Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko kaikki oikeasti jotain 165 cm? Minun on aina vaikea uskoa sitä

Vierailija
05.07.2022 |

Nyt kun mietin, niin kyllähän kadulla ja kaupassakin tulee vastaan pääosin lyhyitä naisia. Itse olen 178.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm ja aika usein sieltä lyhyimmästä päästä, jos julkisella paikalla liikun.

Vierailija
62/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 178cm. Nuorempana olin oikein tyytyväinen pituuteen. Nyt...itsehän en pituudelleni mitään voi mutta on tullut selväksi, että en täytä ns. hyväksyttäviä kriteereitä eli olen liikaa kaikin puolin tässä itseäni huomattavasti lyhkäisempiä naisia suosivassa jaottelussa.

Mutta näillä mennään.

Hei, 178 cm on oikein hyvä pituus naiselle. Oma naisystäväni on sama pituinen kuin sinä, ja itse olen 'vain" 173 cm. Naisystäväni kysyi aikaisemmin usein että onko hän liian pitkä ja häiritseekö minua hänen pituus ja meidän pituusero? No ei todellakaan häiritse. Kumpikin ollaan jo ihan sinut pituuksiemme kanssa.

Hyvää kesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 178cm. Nuorempana olin oikein tyytyväinen pituuteen. Nyt...itsehän en pituudelleni mitään voi mutta on tullut selväksi, että en täytä ns. hyväksyttäviä kriteereitä eli olen liikaa kaikin puolin tässä itseäni huomattavasti lyhkäisempiä naisia suosivassa jaottelussa.

Mutta näillä mennään.

Sitä voi keksiä syiksi mitä haluaa. 

Yli 170-senttiset tuttuni ovat olleet parisuhteissaan vuosia, minulla n. 160-senttisellä ei mitään parisuhdetta ole. Olen siis selvästi liian lyhyt täyttääkseni hyväksyttävät kriteerit.

Jaha, ilmaisinpa itseäni huonosti. Ei minun ole tarvinnut keksiä mitään syitä, jeesus sentään - juurihan kerroin, että pituudelleni ja olemukselleni en itse mahda mitään. 😀 Kyllä se on aina ollut ja tulee olemaan ota tai jätä, viihdy seurassani tai ole viihtymättä - enhän suinkaan kenenkään mieltymyksille mitään mahda. Mutta - olen siis saanut omin korvin kuulla, kuinka itsessäni on aivan liikaa kaikkea. Olen liian pitkä, mulla on liikaa jalkoja ja käsiä. Onpa sanottu, että oon kiva tyyppi mutta lyhkäsempänä olisin vielä kivempi! 😆

Pituuteni ei tod. haittaa mua edelleenkään, lähinnä on vain surkuhupaisaa se, että ihmisiä arvotetaan ulkokuoren perusteella aivan liikaa.

Vierailija
64/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen juuri sen about 165 cm ja koen olevani hyvin tavallisen pituinen nainen. Ihmisten ilmoilla kulkiessa suurin osa vastaan tulevista naisista on suunnilleen pituisiani. Sitä en osaa sanoa, näytänkö jonkun mielestä lyhyemmältä tai pitemmältä kuin olen. Ruumiinrakenne ja ryhti vaikuttavat yllättävänkin paljon. Esim. Miley Cyrus on pitkäkinttuinen ja luulin häntä tosi pitkäksi. Hämmästyin lukiessani jostain, että hänkin on 165 cm!

Vierailija
65/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm ja suurin osa tuntuu olevan minua lyhyempiä.

Vierailija
66/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näillä mennään.

Hei, 178 cm on oikein hyvä pituus naiselle. Oma naisystäväni on sama pituinen kuin sinä, ja itse olen 'vain" 173 cm. Naisystäväni kysyi aikaisemmin usein että onko hän liian pitkä ja häiritseekö minua hänen pituus ja meidän pituusero? No ei todellakaan häiritse. Kumpikin ollaan jo ihan sinut pituuksiemme kanssa.

Hyvää kesää.

Hienoa! Hyvää kesää sinullekin. Itseasiassa teille kummallekin.

Eipä sitä kannata pituutta tuijotella, voi jäädä hienosta ihmisestä ja kenties jopa suhteestakin paitsi.

Vierailija
67/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm, olen aina pitänyt itseäni vähän lyhyenä. Vaikea uskoa, että olisinkin keskipituinen.

Vierailija
68/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm, mutta en nyt tajua mikä merkitys sillä on?

Vierailija
69/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen juuri sen about 165 cm ja koen olevani hyvin tavallisen pituinen nainen. Ihmisten ilmoilla kulkiessa suurin osa vastaan tulevista naisista on suunnilleen pituisiani. Sitä en osaa sanoa, näytänkö jonkun mielestä lyhyemmältä tai pitemmältä kuin olen. Ruumiinrakenne ja ryhti vaikuttavat yllättävänkin paljon. Esim. Miley Cyrus on pitkäkinttuinen ja luulin häntä tosi pitkäksi. Hämmästyin lukiessani jostain, että hänkin on 165 cm!

Totta, olen 156 cm ja yksi tuttuni sanoi etten näytä niin lyhyeltä:D olin sillon hoikka ja mulla on kai suht pitkät jalat

Vierailija
70/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun on vaikea uskoa sitä jos näet kerran sitä joka päivä?

Vierailija
71/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun on vaikea uskoa sitä jos näet kerran sitä joka päivä?

Koska se on minulle normaali. Olen tottunut siihen, että naiset ovat tietyn mittaisia. En vertaa itseäni heihin. Nyt vain tajusin, että keskipituushan on alle 170.

Toki moni kaveri on ollut minua lyhempi, ja jotkut ovat käyttäneet korkkareita kulkiessaan kanssani. Mutta se ei ole ollut ongelma.

Kaupan paidoista huomaan, että perusnainen on lyhyt. Tavalliset paidat ovat minulle napapaitoja. ap

Vierailija
72/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

150cm tohveleissa 

Vierailija
73/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

182 cm

sama :)

Vierailija
74/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm

Vierailija
75/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 151cm.

Vierailija
76/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

153 cm ja niin on siskoni ja hänen tyttärensä myös.

Minun tyttäret on saaneet muutaman sentin enemmän.

En ikinä ole kokenut ongelmana.

Vierailija
77/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 165 cm, ja kaveriporukassa olen aina se lyhin.

Meidän kaveriporukassa sitten taas kaikki naiset ovat jotain vähän päälle 160 cm muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, jotka ovat alle 160 cm tai yli 170 cm.

Vierailija
78/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymimmit rupeaa olemaan jo lähemmäs 180-senttisiä. Pituuden suhteen siis mallimitoissa, mutta valitettavasti leveyden suhteen hyvin kaukana siitä :/.

Vierailija
79/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole Suomessa ainakaan. Olen itse 180cm pitkä ja tunnen naisia 155 sentistä 186 senttiin. Suurin osa kyllä asettuu 165-175 välille.

Yli 40-vuotiaat naiset ovat lyhyempiä, noin 160-165 cm. Nuoremmat taas enemmän 165-170 välillä. Ap on mieheksi taas lyhyt, alle keskiarvon.

Vierailija
80/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole Suomessa ainakaan. Olen itse 180cm pitkä ja tunnen naisia 155 sentistä 186 senttiin. Suurin osa kyllä asettuu 165-175 välille.

Yli 40-vuotiaat naiset ovat lyhyempiä, noin 160-165 cm. Nuoremmat taas enemmän 165-170 välillä. Ap on mieheksi taas lyhyt, alle keskiarvon.

Olen nainen! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi