Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään tietoa levisikö suviseuroilla koronaa?

Vierailija
04.07.2022 |

Tänään pitäisi tavata kaveria ja hän on nyt tulossa suviksilta takaisin, mutta useampi kaveri on nyt ainakin vatsataudissa siellä oltuaan ja epäilen kyllä että koronaakin on voinut levitä.
Itse olen vältellyt vielä kaikkia isoja yleisötilaisuuksia ja etäillyt, on kamala ikävä kaveria ja haluaisin nähdä mutta olen tänään vielä menossa mummolaan ja pelottaa että tartutan hänet jos itse altistun kaverin mahdolliselle altistumiselle.
Onko täällä ketään jolla olisi tietoa levisikö nyt jotain noroa kummempaa? 😅

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että taudit leviävät enemmän festivaaleilla, missä ihmiset ovat juovuksissa ja paneskelevat ympäriinsä. Tuleva Ruisrock tulee olemaan sellainen tapahtuma, puhumattakaan muista irstailukekkereistä.

Suviseuralaiset ovat vastuuta tuntevia ihmisiä. Ovat selvinpäin, eivätkä harrasta seksiä kaikkien kanssa. Itse en ole lesta , mutta näin totean uskovaisena.

Vierailija
22/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia saattoi levitä enemmän. Eikös nuo jesuiitat ole kovia jörnimään ilman gummia. Eheyttävät siellä tyttäriä porukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella että taudit leviävät enemmän festivaaleilla, missä ihmiset ovat juovuksissa ja paneskelevat ympäriinsä. Tuleva Ruisrock tulee olemaan sellainen tapahtuma, puhumattakaan muista irstailukekkereistä.

Suviseuralaiset ovat vastuuta tuntevia ihmisiä. Ovat selvinpäin, eivätkä harrasta seksiä kaikkien kanssa. Itse en ole lesta , mutta näin totean uskovaisena.

Lol. Suviseuroissa pullot kilisee ja kondomit paukkuu, ihan julkinen salaisuus.

Vierailija
24/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä korona leviä, mutta herpes kyllä.

Vierailija
26/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin väsynyt läppä toi kortsut ja pullot. Joku jonne tehtailee sitä joka väliin.

Vierailija
27/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että leviää Suviseuroilla. Taivaan Isä pitää kyllä lapsistaan huolen.

Niin. Eiväthän lestadiolaiset joudu auto-onnettomuuksiin tai sairastu syöpään eivätkä lestadiolaislapset koskaan huku. 

Vierailija
28/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että leviää Suviseuroilla. Taivaan Isä pitää kyllä lapsistaan huolen.

Niin. Eiväthän lestadiolaiset joudu auto-onnettomuuksiin tai sairastu syöpään eivätkä lestadiolaislapset koskaan huku. 

No, tuo taisikin olla jonkun ulkopuolisen sarkastinen lausahdus. 

Vierailija
29/29 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkää koronaa niin toki voi halutessaan kuunnella tai katsoa seuroja netin kautta.👍😇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän