Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko kaikki oikeasti jotain 165 cm? Minun on aina vaikea uskoa sitä

Vierailija
05.07.2022 |

Nyt kun mietin, niin kyllähän kadulla ja kaupassakin tulee vastaan pääosin lyhyitä naisia. Itse olen 178.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, 174.

Vierailija
102/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 175cm naiset on käytännössä kääpiöitä, en vilkaisekaan sellaisiin päin. 

m185

Isokokoiset naiset vaan monesti menettävät naiselliset muotonsa ja sopusuhtaisuutensa. Jotenkin kolhoja ja väärät mittasuhteet. Tuo 165cm on juuri passeli mitta naiselle jolloin peppu näyttää pyöreltä ja leveältä sekä hartiat ja vyötärö kapeilta.... 😍

Jos 170 ja 160 -senttisillä on sama vyötärönympärys ja lantionympärys, se pidempihän juuri näyttää hoikemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisten pituus (fakta) on toisille uskon asia? Pituuteni ei muutu, vaikka haluaisit minusta pidempää tai lyhyempää tai sinulla on vaikeuksia uskoa minua sen ja sen pituiseksi. 

Vierailija
104/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 ja tykkään käyttää korkoja. Korot jalassa olen useampia miehiäkin pidempi. Ja se on kivaa. Tykkään kun näkee pidemmälle.

Vierailija
105/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 175cm naiset on käytännössä kääpiöitä, en vilkaisekaan sellaisiin päin. 

m185

Isokokoiset naiset vaan monesti menettävät naiselliset muotonsa ja sopusuhtaisuutensa. Jotenkin kolhoja ja väärät mittasuhteet. Tuo 165cm on juuri passeli mitta naiselle jolloin peppu näyttää pyöreltä ja leveältä sekä hartiat ja vyötärö kapeilta.... 😍

Mittasuhteet ovat pitkillä juuri oikeat, kunhan BMI ≤ 19

Vierailija
106/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 metriä. Tulen ja syön sinut.

Vierailija
107/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 178cm. Nuorempana olin oikein tyytyväinen pituuteen. Nyt...itsehän en pituudelleni mitään voi mutta on tullut selväksi, että en täytä ns. hyväksyttäviä kriteereitä eli olen liikaa kaikin puolin tässä itseäni huomattavasti lyhkäisempiä naisia suosivassa jaottelussa.

Mutta näillä mennään.

Hei, 178 cm on oikein hyvä pituus naiselle. Oma naisystäväni on sama pituinen kuin sinä, ja itse olen 'vain" 173 cm. Naisystäväni kysyi aikaisemmin usein että onko hän liian pitkä ja häiritseekö minua hänen pituus ja meidän pituusero? No ei todellakaan häiritse. Kumpikin ollaan jo ihan sinut pituuksiemme kanssa.

Hyvää kesää.

Hienoa! Hyvää kesää sinullekin. Itseasiassa teille kummallekin.

Eipä sitä kannata pituutta tuijotella, voi jäädä hienosta ihmisestä ja kenties jopa suhteestakin paitsi.

Olen täysin samaa mieltä. Pituus on varmasti se ihan viimeinen kriteeri joka kannattaa ottaa ystävien tai parisuhteen muodostamisen esteeksi, tai niiden valintojen ykkös prioriteetiksi. Jos se on jotenkin määräävä tekijä, niin silloin ollaan jo lähtökohtaisesti pahasti metsässä.

TV: Se 173 cm mittainen mies.

Kyllä mulle kävisi 173 cm pitkä mies, olen 170 cm, mutta silti haluaisin tietää miehen pituuden, kun alan seurustelemaan.

Vierailija
108/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm ja mielestäni pitkä. Perheen mielestä narraan ja olen pätkä.

Vierailija
109/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just 165 cm

Vierailija
110/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät (+165) "naiset" on oksettavia

Vierailija
111/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

164,5

Pääsinkö hopealle. Olen sopiva puolison kainaloon, hän 175

Vierailija
112/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm pitkä nainen ja mielestäni ihan hyvän pituinen. Yletyn ruokakaupassa ylähyllylle eikä tarvitse kiipeillä, kun pesen ikkunoita. Vaatteet on sopivan kokoisia, kun ostan kaupasta.

Voisin seurustella saman pituisen miehen kanssa, mutta en kovin paljon lyhyemmän, ei vaan pysty.

Vierailija
113/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät (+165) "naiset" on oksettavia

Ei kai sun poika ole 170 cm lyhyt?

Vierailija
114/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä 159, hyvänä päivänä ehkä 160 ja kerran on mitattu 161 cm

Vierailija
115/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 cm. Aikas lyhyt siis.

Vierailija
116/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm.

Vierailija
117/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 178cm. Nuorempana olin oikein tyytyväinen pituuteen. Nyt...itsehän en pituudelleni mitään voi mutta on tullut selväksi, että en täytä ns. hyväksyttäviä kriteereitä eli olen liikaa kaikin puolin tässä itseäni huomattavasti lyhkäisempiä naisia suosivassa jaottelussa.

Mutta näillä mennään.

Sitä voi keksiä syiksi mitä haluaa. 

Yli 170-senttiset tuttuni ovat olleet parisuhteissaan vuosia, minulla n. 160-senttisellä ei mitään parisuhdetta ole. Olen siis selvästi liian lyhyt täyttääkseni hyväksyttävät kriteerit.

Ota lyhyt mies. Minä 152 cm, mies 170 cm. Yhdessä oltu 33 vuotta, joista 30 vihittynä parina.

Kyllä miehen pitää miehen mittainen olla eli 175cm tai pidempi.

Vierailija
118/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näillä mennään.

Hei, 178 cm on oikein hyvä pituus naiselle. Oma naisystäväni on sama pituinen kuin sinä, ja itse olen 'vain" 173 cm. Naisystäväni kysyi aikaisemmin usein että onko hän liian pitkä ja häiritseekö minua hänen pituus ja meidän pituusero? No ei todellakaan häiritse. Kumpikin ollaan jo ihan sinut pituuksiemme kanssa.

Hyvää kesää.

Hienoa! Hyvää kesää sinullekin. Itseasiassa teille kummallekin.

Eipä sitä kannata pituutta tuijotella, voi jäädä hienosta ihmisestä ja kenties jopa suhteestakin paitsi.

Olen täysin samaa mieltä. Pituus on varmasti se ihan viimeinen kriteeri joka kannattaa ottaa ystävien tai parisuhteen muodostamisen esteeksi, tai niiden valintojen ykkös prioriteetiksi. Jos se on jotenkin määräävä tekijä, niin silloin ollaan jo lähtökohtaisesti pahasti metsässä.

TV: Se 173 cm mittainen mies.

Kyllä mulle kävisi 173 cm pitkä mies, olen 170 cm, mutta silti haluaisin tietää miehen pituuden, kun alan seurustelemaan.

Joskus kieltämättä minua vielä hieman häiritsee kun naisystävä laittaa vähän parempaa päälle, eli korkkarit jalkaan. Hoikkarakenteinen, niin pituus korostuu ilmeisesti vielä entisestään? Pituuseroa on varmaankin silloin jo sen 10 cm. Mutta, tähän on jo tottunut.

Vierailija
119/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm, mielestäni 160cm -170cm naiset on normaali mittaisia. Alle 160cm naiset on lyhyitä mielestäni ja yli 170cm naiset on pitkiä. 

Vierailija
120/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

157

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme