Naiset, oletteko kaikki oikeasti jotain 165 cm? Minun on aina vaikea uskoa sitä
Nyt kun mietin, niin kyllähän kadulla ja kaupassakin tulee vastaan pääosin lyhyitä naisia. Itse olen 178.
Kommentit (128)
En. Olen 159 cm enkä ole koskaan edes kuvitellut, että kaikki olisivat jotain 165 cm.
178cm täälläkin. Suurin osa naisista ja miehistä on kyllä minua lyhyempiä.
N28
Keskipituus on n. 165 cm, mikä tarkoittaa, että on tuota lyhyempiä ja tuota pitempiä naisia.
Itse olen 161, tyttäreni on 180.
Minä olen 165 cm, ja kaveriporukassa olen aina se lyhin.
Vierailija kirjoitti:
178cm täälläkin. Suurin osa naisista ja miehistä on kyllä minua lyhyempiä.
N28
Koetko, että suurin osa miehistä on lyhyempiä? Itse en koe niin. Näen paljon pitkiä miehiä, mutta toki myös lyhyempiä miehiä. Oikein lyhyitä miehiä näkee harvoin, heihin kiinnittää huomiota. ap
155cm, en ole kaveriporukassa edes kaikkia miehiä lyhyempi.
160 cm, olen aina se lyhyin. Se joka ratsastustunnilla saa ponin, ja muut hevosen.
165cm ja ihanaa kun voi käyttää korkeita korkoja
Vierailija kirjoitti:
155cm, en ole kaveriporukassa edes kaikkia miehiä lyhyempi.
Ja olemme ihan normaalipituisia kuitenkin.
165cm olen. Voittaako tästä jonkun palkinnon?
Ei todellakaan ole Suomessa ainakaan. Olen itse 180cm pitkä ja tunnen naisia 155 sentistä 186 senttiin. Suurin osa kyllä asettuu 165-175 välille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä niistä on? Ärsyttää kun löytää jotkut muuten kivat kengät mutta ne on aina pilattu jollain rumalla korolla.
t. 155cm
Vierailija kirjoitti:
165cm olen. Voittaako tästä jonkun palkinnon?
ONneksi olkoon. Olet nainen lähellä ihannepituutta. Minulle naisen ihannepituus on 163 cm. Itse olen 174 cm lihaksikas mies.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että sinua pidemmillä pää osuu kattoon, jos he käyttävät korkeita korkoja? Tai painopiste muuttuu niin, että he kaatuvat kovassa tuulessa?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö kaikki sitten voi?
173 cm olen
T. N