkkaan sut kytille!!
Älä viitti tuhlata mun verorahoja, tehdään sitäpaitsi ensin se rikos
Eikö Tinderistä löydy? Olis halvempaa
Mä tiedän yhden tosi hyvän, ei ilmoittele missään. Laita mulle vaikka kikkiä: vaikea12