Vessakorit häihin, mitä laittaa?
Hei, mä sain tehtävän koota miehille ja naisille korit vessaan johon tulee kaikkea tarpeellista. Esim, hiuslakkaa, rakkolaastareita yms. Heittäkää ideoita mitä kaikkea niihin voisi laittaa!
Kommentit (204)
Melkein sama mitä sinne koriin laittaa, ne häviää laukkuihin ja taskuihin heti.
Vierailija kirjoitti:
Jallu tai Kalle jos jonkun täytyy käydä helpottamassa oloaan kesken häiden
Muistatteko kun näissä oli sellasia raaputettavia vit..uja, joissa oli hajukin mukana
Järki. Maalaisjärki. Käytöstavat.
Siisti vessa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Laastaria
Rakkolaastaria
Haavanpuhdistusaine
Dödö (suihkutettava hajusteeton)
Hiuslakka
Väritön kynsilakka
Kynsiviilat
Pumpulipuikot
Kondomi
Neutraalin väriset sukkahousut
Terveyssiteitä
Burana tai mieluiten Ibumax rapid
Panadol (kaikki ei voi käyttää Buranaa)
Käsirasvaa
Tällaisia on ollut naisten vessassa häissä jossa minä olen ollut vieraana. Miesten puolelta voi sit jättää pois nuo naisten jutut.Lisäksi katsot että on riittävästi käsipyyhkeitä (paperiset), vessapaperia sekä käsidesiä. Tarkista myös että on olemassa tarpeeksi isot roskikset jonne heittää käsipsperit jne.
Herranjumala. Ei ole todellista. Todellakin riittää, että wc:ssa on paperia, käsipyyhkeitä ja saippuaa. Ensiapulaukussa laastarit ja puhdistusaine muiden muassa.
Kyllä ihmiset itse osaavat varautua. Minulla on itselläni varasukkahousut ja kassillinen lääkkeitä, niistä riittää muillekin tarpeen vaatiessa.
Kortongit ei todellakaan kuulu tällaisiin julkisiin tarjoiluihin, ellei sitten seksi ole osa häiden ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jallu tai Kalle jos jonkun täytyy käydä helpottamassa oloaan kesken häiden
Muistatteko kun näissä oli sellasia raaputettavia vit..uja, joissa oli hajukin mukana
Joo, vähä eri "elämys" kuin netin kautta
Kondomeja, mutta ostakaa kunnon sulttaaneja. Viimeksi olin häissä, jossa korissa oli Lidlin halpiskortsuja 😆
Lääkkeet, sukkahousut, hakaneulat yms. voi saada kaasolta.
Jos on kuuma päivä, dödö voi oikeasti pettää, joten sitä olisi hyvä olla vessassa. Sen kaveriksi jotain pientä ja halpaa. Hiuslakkaa, pumpulipuikkoja, kosteuspyyhkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia ja rakkolaastareita, ohuita sukkahousuja ja sukkahousukankaasta olevia polvi- tai nilkkasukkia, kosteuspyyhkeitä (myös yksittäispakattuja), hiusgeeliä tai muotovaahtoa, lakkaa, pieniä nenäliinapakkauksia, ohuita kasvopapereita pakkaus, talkkia, suihkutettava dödö, käsidesiä, kampa, ehkä jotain suunraikastinjuttuja, jos saa yksittäispakkauksissa.
Ei mitään yksittäispakkauksia. Ne källitään. Ekat tyypit ottaa ne väskyihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja, mutta ostakaa kunnon sulttaaneja. Viimeksi olin häissä, jossa korissa oli Lidlin halpiskortsuja 😆
Eli isyys ja lapsilisät taattu, toivottavasti et käyttänyt niitä 😅
Häät tuli pidettyä ilman vessakoreja.
Ei sinne mitään kovin arvokasta kannata laittaa. Ilman vessakoriakin pärjää vallan mainiosti, jos vessassa on ihan normivarustus eli riittävästi vessapaperia, nestesaippuaa, käsipyyhkeitä sekä roskis.
Vessakori on vähän hifistelyjuttu, mutta jos sellainen nyt on pakko olla, niin laittaisin sinne ilmanraikastimen, pikku pullon hiuslakkaa, nenäliinoja, pumpulipuikkoja ja käsidesiä. Siinä on ihan riittämiin vessakamaa.
Vierailija kirjoitti:
Särkylääke ja närästyslääke, kuukautissuojia ja pari varavaippaa vauvoille. Harva asia oikeasti pilaa vieraiden päivää niin, että pitäisi pois lähteä, ja siksi panostaisin lähinnä välttämättömyyksiin
Hah närästyslääke! Tää on lohi ja fetarohmuille. Kyllähän siinä maha kärsii kun on syönyt kilon lohta ja fetaa. Sekä syönyt puolikkaan täytekakusta.
Älkää nyt ihmiset suuttuko ja järkyttykö näistä vessakoreja niin kamalasti, ovat vain hauska ja huomaavainen lisä häihin :D
Meillä oli koreissa:
Piilopullot ja shottilaseja
Särkylääkettä
Laastareita
Rakkolaastareita
Varasukkahousut
Nenäliinoja
Suihkedödöä
Pastilleja
Purkkaa
Ainakin särkylääkkeille, pastilleille, purkalle, dödölle ja piilopulloille löytyi käyttöä meidän häissä.
Lääkkeitä ei! Kuka ottaa vastuun vaarasta, sekoituksesta: lääkkeet ja alkoholi?
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeitä ei! Kuka ottaa vastuun vaarasta, sekoituksesta: lääkkeet ja alkoholi?
Eiköhän jokainen aikuinen vastaa itsestään.
Mikä helvetti on vessakori ja miksi sellaisia pitäisi olla häissä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on vessakori ja miksi sellaisia pitäisi olla häissä?
Sellainen, missä on pieniä hygieniatarvikkeita, mitä ei vierailla ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda tyrävöitä
Ei hauskaa. Ikävä vaiva.
Naurettavaa. Onneksi menin maistraatissa naimisiin 20 vuotta sitten. Eihän näissä älyttömyyksissä pysy perässä kukaan.