Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko kaikki oikeasti jotain 165 cm? Minun on aina vaikea uskoa sitä

Vierailija
05.07.2022 |

Nyt kun mietin, niin kyllähän kadulla ja kaupassakin tulee vastaan pääosin lyhyitä naisia. Itse olen 178.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm. enkä ole juurikaan joutunut ajattelemaan koko asiaa. Joskus joutuu kurottelemaan tavaroita ylähyllyltä, ottamaan tuolin avuksi tai pyytämään paikalla olevaa pitempää henkilöä avuksi.

Vierailija
42/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole "kaikki naiset" mutta olen nainen, 165cm pitkä. Omassa kaveripiirissä on minua pidempiä ja lyhyempiä ja suunnilleen yhtä pitkiä, joten eiköhän sitä variaatiota löydy kun vähän katselee ympärilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 178cm. Nuorempana olin oikein tyytyväinen pituuteen. Nyt...itsehän en pituudelleni mitään voi mutta on tullut selväksi, että en täytä ns. hyväksyttäviä kriteereitä eli olen liikaa kaikin puolin tässä itseäni huomattavasti lyhkäisempiä naisia suosivassa jaottelussa.

Mutta näillä mennään.

Vierailija
44/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177 cm

N50

Vierailija
45/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm ja useimmiten muut naiset ovat minua lyhyempiä. Toki pidempiäkin tulee välillä vastaan ja itseäni en pidä pitkänä.

Vierailija
46/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

181 cm ja olen usein porukassa miehiäkin pidempi. Suomessa miehet ovat tosi lyhyitä (isäni ei luonnollisesti ollut vaan lähes 2m.. jostainhan nämä geenit tulivat). Poikaystävistäni 3 ollut minua lyhyempiä, 2 samanpituisia ja yksi pidempi. Päädyin naimisiin itseä lyhyemmän kanssa.

Ja vastaus kysymykseen, en pidä 165 cm naisen normipituutena.

Vierailija
47/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 cm

Vierailija
48/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei me kaikki olla. Itsekään edes sen mittainen.

Vierailija
49/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm en koe itseni lyhyeksi.

Vierailija
50/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 162cm ja tää on mulle paras pituus <3

Vierailija
51/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 182 cm pitkä nainen. Kun tästä olen kertonut, niin moni minut jo pitkään tuntenut kyseenalaistaa tiedon. "Oot sä oikeesti niin pitkä?" Sitten vasta uskovat kun meen vierekkäin seisomaan esim. jonkun 179 cm pitkän miehen kanssa. "Ooh, kyllä se on Santeria pidempi!" 😆

Kysyvätkö ihmiset sinun pituuttasi? Minulta kysyttiin nuorena, mutta näin keski-ikäisenä ei kukaan ole kysynyt ainakaan kymmeneen vuoteen. ap

Vierailija
52/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on keskipituus. Itse ja pari kaveria ollaan lyhyempiä, suurin osa kavereistani on suunnilleen tuon mittaisia, jotkut ovat pidempiä.

Koska kerran olet 178, varmaan sinulle nuo 165-senttiset näyttävät lyhyemmiltä ja arvioit heidän pituutensa väärin.

Vierailija
53/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

181 cm ja olen usein porukassa miehiäkin pidempi. Suomessa miehet ovat tosi lyhyitä (isäni ei luonnollisesti ollut vaan lähes 2m.. jostainhan nämä geenit tulivat). Poikaystävistäni 3 ollut minua lyhyempiä, 2 samanpituisia ja yksi pidempi. Päädyin naimisiin itseä lyhyemmän kanssa.

Ja vastaus kysymykseen, en pidä 165 cm naisen normipituutena.

Muuten vain täällä on yksi korkeimpia keskimittoja maailmassa miehille, n. 179cm.

Vierailija
54/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 178cm. Nuorempana olin oikein tyytyväinen pituuteen. Nyt...itsehän en pituudelleni mitään voi mutta on tullut selväksi, että en täytä ns. hyväksyttäviä kriteereitä eli olen liikaa kaikin puolin tässä itseäni huomattavasti lyhkäisempiä naisia suosivassa jaottelussa.

Mutta näillä mennään.

Sitä voi keksiä syiksi mitä haluaa. 

Yli 170-senttiset tuttuni ovat olleet parisuhteissaan vuosia, minulla n. 160-senttisellä ei mitään parisuhdetta ole. Olen siis selvästi liian lyhyt täyttääkseni hyväksyttävät kriteerit.

Vierailija
55/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179 cm.

Vierailija
56/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165, sukat jalassa 166.

Vierailija
57/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm ja 82kg täällä

Vierailija
58/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

152 cm ja 56 vuotta. Äiti oli muinoin 164 cm, isä 172 cm, veli 177 cm.

Kaupassa käynti vaikeaa (ylähyllyt jossain 190 sentin korkeudella), autolla ajaminen vaikeaa (penkki aina ääriasennossa rinta melkein ratissa kiinni ja jos kolariin joudun kuskina, "turva"tyyny tappaa minut, koska sitä ei saa kytkettyä pois). Maailma on tehty pitkille, mutta minä vain kitkutan kiroten mukana, ähäkutti.

Vierailija
59/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näillä mennään.

Yli 170-senttiset tuttuni ovat olleet parisuhteissaan vuosia, minulla n. 160-senttisellä ei mitään parisuhdetta ole. Olen siis selvästi liian lyhyt täyttääkseni hyväksyttävät kriteerit.

Ota lyhyt mies. Minä 152 cm, mies 170 cm. Yhdessä oltu 33 vuotta, joista 30 vihittynä parina.

Vierailija
60/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näillä mennään.

Edellisen kirjoituksessa voi olla jotain perää. Eräs saman pituinen tuttuni on myös kertonut, että useat tindermiehet ovat suoraan sanoneet treffeillä, että pituutta on liikaa. Miehet ovat olleet naisen kanssa suunnilleen samaa pituusluokkaa.

Tosi pitkien naisten kannattaa ehkä katsella reippaasti pidempiä miehiä, sellaisia +185. Näillä ei yleensä ole niin tarkkoja vaatimuksia naisen pituuden suhteen, sillä lähes kaikki ovat heihin verrattuna pieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän