Naiset, oletteko kaikki oikeasti jotain 165 cm? Minun on aina vaikea uskoa sitä
Nyt kun mietin, niin kyllähän kadulla ja kaupassakin tulee vastaan pääosin lyhyitä naisia. Itse olen 178.
Kommentit (128)
Olen 163 cm. Kiinnitän aika vähän huomiota muiden pituuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 168. Tunnen olevani pitkä, tosi harvoin näkee reilusti pidempiä.
Olet keskimittainen.
Olen 161, ja koen olevani ihan normaalipituinen. Kavereissa on pituisiani ja lyhyempiäkin useampi, pari pidempää.
Voi luaja, taas näitä typeriä pituuskeskusteluja...mitä pirun väliä jollain pituudella on ??
170, en tunne olevani erityisen pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165cm ja ihanaa kun voi käyttää korkeita korkoja
Mitä hyötyä niistä on? Ärsyttää kun löytää jotkut muuten kivat kengät mutta ne on aina pilattu jollain rumalla korolla.
t. 155cm
Sääret ja takapuoli näyttää paremmilta. Tietty kaikkia ei kiinnosta moiset seikat ja se on ihan ok sekin.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että pidempänä tai lyhyempänä ei voisi käyttää korkeita korkoja?
Vierailija kirjoitti:
178cm täälläkin. Suurin osa naisista ja miehistä on kyllä minua lyhyempiä.
N28
Jos naisten pituuden keskiarvo on 165 cm, niin silloin suurin on lyhyempiä kuin 178 cm. Ei siinä ole mitään erikoista.
Miesten keskipituus taitaa olla n. 178 cm. Jos sinusta näyttää siltä että suurin osa on sitä lyhyempiä, niin asut varmaan sellaisella alueella, jossa asuu enemmän lyhyitä ihmisiä.
Suomessa matkustaessani olen huomannut että joissakin kaupungeissa on pitempiä ihmisiä ja joissakin lyhyempiä.
Itse olen 163 cm.
Olen 182 cm pitkä nainen. Kun tästä olen kertonut, niin moni minut jo pitkään tuntenut kyseenalaistaa tiedon. "Oot sä oikeesti niin pitkä?" Sitten vasta uskovat kun meen vierekkäin seisomaan esim. jonkun 179 cm pitkän miehen kanssa. "Ooh, kyllä se on Santeria pidempi!" 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että sinua pidemmillä pää osuu kattoon, jos he käyttävät korkeita korkoja? Tai painopiste muuttuu niin, että he kaatuvat kovassa tuulessa?
Aika moni pitkä nainen ei käytä korkoja koska on silloin esimerkiksi miestään pidempi. Jostain syystä naiset haluavat tuntea itsensä siroiksi ja heitä häiritsee jos mies on lyhyempi. Toki poikkeuksiakin on.
No minä olen tasan 165cm, samoin äitini ja paras ystäväni. 16v tytär on 164cm vaikka pituusennuste oli 172cm.
Olin pitkään 166cm mutta olinkin venähtänyt 25-vuotiaana 169cm pitkäksi ja sen mittaiseksi jäin.
Mittailetteko te silmillänne muita tuolla julkisilla paikoilla kulkiessanne? Itse kiinnitän huomiota muiden pituuteen vain jos kyse on todella lyhyestä tai pitkästä henkilöstä, tyyliin 145 cm pitkä aikuinen tai 210 cm henkilö. Toki jotkut 190 cm naiset voi myös kiinnittää huomiota mutta en jää toljottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että sinua pidemmillä pää osuu kattoon, jos he käyttävät korkeita korkoja? Tai painopiste muuttuu niin, että he kaatuvat kovassa tuulessa?
Osu ja uppos.
178cm nainen täällä. Useimmat naiset lyhyempiä kuin minä, mutta monesti tulee vastaan saman pituisia ja silloin tällöin pidempiäkin
Olen 152 cm hukkapätkä. Toivoisin kyllä välillä, että olisin vähän pidempi.
162, kuten äitinikin. Ihan ok pituus, en ole koskaan toivonut olevani pitempi tai lyhyempi.
Olen 168. Tunnen olevani pitkä, tosi harvoin näkee reilusti pidempiä.